Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• was trouwen ook een auto die in be, in break cheaper was als berline, in die tijd was de btw 25% op auto's en 33% op alles boven 156pk...tenzij het een break was, die kregen nooit de extra luxetax van 8% omdat een break voor voyageurs, boeren en beenhouwers was

achterpoortjes van alle tijden

Comment

• Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?

Comment

• superverkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
          https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
          Ook wel al 260000 km op de klok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
            https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
            Komt bobo zijn slee ook niet van daar?

2012 is het laatste modeljaar van de LR322 dus dat zijn in principe de meest betrouwbare
            Dit is een 4.4 V8 met de ZF8-automaat welke beter is dan de 3.6 V8 die wij vroeger hadden (2007-model)
            260k is 2 keer niets voor een V8 diesel

Een Range is wel vrij onderhoudsintensief dus best eens navragen wat er al allemaal aan gebeurd is en niet enkel de dealerstempeltjes in het boekje want dat zegt niet veel.

LV is wel een gok als je privé koopt want volgens mij nog altijd niet duidelijk of dit zal behouden blijven

Comment

• Aan een oudere Range gaat altijd wel iets kapot en het kost meestal ook heel veel geld als je het bij een dealer laat doen.
              Als je nog in 2020 kunt inschrijven als LV zit je wel safe want bestaande inschrijvingen gaan ze wel ongemoeid laten.
              Een 4.4 V8 diesel euro5 in gewone inschrijving gaat geen arm en been maar een nier kosten vrees ik.
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Als je een V8 diesel wil zou ik eens kijken naar een VW Touareg. Zal in aankoop zeker niet duurder zijn dan een RR en veel minder een money pit. Heeft natuurlijk niet de 'standing' van een RR...
                Zelfde motor en bak zitten ook in de Q7 4.2 en de Cayenne S diesel.
                2.0 JTDm

Comment

• nee, mijn auto komt niet van bij hen

Comment

• MB 300-CE 24 3.4 AMG cabrio
                    zeldzaam oké, maar toch, die prijs: 135000 euro

Last edited by ; 30/11/2020, 00:25.

Comment

• Empi Sportster; ik dacht dat deze origineel toch net iets meer plaatwerk hadden ?

Comment

• Die kleurencombinatie.

Looking for a Mercedes-Benz 300 SL (1954 - 1963) for sale? On Classic Driver you will find 19 Mercedes-Benz 300 SL (1954 - 1963) cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Comment

• bobo

Geen idee of dit een "goede" prijs is maar wel veel slee voor je geld

2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

• En ‘t rijdt zo fijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              bobo

Geen idee of dit een "goede" prijs is maar wel veel slee voor je geld

Ik zou graag willen, maar bang blijven van de onderhoudskosten ...
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Valt mee. Alleen in jaar 5 ging zowat alles kapot. Nu al weer 2 jaar niets opmerkelijk.
                                IRIDIUM
                                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

• OVERNAMEWAGEN, VERKOOP ZONDER GARANTIE
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• daarmee is'em vlg mij toch duur...toen ik 6 jaar geleden ging zoeken was de eerste een taxi 250 cdi aan ik dacht 22k met 250000km

maar als je partikulier koopt heb je ook geen garantie...ik zou zelf superblij zijn met 16 te vangen als ik vandaag zou verkopen, maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk

ik heb ook schrik gehad van de te verwachten onderhoudskosten, maar vandaag de dag na 6 jaar ben ik er wel relax over geworden, afkloppen

schoon janten trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      daarmee is'em vlg mij toch duur...toen ik 6 jaar geleden ging zoeken was de eerste een taxi 250 cdi aan ik dacht 22k met 250000km

maar als je partikulier koopt heb je ook geen garantie...ik zou zelf superblij zijn met 16 te vangen als ik vandaag zou verkopen, maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk

ik heb ook schrik gehad van de te verwachten onderhoudskosten, maar vandaag de dag na 6 jaar ben ik er wel relax over geworden, afkloppen

schoon janten trouwens
                                      Op de 20 jaar dat ik een rijbewijs heb heb ik 2 keer 1 jaar een eigen wagen gehad en mijn Vito die ik padbkocht is met zijn aankoopprijs van 4000 euro de duurste die ik ooit kocht. Mijn vrouw heeft nog nooit een eigen wagen gehad.

Wij zijn dus niet gewoon van rekening te houden met een wagen in ons budget
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk
                                        Denk net het omgekeerde, zou liever een 3 liter euro 6 hebben dan een 2 liter euro 5.

Die euro 5 gaan echt snel beginnen kelderen in waarde nu

Comment

Working...
                                        X