Natuurlijk is een distributieriem regulier onderhoud,maar een vliegwiel op deze km vind ik persoonlijk ongewoon
Rijstijl hmmm gewoon vlot
Ja change hé dat ik een 120 heb en dan nog zonder roetfilter en wervelkleppen
Egr betreft een bevriend man die in een fiatgarage werkt zei dat het daar wel bekend en erkent is zelfde motor hé ze staken er dan een blind plaatje in met een klein gaatje en geen problemen dan.
Bij Opel daarentegen ik heb er zeker 5 maal gestaan dat ik die dag problemen had niet starten ,geen kracht dat de motor max 2000 toeren deed maar ja in de garage was het weer even goed en zeieden ze absoluut niet te weten wat het kon zijn tot ik het probleem eens googelde de enen na de andere met hetzelde probleem de EGR klep.
Zelfs toen zeiden ze nog in de garage dat het bijna nooit voorkomt en het vanalles kon zijn .jaja
En ja volgende is terug een benzine,vorige was een astra GSI 2000 8v nooit problemen mee gehad
Rijstijl hmmm gewoon vlot
Ja change hé dat ik een 120 heb en dan nog zonder roetfilter en wervelkleppen
Egr betreft een bevriend man die in een fiatgarage werkt zei dat het daar wel bekend en erkent is zelfde motor hé ze staken er dan een blind plaatje in met een klein gaatje en geen problemen dan.
Bij Opel daarentegen ik heb er zeker 5 maal gestaan dat ik die dag problemen had niet starten ,geen kracht dat de motor max 2000 toeren deed maar ja in de garage was het weer even goed en zeieden ze absoluut niet te weten wat het kon zijn tot ik het probleem eens googelde de enen na de andere met hetzelde probleem de EGR klep.
Zelfs toen zeiden ze nog in de garage dat het bijna nooit voorkomt en het vanalles kon zijn .jaja
En ja volgende is terug een benzine,vorige was een astra GSI 2000 8v nooit problemen mee gehad
Comment