Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goh ik weet dat zo niet. Het is al de 2.2 benzine en niet meer de 2.0. De cabrio is wel wat zwaarder dan een gewone 3 maar toch... Je hebt een sixpack (waar BMW niet veel meer om geeft heb ik de indruk ). Bij een cabrio draait het om cruisen en genieten en daar voldoet deze ruimschoots aan. De buitenkleur is wel knap maar ik vrees dat een rode auto snel gaat vervelen.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ik vind dat een zalig kleur, dat imolarood.. En die E46 cabrio is zo tijdloos mooi hé.
tijdloos sowieso... Ze worden ouder en ouder en toch blijven ze hun waarde behouden.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ik zou ook liever een manuele hebben. Ik vind dat SMG gedoe maar niks
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Aangezien ik nu stabiel werk heb, en dat op 10km van mij thuis is, ga ik m'n eend gewoon kapot rijden denk ik...
Feit is wel dat ik niet wil opleggen op de prijs waarvoor ik m'n eend dan verkocht krijg.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Bobijnen gaan rap kapot en het blok zelf draait ook wel eens geregeld in de soep ja.
Bobijnen klopt zeker, maar da's de grote kost niet. Als de ketting van m'n N47 loskomt, draait dat blok ook in de soep
Gewoon een compressietest uitvoeren voordat je hem koopt en dan weet je al veel.
Bobijnen klopt zeker, maar da's de grote kost niet. Als de ketting van m'n N47 loskomt, draait dat blok ook in de soep
Gewoon een compressietest uitvoeren voordat je hem koopt en dan weet je al veel.
Ik zou toch serieus oppassen, heb u gewaarschuwd (en ik niet alleen) , koop u een mooie 6 in lijn bmw
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
320si zou ik links laten daar is echt niets speciaal aan . aan een 325i heb je veel meer plezier en die van de begin jaren hebben een 2.5 wat maar iets meer taks is.
Vanmorgen dan even naar Garage Declercq geweest, en een zeer goed gesprek mee gehad. Vanalle info gevraagd over de 320Si en een 325i, en heb daar veel bijgeleerd. Hij heeft een paar Si's die op onderhoud komen bij hem, en hij heeft er nog geen enkele gehad met noemenswaardige problemen. Eigenlijk hebben alle benzineblokken zowat hetzelfde probleem bij BMW, nl. de bobijnen, injectoren en hogedrukpomp. Vanos kan ook wel eens problemen geven. En daarmee is het ergste zowat gezegd. BMW heeft echter al serieus wat updates gedaan aan de bobijnen bv, die zouden al op versie 8 zitten. Er hangt veel vanaf als je een wagen koopt of die al nieuwe onderdelen heeft of niet. Alles van de laatste 2 jaar is vrij betrouwbaar, daarvoor zit het allemaal nog met oudere versies, en die gaan er vroeg of laat aan geloven. Verder is het ook gewoon geluk hebben. Zelfde met het kettingprobleem van de N47, is vrij zwaar overdreven zei hij.
Enige dat hij ook zei is dat een 320Si wel dood is onder de 4000 RPM, eens daarboven is dat een droom. 6 cilinder heeft wel een veel soepelere loopcultuur, dat wel. Hij heeft ook een paar 4 en 6 cilinders gestart, en om eerlijk te zijn, welke uitlaat ge hebt doet echt wel veel. Een 4 cilinder met custom uitlaat klinkt in mijn oren soms zelfs beter als de standaard 6 cilinder.
Anyway, ben dus een pak wijzer geworden, en ik weet naar wat ik nu moet zoeken, en me geen zorgen moet maken. Kosten aan een wagen heb je altijd.
Comment