M'n beide ex-E30's staan momenteel te koop...
Mijn ex-316 (en tevens eerste E30 en eerste BMW - herkende hem meteen aan het deukje in de linker achterdeur). Triestig om te zien in welke staat hij nu is.
Die bestuurdersstoel kan zeker niet origineel zijn, was in bijna perfecte staat en na een kleine 60k km (heb hem verkocht op 94k km) kan dit onmogelijk zo gescheurd zijn? Ook de achterbumper was niet roest en had geen deuk, dus kan mss ook geswapt zijn.. En het lijkt wel alsof er een hond geleefd heeft op de achterbank.. 

Dan nog mijn ex-320i (waar ik wel nooit mee gereden heb). Deze ziet er wel nog hetzelfde uit (en beter, nu er kruisspaken op zitten). Echter had de vorige eigenaar die hem van mij kocht laten verlagen, en daarvoor hadden ze die gaten waar de veerpoten op gemonteerd zitten, zitten vergroten.
Dus was no-go voor de keuring. Die had hem dan verkocht zonder keuring, aan de huidige eigenaar die hem nu verkoopt.

Mijn ex-316 (en tevens eerste E30 en eerste BMW - herkende hem meteen aan het deukje in de linker achterdeur). Triestig om te zien in welke staat hij nu is.

Dan nog mijn ex-320i (waar ik wel nooit mee gereden heb). Deze ziet er wel nog hetzelfde uit (en beter, nu er kruisspaken op zitten). Echter had de vorige eigenaar die hem van mij kocht laten verlagen, en daarvoor hadden ze die gaten waar de veerpoten op gemonteerd zitten, zitten vergroten.

Comment