Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik lees: De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 863,21 EUR
    De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 587,4 EUR

Klopt dat ongeveer? Inderdaad veel geld voor de komende drie jaar. Maar hoe fel stijgt de aankoopprijs nadien?
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• 3jaar weg zetten?
      RIP Den borre!

Comment

• mja, een garage huren kost ook geld hé. Ik had een huis op 't oog met dubbele garage, maar 'twas rapper weg dan ik gehoopt had.
        autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
          mja, een garage huren kost ook geld hé. Ik had een huis op 't oog met dubbele garage, maar 'twas rapper weg dan ik gehoopt had.
          Nja maar het is wel nu dat je ze moet kopen. Binnen 2 jaar gaat de prijs terug omhoog gaan. Dan lees je in het zoekertje bijna oldtimer. Eigenlijk zou ik die zelf ook wel graag hebben maar ben maar student...
          RIP Den borre!

Comment

• Als je zelf plaats hebt, zonder dat het je extra kost qua stalling, is dat interessant.. Zou via E30shop wel stalling kunnen krijgen voor €20 per maand, en dan is de totale kost nog altijd minder dan tax + BIV, maarja.. Vond 1 jaar wachten bij m'n S124 al zuur, + kans op dingen die kapot gaan door stilstand etc.

Maar als ik die Touring zou kopen, moet er zeker al 1 auto weg.. En in beide auto's die ik nu heb, heb ik al teveel geld gepompt om ze nu weg te doen. De enige die ik voor een mooi bedrag zou kunnen verkopen, is de E30, maar momenteel zit het open dak ook half vast dus da's ook weer zo'n minpunt waardoor ze de prijs naar beneden willen trekken. En 2 breaks vind ik ook een beetje teveel van het goede.. Dus de S124 zou weg moeten (vind de E34 Touring ook mooier dan een S124), maar dan scheur ik er ook ferm m'n broek aan.
            Last edited by Ian; 12/03/2015, 18:48.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Soms moet je knopen durven doorhakken en afscheid durven nemen

Deze staat hier achter mijn hoek te koop

Foto0264.jpg

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Soms moet je knopen durven doorhakken en afscheid durven nemen

Deze staat hier achter mijn hoek te koop

[ATTACH=CONFIG]107650[/ATTACH]

hier heb je je antwoord over handelaar of niet. En deze middag stond die daar nog niet of heb gewoon niet goed gekeken.
                RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Als je zelf plaats hebt, zonder dat het je extra kost qua stalling, is dat interessant.. Zou via E30shop wel stalling kunnen krijgen voor €20 per maand, en dan is de totale kost nog altijd minder dan tax + BIV, maarja.. Vond 1 jaar wachten bij m'n S124 al zuur, + kans op dingen die kapot gaan door stilstand etc.

Maar als ik die Touring zou kopen, moet er zeker al 1 auto weg.. En in beide auto's die ik nu heb, heb ik al teveel geld gepompt om ze nu weg te doen. De enige die ik voor een mooi bedrag zou kunnen verkopen, is de E30, maar momenteel zit het open dak ook half vast dus da's ook weer zo'n minpunt waardoor ze de prijs naar beneden willen trekken. En 2 breaks vind ik ook een beetje teveel van het goede.. Dus de S124 zou weg moeten (vind de E34 Touring ook mooier dan een S124), maar dan scheur ik er ook ferm m'n broek aan.
                  nu betrap ik mijzelf dat ik vandaag al voor de 3de keer naar het zoekertje gaat kijken.
                  RIP Den borre!

Comment

• dan moet ge eens naar de auto zelf gaan zien hé. Al zal ie voor u als 18-jarige wel een serieuze hap uit je budget zijn.
                    autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                      Nja maar het is wel nu dat je ze moet kopen. Binnen 2 jaar gaat de prijs terug omhoog gaan. Dan lees je in het zoekertje bijna oldtimer. Eigenlijk zou ik die zelf ook wel graag hebben maar ben maar student...
                      zoveel zal de prijs niet naar omhoog gaan hoor voor een E34 eens die oldie is, en zeker als investering niet de moeite om daarom een ouwe bmw te kopen!

het zijn bijna enkel de M's die wat stijgen,

in Duitsland kan je E34 oldies kopen, dan ga je beter direct voor zo'n exemplaar

Comment

• Volgens mij is de E36 M3 van een werknemer die voor Bosch werkt of mag de auto er tijdelijk staan omdat die man zijn voortuin aan het beklinkeren is. Misschien start die binnenkort een eigen garage.

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• maar da's toch deze hé?
                          BMW overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
                          autofans.be

Comment

• 68 pagina's topic omdat iemand "vage plannen" heeft om een BMW te kopen.

Benieuwd of dit ook zo zou zijn, als iemand vage plannen had voor een Opel Astra ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                              zoveel zal de prijs niet naar omhoog gaan hoor voor een E34 eens die oldie is, en zeker als investering niet de moeite om daarom een ouwe bmw te kopen!

het zijn bijna enkel de M's die wat stijgen,

in Duitsland kan je E34 oldies kopen, dan ga je beter direct voor zo'n exemplaar
                              Volgens mij wel het zal niet veel zijn maar toch iets omdat de taxen nu zo hoog zijn.
                              RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                dan moet ge eens naar de auto zelf gaan zien hé. Al zal ie voor u als 18-jarige wel een serieuze hap uit je budget zijn.
                                Ik ga die niet gaan bezien in echt want dan slaap ik niet meer voor ik die heb.
                                RIP Den borre!

Comment

Volgens mij wel het zal niet veel zijn maar toch iets omdat de taxen nu zo hoog zijn.
                                  in Duitsland is een bmw met veel pk's van bv. 1995 inschrijven belange niet zo duur als hier, dus minder verschil in prijzen tussen +25 jaar oud en 22 jaar oud

Comment

Ik ga die niet gaan bezien in echt want dan slaap ik niet meer voor ik die heb.
                                    hier nog een aantal:

5-reeks met +150 pk, <250k km, manuele bak, benzine en gemaakt tussen 1985-1990 (je kan niet preciezer zoeken naar jaartal)

zitten wel geen 5-Tourings bij, ze hebben die pas later gemaakt he (ik weet niet van buiten vanaf welk jaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      68 pagina's topic omdat iemand "vage plannen" heeft om een BMW te kopen.

Benieuwd of dit ook zo zou zijn, als iemand vage plannen had voor een Opel Astra ;-)
                                      Probeer eens

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Ik heb gevonden wat ik zocht . Ik ben de auto daarnet met Cedra van het forum gaan bekijken. Nu alleen beslissen of ik koop of niet. Ik heb alvast een optie op de auto genomen. Straks met het vrouwke even bespreken.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                          Ik heb gevonden wat ik zocht . Ik ben de auto daarnet met Cedra van het forum gaan bekijken. Nu alleen beslissen of ik koop of niet. Ik heb alvast een optie op de auto genomen. Straks met het vrouwke even bespreken.

Een Opel Astra?
                                          Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Working...
                                          X