Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Knap! Enkel is de motorisatie niet 'optimaal'.
    Goh ik weet dat zo niet. Het is al de 2.2 benzine en niet meer de 2.0. De cabrio is wel wat zwaarder dan een gewone 3 maar toch... Je hebt een sixpack (waar BMW niet veel meer om geeft heb ik de indruk ). Bij een cabrio draait het om cruisen en genieten en daar voldoet deze ruimschoots aan. De buitenkleur is wel knap maar ik vrees dat een rode auto snel gaat vervelen.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik vind dat een zalig kleur, dat imolarood.. En die E46 cabrio is zo tijdloos mooi hé.
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Ik vind dat een zalig kleur, dat imolarood.. En die E46 cabrio is zo tijdloos mooi hé.
        Hier twee straten verder bolt er ook zo'n imola E46 cabrio met sportpakketje rond (wel de FL versie). Bijzonder knap is dat!

Comment

Ik vind dat een zalig kleur, dat imolarood.. En die E46 cabrio is zo tijdloos mooi hé.
          tijdloos sowieso... Ze worden ouder en ouder en toch blijven ze hun waarde behouden.

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ook nog een mooie klassieke E46 cabrio

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Mooie 325ci SMG

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
              BMW E61 525d LCI '09
              Suzuki Bandit 1250NA /07
              Fiesta Red Edition '16

Comment

Nice! Enkel de mistlampen vervangen, en wil die liever in manueel.

Comment

• Ik zou ook liever een manuele hebben. Ik vind dat SMG gedoe maar niks

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Heb opeens zin in een E90 320si

Comment

Heb opeens zin in een E90 320si
                      Staat ene op BB dacht ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                        Staat ene op BB dacht ik..
                        Juist daarom

Aangezien ik nu stabiel werk heb, en dat op 10km van mij thuis is, ga ik m'n eend gewoon kapot rijden denk ik...
                        Feit is wel dat ik niet wil opleggen op de prijs waarvoor ik m'n eend dan verkocht krijg.

Comment

Heb opeens zin in een E90 320si
                          Wordt toch vaak als 'onbetrouwbaar' bestempeld?

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Bobijnen gaan rap kapot en het blok zelf draait ook wel eens geregeld in de soep ja.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Bobijnen gaan rap kapot en het blok zelf draait ook wel eens geregeld in de soep ja.
                              Bobijnen klopt zeker, maar da's de grote kost niet. Als de ketting van m'n N47 loskomt, draait dat blok ook in de soep
                              Gewoon een compressietest uitvoeren voordat je hem koopt en dan weet je al veel.

Comment

Bobijnen klopt zeker, maar da's de grote kost niet. Als de ketting van m'n N47 loskomt, draait dat blok ook in de soep
                                Gewoon een compressietest uitvoeren voordat je hem koopt en dan weet je al veel.
                                Ik zou toch serieus oppassen, heb u gewaarschuwd (en ik niet alleen) , koop u een mooie 6 in lijn bmw
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• 320si zou ik links laten daar is echt niets speciaal aan . aan een 325i heb je veel meer plezier en die van de begin jaren hebben een 2.5 wat maar iets meer taks is.

Comment

• Er mogen er hier altijd gepost worden
                                    M pakket is wel een must.

Comment

• Jammer dat deze verkocht is. Geen geld opzich
                                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Jammer dat deze verkocht is. Geen geld opzich
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.asp...427249&asrc=st
                                        Inderdaad, had ik ook gezien.

Comment

• Vanmorgen dan even naar Garage Declercq geweest, en een zeer goed gesprek mee gehad. Vanalle info gevraagd over de 320Si en een 325i, en heb daar veel bijgeleerd. Hij heeft een paar Si's die op onderhoud komen bij hem, en hij heeft er nog geen enkele gehad met noemenswaardige problemen. Eigenlijk hebben alle benzineblokken zowat hetzelfde probleem bij BMW, nl. de bobijnen, injectoren en hogedrukpomp. Vanos kan ook wel eens problemen geven. En daarmee is het ergste zowat gezegd. BMW heeft echter al serieus wat updates gedaan aan de bobijnen bv, die zouden al op versie 8 zitten. Er hangt veel vanaf als je een wagen koopt of die al nieuwe onderdelen heeft of niet. Alles van de laatste 2 jaar is vrij betrouwbaar, daarvoor zit het allemaal nog met oudere versies, en die gaan er vroeg of laat aan geloven. Verder is het ook gewoon geluk hebben. Zelfde met het kettingprobleem van de N47, is vrij zwaar overdreven zei hij.
                                          Enige dat hij ook zei is dat een 320Si wel dood is onder de 4000 RPM, eens daarboven is dat een droom. 6 cilinder heeft wel een veel soepelere loopcultuur, dat wel. Hij heeft ook een paar 4 en 6 cilinders gestart, en om eerlijk te zijn, welke uitlaat ge hebt doet echt wel veel. Een 4 cilinder met custom uitlaat klinkt in mijn oren soms zelfs beter als de standaard 6 cilinder.
                                          Anyway, ben dus een pak wijzer geworden, en ik weet naar wat ik nu moet zoeken, en me geen zorgen moet maken. Kosten aan een wagen heb je altijd.

Comment

Working...
                                          X