Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Ik kan misschien beter, maar m'n portemonnee niet

Hallo

Hallo

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik zou hem persoonlijk wel in wit of oranje nemen.
    Ik ook (andere kleur), omdat zwart een pain in the ass is om proper te houden (wit ook eigenlijk), hoewel het erg knap is op zo'n 1M. Dat oranje zou ik ook niet meteen willen omdat zowat elke 1M in dat kleur is.. Iets als Le Mans blauw zou nog vet zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Geen Z3
    M'n schoonmoeder is zelfs nog knapper, en da's écht geen compliment
    Van de Z3 cab ben ik ook niet echt een fan (of toch niet meer in vgl. met toen ik 12 was ), maar een Z3 coupé vind ik echt nog dik.

Liefst in deze setup qua kleur en pinkers. (ex van Mayonaise)

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    - 100% zeker geen automaat voor mij, al vrees ik wel dat dit diegenen zijn die het best in orde zijn
    Is een ombouw naar manueel niet te doen? Bij E30's wordt het soms gedaan.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Ik zou toch ook voor een E46 gaan. Staat inderdaad qua interieurafwerking een pak verder dan een E36. Ziet er ook nog niet zo gedateerd uit als een E36.
      Ik vind een E36 facelift eigenlijk gedateerder overkomen dan een pre-facelift. Door die afgeronde (E46-achtige) nieren bij de FL, de pre-fl ziet er strakker en tijdlozer uit vind ik. Maar da's persoonlijk en de meesten zullen het wel niet met me eens zijn wss.

Soms echt zin in een E36 want dat kunnen echt knappe wagens zijn. En ook als anti-statement tegen al die margi tjoeners die de E36 zo'n fout imago gegeven hebben.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Inderdaad, 80% zijn foorkramen geworden.
        De Z3 en Z4 Coupe vind ik ook geslaagd de cabrio daarentegen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Op autoscout Duitsland staat een mooie e46 Hartge H50 cabrio.
          Zeldzaam die bakken...daarmee cruisen moet toch de max zijn, 5.0V8 <3

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Ik vind de nieren met meer chroom persoonlijk veel geslaagder op de E36. Bij de Z3 coupe is de M wel 100den keren mooier vind ik dan een gewone coupe. Een coupé is altijd al mijn favoriet geweest maar ze zijn ook erg waardevast en je zit direct met een 2.8 liter. Dan liever een "gewoon" Z3 tje. Ik was helemaal verkocht toen ik ooit een testrit heb mogen maken met de Z3 van Astraatje zijn ouders. Zit die hier trouwens nog op het forum??
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• De prefacelift vind ik het mooist

al heeft dit precies ook wel iets

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Van de Z3 ken ik te weinig om het verschil te zien tussen VFL en NFL.

Meestal vind ik de VFL het mooist (zeker bij bvb een E30, en E36), behalve in het geval van een E38, E39, E90. Van E46 is het soms twijfelen, de VFL nieren vind ik daar toch wat mooier (meer E46-typerend) dan die van een NFL, alsook de 'naar beneden gerichte' pinkers ipv de naar boven gerichte pinkers bij de NFL. Maar bij de NFL kunnen de LED achterlichten wel knap zijn anderzijds.

Leuteren over details die de gemiddelde mens nooit opvallen..

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Klopt,vind de E39FL lichten veel mooier dan deze van de PFL...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                    Klopt,vind de E39FL lichten veel mooier dan deze van de PFL...
                    Idd, ziet er veel frisser uit en maakt het model nog tijdlozer. Bij de VFL's zijn die lampen ook vaak vergeeld aan de binnenkant, wat het nog lelijker maakt.. Nu, bij onze FL zou de binnenkant van die lampen ook wel eens een opfrisbeurt kunnen gebruiken.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Bij de Z3 zijn het vooral de achterlichten die hard opvallen

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Van E46 is het soms twijfelen, de VFL nieren vind ik daar toch wat mooier (meer E46-typerend) dan die van een NFL, alsook de 'naar beneden gerichte' pinkers ipv de naar boven gerichte pinkers bij de NFL. Maar bij de NFL kunnen de LED achterlichten wel knap zijn anderzijds.

Leuteren over details die de gemiddelde mens nooit opvallen..

Dat trekt toch op niks

Dit daarentegen

Een facellift met M tech daarentegen is dan weer wel erg geslaagd.
                        Last edited by BEEMER; 02/04/2014, 20:30.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Zet jij die 320SI uit uw kop . Een kameraad (diegene die zijn 635csi verkoopt op het forum) van me heeft net zijn volgend speeltje gekocht. Een estorilblauwe Z3 M coupe... oooooooooh jaaaaaaaweeeeeeeeeeel.... Daar gaat mijn hartje sneller van kloppen... Verdikke toch... Tesamen met de Z8, 850, 3.0CSI wellicht één van de mooiste BMW's ooit gemaakt. Vroeger stond de 635csi ook in dat lijstje maar nu ik eentje heb is dat minder speciaal natuurlijk.

Ik ga toch nog eens kijken naar standaard Z3tjes . Ik vrees alleen dat ik mijn budget moet optrekken om in een iets hogere prijsklasse te kunnen shoppen. Het probleem is dan alleen dat het vrouwke zal zeggen. Ja maar je hebt al uw droom auto... Daarom dat ik het wat bescheiden moet zien te houden qua budget
                          Da's goed, de 320Si is uit m'n kop, nu gij die Z3 uit uw kop zetten
                          Maar ik ben er toch gerust in, uw vrouw vind een Z3 een lelijke trol, dus dat komt sowieso niet in huis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Dat trekt toch op niks

Dit daarentegen

Een facellift met M tech daarentegen is dan weer wel erg geslaagd.
                            Bij mij juist andersom. Vind de bovenste mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Bij mij juist andersom. Vind de bovenste mooier.
                              Idem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                Idem!
                                Geef mij maar de PFL , ik vind zelfs de FL lelijk kwa lichtenblok / vorm bumper / niertje en die led achterlichten hoeft voor mij niet echt op het model E46 ...

Comment

• Mottige koplampen op de onderste.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ene voor u Beemer http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-e24-...t-83211063.htm
                                    Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                      Nog schappelijk van prijs precies.

Comment

Zalig!!!

Comment

Ik verkies persoonlijk een serie II boven een serie I. Qua uiterlijk zijn ze vrij gelijkaardig maar qua interieur is het een groot verschil.

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X