Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ga dan maar voor de touring! Waarom geen 530i? Zoals diegene die hier te koop stond?
    Geen schuifdak en idd volgens medeforummers een te groot bootgevoel voor mijn rijstijl
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Geen foto's van? Vind het wel een redelijke prijs, misschien was €7500 eerder correct geweest.
      Kan je pas zeggen wanneer je 'm gezien hebt.

Comment

deze komt duidelijk ook uit Duitsland, zou heel erg oppassen, hij schrijft wel liefhebbersauto, maar weet dat een carpass in Duitsland niet bestaat, en dat we heel regelmatig Duitse wagens bij ons in de garage binnenkrijgen met gemanipuleerde kilometerstanden. Als je het chassisnummer te weten kan komen, best even door pm'en, kan ik wel al een background-check voor je doen

Maar zoals Beemer al zegt: als je dan toch voor een duitse gaat, kan je hem beter zelf uit Duitsland halen, ze zijn daar veel goedkoper en de keus is veel groter. En er staat meestal geen lpg-installatie in zoals bij deze, wat ook een groot pluspunt is!
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Slecht denk ik, de beruchte ketting problemen.
          zolang hij geen slepend lawaai maakt is er niets aan de hand, anders snel terug verkopen
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            zolang hij geen slepend lawaai maakt is er niets aan de hand, anders snel terug verkopen
            Dat geluid hoor je direct... Er zijn auto's die er binnen de 40.000kms last van hebben en andere die het verrassend lang uithouden zonder vodde. Zijn de problemen trouwens niet definitief opgelost éénmaal de ketting vervangen is? Als je onzeker bent, even laten controleren door de stealer.

@berengun: werk je voor een officieel BMW dealer? Kan interessant zijn...

@kefkie: Een E39 rijdt inderdaad als een boot. Het heeft 0,0 met sportiviteit te maken. Een E46 stuurt véél directer en is 100% meer een rijdersauto. Als ik deze bemerkingen hoor zou ik ook voor de E46 kiezen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
              deze komt duidelijk ook uit Duitsland, zou heel erg oppassen, hij schrijft wel liefhebbersauto, maar weet dat een carpass in Duitsland niet bestaat, en dat we heel regelmatig Duitse wagens bij ons in de garage binnenkrijgen met gemanipuleerde kilometerstanden. Als je het chassisnummer te weten kan komen, best even door pm'en, kan ik wel al een background-check voor je doen

Maar zoals Beemer al zegt: als je dan toch voor een duitse gaat, kan je hem beter zelf uit Duitsland halen, ze zijn daar veel goedkoper en de keus is veel groter. En er staat meestal geen lpg-installatie in zoals bij deze, wat ook een groot pluspunt is!
              Over de welke heb je het?

Edit : bij deze staat op de carpass wel een chassisnummer, ik weet niet op het leesbaar is want zit op mijn iphone.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
              Last edited by kefkie; 01/03/2014, 10:39.
              BMW X5 45e

Comment

Heeft er iemand de link nog van de rode E30?

Tapatalk Pro
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                  ik heb verleden week een bmw 318d touring gekocht de wagen heeft 177.000km is van 2007 heb volledig onderhoudshistoriek ervan.er zit een lederen interieur in grote gps trekhaak achterruitrijsensoren cruise control automatische lichten en ruitenwisser panoramisch kantel enschiufdak en nog een paar dingen. tot nu toe heel tevreden over de wagen.ik heb er 8000€ voor betaald denk dat het een redelijke prijs is of heb ik teveel betaald?
                  Waar gekocht?

Comment

Is dit dan goed of slecht?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
                    Zoals hier al aangehaald, geleiders kunnen verslijten, waardoor je ketting serieus gaat beginnen tikken, en op de duur gaat breken, en dan is't game over.
                    Echter hoef je u nu geen zorgen te maken, op internet wordt altijd alles opgeblazen. Het probleem bestaat, maar hoeveel het er exact zijn is niet geweten. Feit is ook dat je enkel de negatieve commentaar hoort natuurlijk op internet
                    Hier hoor je het duidelijk op:

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Dat geluid hoor je direct... Er zijn auto's die er binnen de 40.000kms last van hebben en andere die het verrassend lang uithouden zonder vodde. Zijn de problemen trouwens niet definitief opgelost éénmaal de ketting vervangen is? Als je onzeker bent, even laten controleren door de stealer.
                    Heb al gelezen dat het tikkend geluid daarna nog niet weg is, maar het gevaar dat de ketting zou breken, zou wel weg zijn.
                    Last edited by ; 01/03/2014, 11:48.

Comment

Ken iemand die er mee te maken had,was begroot op +/-4000,00€,altijd dealer onderhouden,is gechipt,bij de dealer niks gemerkt ,zou tss komen in de kosten,tot ze de blijde boodschap kregen uit Munchen dat de wagen gechipt was,niks tussenkomst meer..kennis is dan uit koleire bij de VAG groep gaan shoppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                        Ken iemand die er mee te maken had,was begroot op +/-4000,00€,altijd dealer onderhouden,is gechipt,bij de dealer niks gemerkt ,zou tss komen in de kosten,tot ze de blijde boodschap kregen uit Munchen dat de wagen gechipt was,niks tussenkomst meer..kennis is dan uit koleire bij de VAG groep gaan shoppen.
                        Is maar doodnormaal dat er geen tussenkomst meer is. Als ge chipt weet ge wat ge riskeert. Stress op de onderdelen wordt groter, en kans op het kettingprobleem ook.

Comment

Leg je dan technisch onderbouwd even uit hoe een chiptuning de kans op het kettingprobleem verhoogd ? Volgens mij heeft dat daar namelijk niks mee te zien. Die dingen breken te pas en te onpas af op 18/20d's van 2007-2008, heb zelf ook al weet van enkele gevallen (die waren nb. niet getuned).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            Leg je dan technisch onderbouwd even uit hoe een chiptuning de kans op het kettingprobleem verhoogd ? Volgens mij heeft dat daar namelijk niks mee te zien. Die dingen breken te pas en te onpas af op 18/20d's van 2007-2008, heb zelf ook al weet van enkele gevallen (die waren nb. niet getuned).
                            Da's HET excuus waar BMW zich achter verschuilt,zelfs dingen die totaal niks met de motor te maken hebben worden niet in garantie hersteld als de motor peper in z'n gat gekregen heeft,bvb een deurslot..weet ik van een mechanieker zelf..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              Leg je dan technisch onderbouwd even uit hoe een chiptuning de kans op het kettingprobleem verhoogd ?
                              Iets dat zwaarder/feller belast wordt heeft meer kans op slijtage/schade dan iets dat minder belast wordt. Zuivere mechanica.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Iets dat zwaarder/feller belast wordt heeft meer kans op slijtage/schade dan iets dat minder belast wordt. Zuivere mechanica.
                                Lijkt mij logisch. Maar te pas en onpas gaat de ketting wel kapot. Het zou niet mogen voor een merk als BMW.
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Enige dat ik al gelezen heb is dat de start/stopfunctie uitzetten de levensduur zou kunnen verlengen. Doe dat sowieso wel, maar kan het hier maar even neerschrijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                    Waar gekocht?
                                    Bij een particulier die ik al lang ken. Ik hoor geen tikkend geluid of slepend geluid.

Comment

Bij een particulier die ik al lang ken. Ik hoor geen tikkend geluid of slepend geluid.

Ze tikken niet allemaal hé,moet maar eens googelen

Comment

Momenteel opweg voor die zilveren 330 te bezien.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Deze?
                                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X