Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• spannend ! watte watte watte ?

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Ik heb gevonden wat ik zocht . Ik ben de auto daarnet met Cedra van het forum gaan bekijken. Nu alleen beslissen of ik koop of niet. Ik heb alvast een optie op de auto genomen. Straks met het vrouwke even bespreken.
      eerst met de vrouw en pas dan met ons?!

is het 1 van die twee 730d's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
        Een Opel Astra?
        KIEKE

Ik moet eerst zien of ik groen licht krijg of niet voordat ik me belachelijk maak
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• VW Golf?
          E39 520i?

Comment

• Voor mij is een touring een must ik heb niets aan een koffer.
            RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
              VW Golf?
              E39 520i?

Shhhhhhhhhhht . Ik heb in de 525da enorm véél geld gepompt de laatste maanden. Ik zou hem graag voor een deftige prijs nog willen verkopen. En ik weet niet of er nog een groot publiek zit te wachten op zo een oude bak. Als ik zou weten dat die zichzelf vlotjes zou verkopen, dan had ik nu al gekocht. Wat moet ik doen

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                Voor mij is een touring een must ik heb niets aan een koffer.
                de eerste E30 tourings zijn net 25 jaar geloof k

Comment

Shhhhhhhhhhht . Ik heb in de 525da enorm véél geld gepompt de laatste maanden. Ik zou hem graag voor een deftige prijs nog willen verkopen. En ik weet niet of er nog een groot publiek zit te wachten op zo een oude bak. Als ik zou weten dat die zichzelf vlotjes zou verkopen, dan had ik nu al gekocht. Wat moet ik doen
                  ja kijk naar die van Bimmer, 8500 is echt niet veel en is nog niet verkocht,

daarom dat ik zei dat het zou kunnen dat het misschien goedkoper is om gewoon van auto te wisselen met je vrouw, dan rijd je direct met je favo. wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
                    ja kijk naar die van Bimmer, 8500 is echt niet veel en is nog niet verkocht,

daarom dat ik zei dat het zou kunnen dat het misschien goedkoper is om gewoon van auto te wisselen met je vrouw, dan rijd je direct met je favo. wagen
                    True, maar mijn wagen kunnje ook niet echt vergelijken met Olivier dezijne.
                    Voor de mijne heb je een zeer specifiek publiek nodig, terwijl een mooi OEM onderhouden 525da toch een breder publiek zal aanspreken.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Vraag het eens aan kefkie? Denk dat die wel interesse heeft.

Comment

• Wisselen met de 7 die mijn echtgenote gebruikt zou kunnen maar dan is de naftrekening écht te hoog. Mijn auto spreekt een groter publiek aan dat is een feit. Maar ik denk niet dat het een snelle verkoop zal geven. Iedereen wil kleine, fiscaal vriendelijke motoren hebben tegenwoordig.

Kefkie heeft zeker interesse maar ik denk niet dat dit de ideale auto voor hem is. Hij zou beter jouw 330i kopen . Bijkomend zou ik het vervelend vinden als een forummer of een andere bekende de auto koopt en er zou iets aan kapot gaan. Je weet nooit met een oudere auto... Hij heeft me al eens laten weten hoeveel hij de wagen schat qua waarde en daarvoor gaat hij niet weg. Voor die prijs vind je andere E39 vrees ik. Ik ga hem niet weggeven. Als ik de andere zoekertjes bekijk dan moet ik mijn auto vrij duur op de markt plaatsen en dan zal een verkoop moeilijk worden. Reden is de erg lage kmstand en zowat alle onderdelen die het afgelopen jaar vervangen zijn. Je kan zeggen, een koper geeft daar niet om maar langs de andere kant is het wel een extra troef.

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Wisselen met de 7 die mijn echtgenote gebruikt zou kunnen maar dan is de naftrekening écht te hoog. Mijn auto spreekt een groter publiek aan dat is een feit. Maar ik denk niet dat het een snelle verkoop zal geven. Iedereen wil kleine, fiscaal vriendelijke motoren hebben tegenwoordig.

Kefkie heeft zeker interesse maar ik denk niet dat dit de ideale auto voor hem is. Hij zou beter jouw 330i kopen . Bijkomend zou ik het vervelend vinden als een forummer of een andere bekende de auto koopt en er zou iets aan kapot gaan. Je weet nooit met een oudere auto... Hij heeft me al eens laten weten hoeveel hij de wagen schat qua waarde en daarvoor gaat hij niet weg. Voor die prijs vind je andere E39 vrees ik. Ik ga hem niet weggeven. Als ik de andere zoekertjes bekijk dan moet ik mijn auto vrij duur op de markt plaatsen en dan zal een verkoop moeilijk worden. Reden is de erg lage kmstand en zowat alle onderdelen die het afgelopen jaar vervangen zijn. Je kan zeggen, een koper geeft daar niet om maar langs de andere kant is het wel een extra troef.
                        Denk niet dat mijn 330i iets voor kefkie is. Hij doet veel km's en wil volgens mij iets comfy. Een sedan is ook niet ideaal voor een kleine.
                        Ja, niet slecht bedoelt naar kefkie, maar hij gaat uw kar vanzelfsprekend lager 'schatten' dan dat die waard is hé als hij interesse heeft
                        Zet uw 525da gewoon eens online aan die prijs? Het is zoals mijn 330i, ge moet iemand vinden die uw kar naar waarde kan schatten. 99% kan dat niet.
                        Toen ik bij Declercq ging woensdag, schatte hij mijn wagen zeker €10.000 met alles wat er aan gedaan is. Moest zijn neef geen 320i gekocht hebben, was mijn kar zelfs waarschijnlijk daaraan verkocht voor een mooie 10k.
                        Blijf gewoon bollen met de 525da? Geld ook voor mij, het is zonde een kar weg te doen als die in orde staat.

Comment

• Ik weet niet wat ik toen zei, maar dat was geen serieus bedrag wss ze .

Ik doe idd veel km's en binnenkort mss nog meer.

Ik vind de E39 comfortabel gng, ik kan er in 1x mee naar de ring rijden zonder rugpijn te hebben. Langs de andere kant kan ik er evengoed eens mee driften of eens mee knallen met het beperkte vermogen. Tijdens de rondritten kan die toch goed volgen

Het enige mindere vind ik de remmen. Maar das nu al wat opgelost met grotere exemplaren
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ik weet niet wat ik toen zei, maar dat was geen serieus bedrag wss ze .

Ik doe idd veel km's en binnenkort mss nog meer.

Ik vind de E39 comfortabel gng, ik kan er in 1x mee naar de ring rijden zonder rugpijn te hebben. Langs de andere kant kan ik er evengoed eens mee driften of eens mee knallen met het beperkte vermogen. Tijdens de rondritten kan die toch goed volgen
                            Ge zei €3000

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Het enige mindere vind ik de remmen. Maar das nu al wat opgelost met grotere exemplaren
                            Correctie, OEM size remmen

Comment

• Aan welke prijs ga je hem zetten?
                              BMW X5 45e

Comment

• ik vind het moeilijk om een correcte prijs erop te kleven. Wij liefhebbers hebben ook altijd een emotionele waarde hé. Het probleem met mijn auto is dat je een gelijkaardige moeilijk kan vinden. Er staat er eentje te koop die gelijkaardig is aan mijne http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...792?asrc=st|as
                                Dat is voor mij dan ook een richtlijn tenzij ik helemaal verkeerd ben. Die auto heeft meerdere kleine duwtjes/krassen gehad rondom en is niet zo vernieuwd dan mijne. Je krijgt hem ook enkel op winterbanden en de verkoper is niet bereid om over te prijs te praten.

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Ge zei €3000

Correctie, OEM size remmen
                                  Zou kunnen . Is wel wat weinig voor die van Beemer.

oem size achteraan nuja , 324mm voorraan.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    True, maar mijn wagen kunnje ook niet echt vergelijken met Olivier dezijne.
                                    Voor de mijne heb je een zeer specifiek publiek nodig, terwijl een mooi OEM onderhouden 525da toch een breder publiek zal aanspreken.
                                    ja zijn verschillende auto's maar youngtimer bmw's zijn nu eenmaal niet zo populair bij degene die er wat geld voorover hebben (zoals wij), als ik er zie rijden zijn het meestal Marokkanen met exemplaren die wellicht niet echt super staan

Comment

ik vind het moeilijk om een correcte prijs erop te kleven. Wij liefhebbers hebben ook altijd een emotionele waarde hé. Het probleem met mijn auto is dat je een gelijkaardige moeilijk kan vinden. Er staat er eentje te koop die gelijkaardig is aan mijne http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...792?asrc=st|as
                                      Dat is voor mij dan ook een richtlijn tenzij ik helemaal verkeerd ben. Die auto heeft meerdere kleine duwtjes/krassen gehad rondom en is niet zo vernieuwd dan mijne. Je krijgt hem ook enkel op winterbanden en de verkoper is niet bereid om over te prijs te praten.
                                      zoals Bimmer zegt, zet m anders even te koop en ge ziet wel

had gij nu een optie op een andere bmw of heb ik dat gedroomd?

Comment

• De vis is een paar dagen geleden al uitgegooid om te kijken wat het geeft. Is er interesse of niet... is de prijs realistisch of veel te hoog... Ik heb idd een optie genomen op een auto maar ik moet nog 1 keer teruggaan om de knoop door te hakken. Het vrouwke heeft echter veel werk en om helemaal alleen terug te gaan met mijn "oogkleppen" op zie ik niet goed zitten. Heb liever een rationeel iemand er even bij. De auto waar ik een optie op heb komt uit een verzameling... Echt niet normaal wat die man in zijn privé collectie had.

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Kvind het wel niet zo'n superfoto's
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X