Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Er is juist niets speciaal aan een magritte uitvoering en aan een 320i al helemaal niet. De enige e36's die gewild zijn , zijn de 325 328 en m3's al de rest is niets waard maar ja zotten genoeg in deze wereld.
    Zelfde verhaal met de 318is procar waaauw dat is toch een heel speciale
    Heb het nog eens opgezocht. Dit waren de typische kenmerken

exterieur.

-Individual oosten blauw metallic

-Hand geschilderd en gelakt logo Magritte met de vogel aan de achterkant van de linkervleugel.

-Lichtmetalen 16" hoogglans velgen

-Mistlichten voor.

-Zijdrempels.

-Oranje richtingaanwijzers en achterlichten.

Interieur.

-Nappa leder Modena bruin of Maulbeere Grijs met de logo's van de 'Magritte vogel' op hoofdsteunen.

-Sierlijst "Magritte" op dashboard.

-Windscherm specifiek 'Magritte' opdruk met vogel.

-Airco

-Blauwe kap

-Elektrische kap.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Foorkraamalert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten

Enkel barst in navigatiescherm
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Da's toch geen foorkraam? Smaakvol is iets anders, maar als dat al een foorkraam is...

Comment

• Maak die groene accenten terug zwart en da's dik in orde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              Heb het nog eens opgezocht. Dit waren de typische kenmerken
              Mooi, zulke gelimiteerde exemplaren, motor die erin steekt is van geen belang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                Da's toch geen foorkraam? Smaakvol is iets anders, maar als dat al een foorkraam is...
                Sorry maar dit is echt spuuglelijk, zet die accenten terug stock en is weer pro. Zo is dit voor mij even erg als een Civic van 1995 met alles erop en eraan, zo lelijk vind ik dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                  Sorry maar dit is echt spuuglelijk, zet die accenten terug stock en is weer pro. Zo is dit voor mij even erg als een Civic van 1995 met alles erop en eraan, zo lelijk vind ik dit.
                  Ja, dat het lelijk is ben ik met je eens, maar 't zijn tenminste allemaal nog stock bumpers enz

Comment

• Jaa maar toch!

Comment

• Vb hoe mijn wagen verfoorkraamd is:

Comment

• Heeft toch nog iets, nee?

Comment

• Onder 'verfoorkraamd' versta ik meer van die auto's met brede en opzichtige veel te (letterlijk) dikke aftermarket bumpers, neon lampjes, dikke uitlaatbuizen, domme stickers langs alle kanten enzomeer,... . Die Seat hierboven vind ik best wel nog oké.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Onder 'verfoorkraamd' versta ik meer van die auto's met brede en opzichtige veel te (letterlijk) dikke aftermarket bumpers, neon lampjes, dikke uitlaatbuizen, domme stickers langs alle kanten enzomeer,... . Die Seat hierboven vind ik best wel nog oké.
                            Oef ben toch niet de enige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Onder 'verfoorkraamd' versta ik meer van die auto's met brede en opzichtige veel te (letterlijk) dikke aftermarket bumpers, neon lampjes, dikke uitlaatbuizen, domme stickers langs alle kanten enzomeer,... . Die Seat hierboven vind ik best wel nog oké.
                              Seat levert deze wagen toch zo af?

Comment

• Ja, en ik vind zo een zaken lelijk tov een stock. Elk zijn zin zeker

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Wtf voor die prijs heb je een 7... Die heeft dan nog de belangrijkste opties niet. Die staat 6-7000€ overpriced

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Er is juist niets speciaal aan een magritte uitvoering en aan een 320i al helemaal niet. De enige e36's die gewild zijn , zijn de 325 328 en m3's al de rest is niets waard maar ja zotten genoeg in deze wereld.
                                    Zelfde verhaal met de 318is procar waaauw dat is toch een heel speciale
                                    Zijn gewoon mooie uitvoeringen, maar inderdaad niet speciaal...

Voor me zou een 318i of 320i al meer dan voldoende zijn Een 325i of 328i heeft gewoon ook al te hoge vaste kosten...

Van die Margritte's kom ik er echt nog regelmatig tegen vind ik

Comment

• Speciaal ...
                                      Hummer H1 SUT - Sondermodell for 59.990*€ at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...l?id=218011931

Comment

• Die is wel behoorlijk 'verfoorkraamd'
                                        '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Working...
                                        X