Oldtimer, dus spotgoedkoop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens v.2
Collapse
X
-
De GT dat was een mooie. Zijn die velgen op die VR6 de originele? Ik herken ze niet als VW-velgen. Of misschien van de latere Polo.
Comment
-
Echt klein. Ik ken alleen die dikke vijfspaaks van de foto's. En de roodzwarte kleurenstelling. Hmmmmm...
Ik ga er iets over schrijven. Niet eens echt duur.
Comment
-
En nog een VW Passat Variant W8 in een zeer mooie blauwe kleur.
https://seitzautomobile.de/fahrzeuge...500-km-ch-fzg/
Die heeft een hoop aparte wagens in de verkoop, alleen zijn de prijzen veelal zottekes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten750ld, geen maffiaglas
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stond toen voor een huis, geschonken door een rijke dorpeling wiens zoon down had en waar die mensen semi-zelfstandig leven...prachig initiatief
zou staatsveiligheid foto's kunnen wissenLast edited by bobo; 06/05/2021, 19:12.
Comment
-
Wagen die bij mij voor heel wat verwarring/vragen zorgt:
- hoe kom je aan slechts 42K KM op 28 jaar met een Nissan Patrol ?
- hoe blijft dit in zo’n staat ?
- hoe moet je een prijs van 23k voor een 28 jaar oude Patrol inschatten ? Zot of toch correct gezien de staat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenWagen die bij mij voor heel wat verwarring/vragen zorgt:
- hoe kom je aan slechts 42K KM op 28 jaar met een Nissan Patrol ?
- hoe blijft dit in zo’n staat ?
- hoe moet je een prijs van 23k voor een 28 jaar oude Patrol inschatten ? Zot of toch correct gezien de staat ?
https://www.2dehands.be/a/auto-s/nis...reviousPage=lr
Comment
-
Er is wel verwarring want twee keer is er sprake van 420.000 km. Maar 'k denk ook uit zijn tekst en de prijs dat het slechts 42.000 km zijn. Maar ja, toch ook wel kans dat de teller in die 27 jaar wel eens teruggedraaid geweest is. Wagen ziet er wel deftig uit op die foto's, alleszinds heel fris voor een 27 jarige. Dus misschien toch een correcte km-stand van 42k km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Want dit is de basismotorisatie, in BE in 2021 is vanaf catalogusprijs = 100K.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls ge met exclusive, designo of zoiets begint bij de Duitsers wordt het duur.
Nogaro op een A8 is 6k btw inclusief via de Exclusive range.
Interieur +-15k als je daar los gaat.
Comment
-
Net even op Audi Media Center gekeken wat die ‘Own Every Second’ optie inhoudt. : https://www.audi-mediacenter.com/en/...ry-second-4725
Dat zijn in ieder geval 100 seconden van mijn leven die ik verspild heb
Ik denk dat ik al weet hoe ze aan die 180K gekomen zijn
Comment
-
Specifications[edit]
The SP2 was built on the frame of a Variant, with the same Volkswagen air-cooled engine, but upgraded to 1,700 cc.[3] It developed 75 hp (56 kW), propelling the car from 0-60 mph (97 km/h) in around 16 seconds according to period tests and to a top speed of 160 km/h (100 mph). Fuel economy is 10 L/100 km (28 mpg‑imp; 24 mpg‑US).
When the car was presented, it quickly drew media attention, with its many improvements over the local "air cooled" VW line, an impressive interior, its many extra features and its superb finishing. The name officially stands for "São Paulo", but locals gave it the nickname "Sem Potência", which is Portuguese for "without power".[4]
- Likes 1
Comment
Comment