Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou zeker ook eentje laten berekenen door de officieel dealer. Toen ik een MINI Clubman zocht, waren nieuwe wagens zelfs goedkoper dan jonge occassies ivm salonvoordelen, onderhandelingen, gratis packs,... Bijkomend kon je bijna aan 0% lenen waardoor het eigenlijk heel erg interessant was. Bij BMW liepen toen ook acties met erg mooi uitgeruste wagens.

De 2 wagens uit uw zoekertjes vind ik wel de moeite. Mits onderhandelen kan je mogelijks wel 4 jaar garantie bekomen op de wagen van de BMW concessie.Om het toch over de 3cyl te hebben. Ik heb deze motor in de MINI en ik ben er wel tevreden van. Het is zeker niet de zuinigste motor (auto is wel nog niet ingereden) maar hij voldoet ruimschoots. Ik denk wel dat de auto vlotter is met de manuele bak dan met de automaat die ik heb. Met de automatische versnellingsbak schakelt de auto erg snel op.
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Ik zou zeker ook eentje laten berekenen door de officieel dealer. Toen ik een MINI Clubman zocht, waren nieuwe wagens zelfs goedkoper dan jonge occassies ivm salonvoordelen, onderhandelingen, gratis packs,... Bijkomend kon je bijna aan 0% lenen waardoor het eigenlijk heel erg interessant was. Bij BMW liepen toen ook acties met erg mooi uitgeruste wagens.

De 2 wagens uit uw zoekertjes vind ik wel de moeite. Mits onderhandelen kan je mogelijks wel 4 jaar garantie bekomen op de wagen van de BMW concessie.Om het toch over de 3cyl te hebben. Ik heb deze motor in de MINI en ik ben er wel tevreden van. Het is zeker niet de zuinigste motor (auto is wel nog niet ingereden) maar hij voldoet ruimschoots. Ik denk wel dat de auto vlotter is met de manuele bak dan met de automaat die ik heb. Met de automatische versnellingsbak schakelt de auto erg snel op.
      Tip: Je kan de pook ook in de linkse stand plaatsen... staat er met een rede op..

Comment

• Ik zou voor de zekerheid van de premium selection gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Niet voor een automaat gaan ?
          + 1!

Die rode mist enkel nog een automaat en 3 cilinders

Comment

• Nee een automaat hoef ik niet

morgen ga ik alvast naar de rode kijken

Comment

Ik zou zeker ook eentje laten berekenen door de officieel dealer. Toen ik een MINI Clubman zocht, waren nieuwe wagens zelfs goedkoper dan jonge occassies ivm salonvoordelen, onderhandelingen, gratis packs,... Bijkomend kon je bijna aan 0% lenen waardoor het eigenlijk heel erg interessant was. Bij BMW liepen toen ook acties met erg mooi uitgeruste wagens.
              Zo ene gelijk die rode ga je nieuw toch onmogelijk voor 28.000 euro kunnen configureren hé??

Comment

• Ze zijn toch wel vrij goedkoop zulle momenteel: http://conditions.belux-bmw.com/nl/c...-series-coupe/
                En als ge ne ouden auto overlaat nog eens extra 2000 Euro's. Ik zou weten wat gedaan

Comment

• Dan zal ik daar ook nog eens moeten passeren zeker

Er is geen haast bij, ik wil er een fijne zoektocht van maken (lekker relax) en niet het eerste het beste exemplaar kiezen.

Al moet ik wel zeggen dat ik zwaar verliefd ben op die rode (en dat is dan meteen de eerste die ik ga bekijken )

Comment

• Zoals BEEMER al wist te zeggen. Laat eens prijs voor een nieuwe maken. Ik heb de mijne in 2015 met het salon besteld. Ik heb in totaal zo'n 7.500 euro korting verkregen (korting + speciaal optiepakket). Die jonge premium selections kosten ooit haast net hetzelfde als een nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                      Ik zou voor de zekerheid van de premium selection gaan.
                      Premium selection is alles behalve zekerheid in mijn ogen. Zeer slechte ervaringen mee. Wat zeker niet wil zeggen dat het merendeel wel goede exemplaren kunnen zijn. Maar als zekerheid bestempelen... neit doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                        Zoals BEEMER al wist te zeggen. Laat eens prijs voor een nieuwe maken. Ik heb de mijne in 2015 met het salon besteld. Ik heb in totaal zo'n 7.500 euro korting verkregen (korting + speciaal optiepakket). Die jonge premium selections kosten ooit haast net hetzelfde als een nieuwe.
                        Ook sluit ik mij hierbij aan. Die premium selection is goed voor echt dure wagens a la 6-7serie... de rest kan je al beter nieuw gaan kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Zo ene gelijk die rode ga je nieuw toch onmogelijk voor 28.000 euro kunnen configureren hé??
                          Een auto configureren is niet de prijs die je gaat betalen hé. Ik heb eens snel een 218i genomen met M tech kit + rode kleur. Dan zit je op 35000 - 36000 euro.
                          Daar ga je nog een mooie korting op krijgen. Ik zou toch eens bij de dealer binnenspringen en ga er maar vanuit dat de prijs die je zal krijgen nog mooi onderhandelbaar is.

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten

Premium selection is alles behalve zekerheid in mijn ogen. Zeer slechte ervaringen mee. Wat zeker niet wil zeggen dat het merendeel wel goede exemplaren kunnen zijn. Maar als zekerheid bestempelen... neit doen!
                            Heb je toch meer zekerheid dan bij een doorverkoper die alle merken doet. Allé, ik ben zeer tevreden van mijn premium selection. Bij een dealer maak je meer kans een goed exemplaar te hebben.

Comment

Een auto configureren is niet de prijs die je gaat betalen hé. Ik heb eens snel een 218i genomen met M tech kit + rode kleur. Dan zit je op 35000 - 36000 euro.
                              Daar ga je nog een mooie korting op krijgen. Ik zou toch eens bij de dealer binnenspringen en ga er maar vanuit dat de prijs die je zal krijgen nog mooi onderhandelbaar is.
                              Moet eens kijken naar de link die ik plaatste. 32000 voor enen met navigatie, open dak, noem maar op...

Comment

• Zo... terug van te gaan kijken en rijden... nu is 't helemaal om zeep

Comment

Deze die ik naar gaan kijken was had nieuw 45.000 - 46.000 euro gekost. Daar zitten zo veel opties op... ik kwam ogen te kort!

Nu goed, in principe heb ik dat allemaal niet echt nodig (het mag wat minder zijn) ma ik had toch graag die zetels gehad, die velgen (of soortgelijke) die mooie kleur, die zwarte nieren, de elektrische en verwarmde zetels zijn ook wel tof... hmmmm (ik weet ook allemaal niet tegoei wat er in die pakketten zit en wat bij wat hoort... mij excuses voor mijn leek zijn, ma 't is de eerste Bmw waar ik ooit naar ben gaan kijken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Deze die ik naar gaan kijken was had nieuw 45.000 - 46.000 euro gekost. Daar zitten zo veel opties op... ik kwam ogen te kort!

Nu goed, in principe heb ik dat allemaal niet echt nodig (het mag wat minder zijn) ma ik had toch graag die zetels gehad, die velgen (of soortgelijke) die mooie kleur, die zwarte nieren, de elektrische en verwarmde zetels zijn ook wel tof... hmmmm (ik weet ook allemaal niet tegoei wat er in die pakketten zit en wat bij wat hoort... mij excuses voor mijn leek zijn, ma 't is de eerste Bmw waar ik ooit naar ben gaan kijken )
                                    De vraag is: heb je die opties allemaal nodig?
                                    Als je er zelf eentje samenstelt kan je de dingen weglaten die je voor jezelf niet zo belangrijk vindt. Wil je een sportief uitziende 2, dan vink je dat sportpakketje van zo'n dikke 4.000 euro aan en dan heb je al veel sportief uitziende dingen (bumpers, velgen, stuurtje, dakhemel, sportzetels,...). Met wat kortingen heb je dan een nieuwe voor de prijs van die premium selection.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Met wat kortingen heb je dan een nieuwe voor de prijs van die premium selection.
                                      De vraag is natuurlijk, ga ik alle kortingen kunnen bekomen ???

Dan zit er niks anders op dan eens naar Van Osch te gaan (voor mij de kortst bijzijnde, ... welke dealer is nog aan of af te raden? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ze zijn toch wel vrij goedkoop zulle momenteel: http://conditions.belux-bmw.com/nl/c...-series-coupe/
                                        En als ge ne ouden auto overlaat nog eens extra 2000 Euro's. Ik zou weten wat gedaan
                                        Ik ga het nog eens quoten; Tigra check this one... En dan nog wat extra korting eruit halen... Ik zou niet overhaast te werk gaan. Veel van die opties zitten in één pack. Die auto is nooit voor 45000 euro verkocht...

Ik ben tijdje geleden bij Van Osch gaan shoppen en de service was super! Ik heb daar alle MINI modellen mogen testen. Op het vlak van een deftige prijs bekomen, sloeg het wel tegen. Ik zou zeggen ga eentje bekijken, ga er eens met rijden en dan weet je direct of het al dan niet iets is voor je. In regio Antwerpen heb ik een hele goede garage die scherpe prijzen hanteert...

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X