In mijn Seat garage heb ik vernomen dat er geen origineel FR logo voor mijn Ibiza uit 03/2007 kan besteld worden. Iemand enig idee waar ik zo'n logo nog kan vinden? Op eBay vind je er verschillende maar ik heb toch mijn twijfels hoe die er uiteindelijk gaan uitzien als ik die in mijn brievenbus ontvangen heb. Made in China waarschijnlijk... (Kleine opmerking: Het nieuwe FR logo is niet hetzelfde als die van enkele jaren terug)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seat FR logo
Collapse
X
-
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKomt hun artikel nummer overeen met het OEM nummer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenBij je Seat garage.
Comment
-
Als ze je kunnen zeggen dat het niet meer te bestellen is, hebben ze het waarschijnlijk moeten opzoeken. En als ze het opzoeken, zoeken ze via een officieel bestelnummer. Dat is dus het OEM nummer.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
Thanks voor de link! Moest je nog sites kennen waar je Ibiza onderdelen kunt op vinden, mag je die altijd laten weten.
Comment
Comment