Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Break diesel max 100.000 km en 7500€ max 6 jaar oud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Break diesel max 100.000 km en 7500€ max 6 jaar oud

Zoals de titel zegt:

Ik zoek een diesel break met max 100.000km en prijs 7500€

Liefst met garantie.

Ik heb al ééntje gevonden: 407 met automaat. Ik weet nu niet of deze betrouwbaar zijn.

Is een 2.0 Hdi FAP automaat van 2006 aan 6500€.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Te laat dus voor de 407...is reeds verkocht van zaterdagmorgen... Is een Mondeo betrouwbaar?
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Te laat dus voor de 407...is reeds verkocht van zaterdagmorgen... Is een Mondeo betrouwbaar?

Hangt er vanaf welke motor.

Comment

Heb gehoord dat de 1.8 motoren niet de meest betrouwbare zijn. Ik ben zelfs een C-max tegengekomen in mijn zoektocht. Zijn daar speciale dingen waar je op moet letten? Gaat over een Ford C-Max Focus C-Max1.6 Turbo TDCi Trend met 97.000 km op de teller.

Comment

Heb gehoord dat de 1.8 motoren niet de meest betrouwbare zijn. Ik ben zelfs een C-max tegengekomen in mijn zoektocht. Zijn daar speciale dingen waar je op moet letten? Gaat over een Ford C-Max Focus C-Max1.6 Turbo TDCi Trend met 97.000 km op de teller.
          Dit zijn wel betrouwbare motoren. Wel kijken als de turbo in orde is!

Comment

En op wat moet je dan letten? Dat de turbo niet fluit of zo?

Comment

En op wat moet je dan letten? Dat de turbo niet fluit of zo?
              Turbo mag wel fluiten maar niet overdreven. Mag geen hoogtonige fluit hebben.
              Is dit ene met roetfilter? Deze motoren gebruiken namelijk een soort vloeistof eolys voor de verbranding van de roetfilter. Als dit op is, kan dat schadelijk zijn voor de roetfilter.
              Als er problemen zijn dan merk je dat wel. Maar bij 97 000km zal er wel niets zijn, mits de eigenaar rustig heeft gereden.
              Als je het chassisnummer wist, kan ik die intype bij Fordetis. Daar kan je zien als de auto zelf tijdens de productie fouten had.

Comment

Mijn neef heeft veel problemen gehad met zo eentje, injectoren blijken gevoelig te zijn. Hij had ook een diesel van 4 jaar oud gekocht met een lage kilometerstand.

Dat vind ik een beetje raar aan je criteria. Voor mij komt een diesel die geen 25000 km op een jaar heeft gereden niet snel in aanmerking als tweedehands.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

De c-max 2.0 tdci 136pk is een zeer betrouwbare wagen. Gemakkelijk zijn ze wel niet te vinden . De meeste c-max ' en zijn 1.6 en 1.8.

Comment

Voor Utah, een 2.0Tdci 136pk:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Prijs is onderhandelbaar! Kunt ge u daar betere velgen ondersteken :p

Comment

Wij hebben een Clio Grandtour 1.5 turbodiesel staan met nu 104000 km (net over de limiet maar prijs is er ook goed onder ), voor 5990 EUR en 1 jaar garantie. Is de wagen van mijn vriendin geweest en heeft sinds kort firmawagen. http://nl.autoscout24.be/Details.asp...393286&asrc=st
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Mijn neef heeft veel problemen gehad met zo eentje, injectoren blijken gevoelig te zijn. Hij had ook een diesel van 4 jaar oud gekocht met een lage kilometerstand.

Dat vind ik een beetje raar aan je criteria. Voor mij komt een diesel die geen 25000 km op een jaar heeft gereden niet snel in aanmerking als tweedehands.
                        Belgen kopen zelfs een diesel om 10.000km per jaar te rijden. Als het maar een diesel is...

Comment

Goh, ik reed vroeger 30.000kms per jaar en nu kom ik ook maar aan een 10.000kms per jaar met mijn diesels. Tot hiertoe geen vodde met de korte ritten...

Langs de andere kant kan het perfect zijn dat een auto slechts 10.000kms per jaar doet en toch enkel maar lange afstanden doet... Bijvoorbeeld: iemand gaat met de fiets werken en gebruikt zijn auto enkel maar in de weekends om familie te bezoeken die op grote afstand woont.

Ik heb met mijn 525d een kapotte turbo gehad en die heeft nooit gefloten... Anders wagens met turbo's dat ik ken fluiten al jaren zonder proberen. Dat is dus absoluut niet het kenmerk van een "bijna" kapotte turbo.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Tja, zoals bij mij... Ik ben al enkele jaren ziek, dus kan niet werken. De auto gebruik ik enkel voor langere afstanden zoals familiebezoek, ziekenhuis,... Doe geen kilometers op jaarbasis en toch kan het geen kwaad een diesel te hebben.

Comment

Belgen kopen zelfs een diesel om 10.000km per jaar te rijden. Als het maar een diesel is...
                              Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                              Goh, ik reed vroeger 30.000kms per jaar en nu kom ik ook maar aan een 10.000kms per jaar met mijn diesels. Tot hiertoe geen vodde met de korte ritten...

Langs de andere kant kan het perfect zijn dat een auto slechts 10.000kms per jaar doet en toch enkel maar lange afstanden doet... Bijvoorbeeld: iemand gaat met de fiets werken en gebruikt zijn auto enkel maar in de weekends om familie te bezoeken die op grote afstand woont.

Ik heb met mijn 525d een kapotte turbo gehad en die heeft nooit gefloten... Anders wagens met turbo's dat ik ken fluiten al jaren zonder proberen. Dat is dus absoluut niet het kenmerk van een "bijna" kapotte turbo.
                              Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Tja, zoals bij mij... Ik ben al enkele jaren ziek, dus kan niet werken. De auto gebruik ik enkel voor langere afstanden zoals familiebezoek, ziekenhuis,... Doe geen kilometers op jaarbasis en toch kan het geen kwaad een diesel te hebben.
                              Ja, akkoord. Maar in mijn ogen is een diesel met minder kilometers, om wat voor reden dan ook zeker niet beter dan eentje met meer. Waarom dan meer betalen? Voor eentje die 60 000 op 4 jaar heeft gereden betaal je meer dan eentje van 4 jaar met 100 000. In het beste geval heeft die van 60 000 kilometer ook vooral lange ritten gedaan en is hij even goed dan die van 100 000 km. Ze zijn evenveel op onderhoud geweest normaal gezien (elk jaar), het enige voordeel is vaak dat die van 60 000 nog iets verder van zijn distributiewissel zit. Maar als je die goedkopere van 100 000 km koopt en direct een distributiewissel laat doen, dan ben je eigenlijk nog meer gerust

Wij kochten zo ooit een diesel van 5 jaar oud met 60 000 km op met volledige historiek. In het eerste jaar waren de alternator en batterij al aan vervanging toe. Onze A3 had ook maar 80 000 km na vier jaar en die deed er in het eerste jaar 35 000. Die wagen vroeg meer olie en onderhoud bij die lage kilometerstanden in de laatste 3 jaar, dus die belasting was niet minder. (wij hadden tegelijkertijd een Jetta met identieke motor)
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                  Wij hebben een Clio Grandtour 1.5 turbodiesel staan met nu 104000 km (net over de limiet maar prijs is er ook goed onder ), voor 5990 EUR en 1 jaar garantie. Is de wagen van mijn vriendin geweest en heeft sinds kort firmawagen. http://nl.autoscout24.be/Details.asp...393286&asrc=st
                                  Mooi wagentje. Maar helaas wat te klein.

Comment

Vanavond gaan kijken naar een C4 Grand Picasso 1.6 HDI. Ben benieuwd.

Comment

KGT TRADING BVBA te Ninove = dus een klojo. Ik bel hem deze morgen met de melding dat ik na mijn werk kom kijken naar de wagen, en een testrit wil doen. Indien ok, betaal ik meteen een voorschot en kom ik de wagen in weekend halen. Kom ik daar aan, en zegt hij doodleuk dat de wagen van deze middag is verkocht.... Toen ik hem zei dat ik nochtans gebeld had, antwoordde hij: " ja maar, van diene andere had ik ook al een week niets meer gehoord. En vandaag stond hij hier met geld, omdat zijn lening goedgekeurd was..." Stomme kl..thommel...

Comment

KGT TRADING BVBA te Ninove = dus een klojo. Ik bel hem deze morgen met de melding dat ik na mijn werk kom kijken naar de wagen, en een testrit wil doen. Indien ok, betaal ik meteen een voorschot en kom ik de wagen in weekend halen. Kom ik daar aan, en zegt hij doodleuk dat de wagen van deze middag is verkocht.... Toen ik hem zei dat ik nochtans gebeld had, antwoordde hij: " ja maar, van diene andere had ik ook al een week niets meer gehoord. En vandaag stond hij hier met geld, omdat zijn lening goedgekeurd was..." Stomme kl..thommel...
                                        Dat doet toch iedere handelaar tegenwoordig. Eerst is eerst . Ergens niet eerlijk maar er zijn tegenwoordig zoveel funbieders en bellers dankzij internet .

Comment

Working...
                                        X