Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
Bekijk Berichten

Van een E28 weet ik niet echt wat ik ervan kan verwachten. Dat hij groter en zwaarder is dan een E30, dat weet ik al.

Zoiets, of M5 is m'n droom-E28 (al zou ik met een 525i of 528i ook al content zijn, maar M535i/M5 maakt het nog extra-koesterbaar (bestaat dat woord?

En idd, velen zouden zo hun E30 willen omruilen voor de mijne. Zelfs in het begin, toen ik m'n bronzitbeige 316 4-drs pas had, zei ik 'dat ik eigenlijk liever een zwarte 2drs had (maar dat ik de 316 ook mooi vond)', en hoe langer ik hem had, hoe meer verliefd ik ben geworden op die 4drs VFL look, en volledig gedraaid ben van gedacht.

Misschien laat ik m'n kop ook te zot maken door al die 6-pitter fanaten, waardoor ik ook zin begin te krijgen in een 6-pitter. (maar dat zou ik dan niet echt meer zien zitten als 'daily' (zoals ik m'n IS nu gebruik)). Ook een beetje daarom dat ik die 320i gekocht had. En de IS wordt volgend jaar oldtimer... M'n 316 heb ik ook verkocht net voor hij 25 werd, had ik een beetje spijt van. Eigenlijk had ik gewoon met die bak moeten blijven rijden als daily... Maar het is achteraf altijd zo makkelijk gezegd he. Terzelfdertijd wil ik de teller van 'het aantal auto's die ik al gehad heb' niet meer laten stijgen (toch voor een hele tijd).

Wel tof dat je altijd (uitgebreid) antwoordt, de meesten zouden m'n gezaag en getwijfel ondertussen al beu geweest zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
Bekijk Berichten

Dit is hoe een zwarte E24 er voor mij uit moet zien... oranje pinkers, BBS'en, en chromé raamranden.

En als er Alpina's onder zitten, deze

Comment