Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Find many great new & used options and get the best deals for MG Metro 6R4 - Ex-Colin McRae at the best online prices at eBay! Free delivery for many products.
Zou ik wel zien zitten als cruiser , wel vrij duur lijkt me na een eerste snelle zoektocht op gelijkaardige modellen. Ziet er anderzijds wel mint uit, stond vorige week ook filmpje over LS400 op Autoweek.nl
De jongens van Range of Motus hebben momenteel nog een gelijkaardige Golf in de aanbieding : een jaartje jonger en amper 2000 km ... mooi karretje hoor maar dat aanbod, dat aanbod is pas ECHT te mooi om waar te zijn.
Maar, ze maakten een foutje daar in Hambühren: ze hebben namelijk het chassisnummer van deze knappe Golf vermeld in de advertentie.
3VW217AU1FM019367, dat is hem .... de 3 vooraan trok mijn aandacht: dit is geen Golfje van Europees origine.
Stop hem in Google en je leert dat ie werd verkocht op een Amerikaanse veilingsite (AutoBidMaster in Portland, Oregon)... zo zag hij er uit voor zijn verhuis naar Hambühren:
Ik vermoed dan ook dat ze zich daar nog niet bewust zijn van de impact van hun foutje.
De jongens van Range of Motus hebben momenteel nog een gelijkaardige Golf in de aanbieding : een jaartje jonger en amper 2000 km ... mooi karretje hoor maar dat aanbod, dat aanbod is pas ECHT te mooi om waar te zijn.
Voelt niemand zich hier geroepen om even wat meer info over deze auto aan te vragen ?
Kwestie van even de eerlijkheid te testen van deze buitenlandse autoverkopers ?
Tweedehands of nieuwe Dacia kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV
Comment