Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voertuig dat +2500kg mag trekken [huren/gebruiken]

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Voertuig dat +2500kg mag trekken [huren/gebruiken]

Op zondag 8/9 heb ik een auto/4*4/camionette nodig die 2500kg of meer mag trekken.
    Ik moet er mee van gent-antwerpen-gent en ik heb een Rijbewijs B+E. Autotrailer heb ik ook. Heen en terug 180km.

Iets huren lukt maar er zit bijna nooit een trekhaak op, bij dockx eentje huren zou al rap +€100 voor een dag dan nog diesel en extra km dat heb ik er niet voorover....

Niemand die hier een oude jeep of iets anders wil uitlenen voor een zacht prijske?

Nissan patrol
    Ssangyong
    Jeep
    Range rover
    Vw touareg
    bmw x5
    Q7
    Cayenne
    ....
    mercedez sprinter
    Polo 6n 1.4

En denk je dat een wildvreemde voor niks zijn wagen gaat uitlenen? Dan is die 100€ of meer voor één dag ineens weinig...

Comment

mag cayenne en x5 2,5t + trekken? knap.. had ik niet gedacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
        En denk je dat een wildvreemde voor niks zijn wagen gaat uitlenen? Dan is die 100€ of meer voor één dag ineens weinig...
        wat versta je niet aan "een zacht prijsje"?
        Een oude jeep die je niet aan de straat kwijt kan even "uitlenen/verhuren" why not?
        Ik ga hier in de buurt wel even kijken wat er op de opritten staat en zie ik iets aanbellen en vragen een nee heb je maar een ja kan je krijgen!

mag cayenne en x5 2,5t + trekken? knap.. had ik niet gedacht.
        Dat vind je makkelijk terug op autoweek. Maar als je in het verkeer een beetje oplet wat er voor een paardentrailer hangt zou je dat weten
        Polo 6n 1.4

Comment

Hoe dom denk je dat die mensen zijn? Zoals Kenny al heeft gezegd. Welke mens die bij zijn goed verstand is gaat zijn auto (zelfs een oud kot) uitlenen aan iemand die hij niet kent?

Stel dat je een oude Patrol hebt en je leent die uit aan jou. Je krijgt er dan 50 euro voor. Hoeveel risico neem je niet in ruil voor 50 euro? Nog maar simpel een snelheidsboete en je mag al opleggen. En dan kan je wel zeggen dat je dat zelf gaat betalen of dat je een voorbeeldig chauffeur bent, maar 't is altijd discussie in zo'n gevallen.

Je heb twee keuzes, ofwel zoek je iemand die dat wil doen voor jou (minstens alle kosten vergoeden zodat die persoon enkel z'n tijd kwijt is) ofwel zoek je een transporteur.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Ik zou het in ieder geval niet doen, mijn SUV of zelfs maar een "oude jeep" uitlenen aan een typ die zijn zaakjes goedkoop wil regelen. Voor je het weet rijdt zo'n onervaren knul met je voertuig met 2500kg eraan in de gracht en wees er dan maar zeker van dat hij het dan ook zo goedkoop mogelijk zal willen regelen...

Comment

'k ben eigenlijk ook benieuwd naar de oorzaak dat je een autoremork hebt staan, maar blijkbaar geen deftig trekkend voertuig. Hoe heb je dan de vorige keren die remork getrokken?
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                'k ben eigenlijk ook benieuwd naar de oorzaak dat je een autoremork hebt staan, maar blijkbaar geen deftig trekkend voertuig. Hoe heb je dan de vorige keren die remork getrokken?
                Met een klein autoke erop kan je dat trekken met een A6 maar als er pakweg een A6 opstaat zit je rap aan een redelijk gewicht.

in 2014 komt er wel een ssangyong musso/korando van 1500a2000euro maar daar is nu geen budget en tijd voor (achtergeloop voor een coc want hier is het aanbod niet echt denderend in NL daartegenin).
                Polo 6n 1.4

Comment

Ik denk dat je goed zot bent als je 100euro teveel vind.
                  Als iemand hier op dit forum zijn wagen aan u uitleent is hij nog zotter.
                  Wat verwacht je dat iemand zijn wagen gaat uitlenen aan minder dan 100euro . Remmen banden kosten ook geld en stel dat je een accident maakt wat dan ? De eigenaar gaat dan alles zelf mogen betalen omdat jij daar niet mee mocht rijden.

Comment

Ik denk dat je goed zot bent als je 100euro teveel vind.
                    Bij dockx zou het al veel dichter tegen de 200 zitten dan 100. En trouwens vind maar eens een verhuurbedrijf dat iets verhuurt met een trekhaak op van +2,5ton...
                    En door zo een dingen goedkoop te regelen kan ik dat geld nuttiger spenderen/sparen.

Als iemand hier op dit forum zijn wagen aan u uitleent is hij nog zotter.
                    Verwacht ik ook niet enige dat hier gebeurt zijn discussies...die niet waagt die niet wint, hier een auto verkopen lukt in 9,9/10 gevallen ook niet.
                    Polo 6n 1.4

Comment

misschien dat het makkelijker lukt om een auto te regelen als je de eigenaar zelf laat rijden
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Voila opgelost.
                        Camionette van x en remorque van y.
                        Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                          Voila opgelost.
                          Camionette van x en remorque van y.
                          don't forget: je moet dan de gegevens van de remorque van Y doorgeven aan de verzekering van camionette X om in regel te zijn...
                          dwz: je moet een groene kaart hebben voor de remorque van dezelfde maatschappij en polisn° als de camionette die de remorque dekt...
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                          X