Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze komt duidelijk ook uit Duitsland, zou heel erg oppassen, hij schrijft wel liefhebbersauto, maar weet dat een carpass in Duitsland niet bestaat, en dat we heel regelmatig Duitse wagens bij ons in de garage binnenkrijgen met gemanipuleerde kilometerstanden. Als je het chassisnummer te weten kan komen, best even door pm'en, kan ik wel al een background-check voor je doen
Maar zoals Beemer al zegt: als je dan toch voor een duitse gaat, kan je hem beter zelf uit Duitsland halen, ze zijn daar veel goedkoper en de keus is veel groter. En er staat meestal geen lpg-installatie in zoals bij deze, wat ook een groot pluspunt is!
zolang hij geen slepend lawaai maakt is er niets aan de hand, anders snel terug verkopen
Dat geluid hoor je direct... Er zijn auto's die er binnen de 40.000kms last van hebben en andere die het verrassend lang uithouden zonder vodde. Zijn de problemen trouwens niet definitief opgelost éénmaal de ketting vervangen is? Als je onzeker bent, even laten controleren door de stealer.
@berengun: werk je voor een officieel BMW dealer? Kan interessant zijn...
@kefkie: Een E39 rijdt inderdaad als een boot. Het heeft 0,0 met sportiviteit te maken. Een E46 stuurt véél directer en is 100% meer een rijdersauto. Als ik deze bemerkingen hoor zou ik ook voor de E46 kiezen.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
deze komt duidelijk ook uit Duitsland, zou heel erg oppassen, hij schrijft wel liefhebbersauto, maar weet dat een carpass in Duitsland niet bestaat, en dat we heel regelmatig Duitse wagens bij ons in de garage binnenkrijgen met gemanipuleerde kilometerstanden. Als je het chassisnummer te weten kan komen, best even door pm'en, kan ik wel al een background-check voor je doen
Maar zoals Beemer al zegt: als je dan toch voor een duitse gaat, kan je hem beter zelf uit Duitsland halen, ze zijn daar veel goedkoper en de keus is veel groter. En er staat meestal geen lpg-installatie in zoals bij deze, wat ook een groot pluspunt is!
Over de welke heb je het?
Edit : bij deze staat op de carpass wel een chassisnummer, ik weet niet op het leesbaar is want zit op mijn iphone.
ik heb verleden week een bmw 318d touring gekocht de wagen heeft 177.000km is van 2007 heb volledig onderhoudshistoriek ervan.er zit een lederen interieur in grote gps trekhaak achterruitrijsensoren cruise control automatische lichten en ruitenwisser panoramisch kantel enschiufdak en nog een paar dingen. tot nu toe heel tevreden over de wagen.ik heb er 8000€ voor betaald denk dat het een redelijke prijs is of heb ik teveel betaald?
Zoals hier al aangehaald, geleiders kunnen verslijten, waardoor je ketting serieus gaat beginnen tikken, en op de duur gaat breken, en dan is't game over.
Echter hoef je u nu geen zorgen te maken, op internet wordt altijd alles opgeblazen. Het probleem bestaat, maar hoeveel het er exact zijn is niet geweten. Feit is ook dat je enkel de negatieve commentaar hoort natuurlijk op internet
Hier hoor je het duidelijk op:
Dat geluid hoor je direct... Er zijn auto's die er binnen de 40.000kms last van hebben en andere die het verrassend lang uithouden zonder vodde. Zijn de problemen trouwens niet definitief opgelost éénmaal de ketting vervangen is? Als je onzeker bent, even laten controleren door de stealer.
Heb al gelezen dat het tikkend geluid daarna nog niet weg is, maar het gevaar dat de ketting zou breken, zou wel weg zijn.
Ken iemand die er mee te maken had,was begroot op +/-4000,00€,altijd dealer onderhouden,is gechipt,bij de dealer niks gemerkt ,zou tss komen in de kosten,tot ze de blijde boodschap kregen uit Munchen dat de wagen gechipt was,niks tussenkomst meer..kennis is dan uit koleire bij de VAG groep gaan shoppen.
Ken iemand die er mee te maken had,was begroot op +/-4000,00€,altijd dealer onderhouden,is gechipt,bij de dealer niks gemerkt ,zou tss komen in de kosten,tot ze de blijde boodschap kregen uit Munchen dat de wagen gechipt was,niks tussenkomst meer..kennis is dan uit koleire bij de VAG groep gaan shoppen.
Is maar doodnormaal dat er geen tussenkomst meer is. Als ge chipt weet ge wat ge riskeert. Stress op de onderdelen wordt groter, en kans op het kettingprobleem ook.
Leg je dan technisch onderbouwd even uit hoe een chiptuning de kans op het kettingprobleem verhoogd ? Volgens mij heeft dat daar namelijk niks mee te zien. Die dingen breken te pas en te onpas af op 18/20d's van 2007-2008, heb zelf ook al weet van enkele gevallen (die waren nb. niet getuned).
Leg je dan technisch onderbouwd even uit hoe een chiptuning de kans op het kettingprobleem verhoogd ? Volgens mij heeft dat daar namelijk niks mee te zien. Die dingen breken te pas en te onpas af op 18/20d's van 2007-2008, heb zelf ook al weet van enkele gevallen (die waren nb. niet getuned).
Da's HET excuus waar BMW zich achter verschuilt,zelfs dingen die totaal niks met de motor te maken hebben worden niet in garantie hersteld als de motor peper in z'n gat gekregen heeft,bvb een deurslot..weet ik van een mechanieker zelf..
Iets dat zwaarder/feller belast wordt heeft meer kans op slijtage/schade dan iets dat minder belast wordt. Zuivere mechanica.
Lijkt mij logisch. Maar te pas en onpas gaat de ketting wel kapot. Het zou niet mogen voor een merk als BMW.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Enige dat ik al gelezen heb is dat de start/stopfunctie uitzetten de levensduur zou kunnen verlengen. Doe dat sowieso wel, maar kan het hier maar even neerschrijven.
Comment