Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is het trouwens een Belgische wagen? Ben je iets te weten gekomen over zijn geschiedenis?
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ideaal!

ik ga eerst zoeken voor een aux-kabel aan te sluiten.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Is het trouwens een Belgische wagen? Ben je iets te weten gekomen over zijn geschiedenis?
      Is een Duitse wagen, en is in 2006 geimporteerd naar belgie met +- 10.000 km. Sindsdien bij dezelfde eigenaar gebleven in Belgie.
      er is net ook 1.800€ kosten aan gedaan.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Is een Duitse wagen, en is in 2006 geimporteerd naar belgie met +- 10.000 km. Sindsdien bij dezelfde eigenaar gebleven in Belgie.
        er is net ook 1.800€ kosten aan gedaan.
        Wel heel lage km-stand

Comment

• Dawel. Dinsdag beslissen, zaterdag tekenen en voorschot geven en een week later in mijn bezit.
          BMW X5 45e

Comment

• Gaat het nu over die blauwe of zilveren?
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Zilveren
              BMW X5 45e

Comment

• Wat mij wel opvalt ik rij nu met een bmw en de mensen kijken plots heel anders naar u. Raar toch gebuur is stikjaloers.is toch een wagen als een andere.was hzt een nieuwe geweest kan ik nog begrijpen en dan nog.alsof ik nu plots helemaal veranderd ben.zou ik met een ander merk afgekomen zijn dan zouden ze wel komen kijken.alsof ik plots de lotto gewonnen heb. Ik koop geen andere auto voor de buren maar voor mezelf.toevallig is het nu een bmw geworden. Ik begrijp dit toch niet goed zulle.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

Comment

• Wat een embleem allemaal niet doet op een wagen.alsof we nu plots een dikke nek hebben gekregen.dit moest nu toch even van mijn hart.

Comment

• Dat is omdat volgens een studie BMW-rijders het agressiefst zijn
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Jep, vooral blauwe.....;-)

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                        Wat mij wel opvalt ik rij nu met een bmw en de mensen kijken plots heel anders naar u. Raar toch gebuur is stikjaloers.is toch een wagen als een andere.was hzt een nieuwe geweest kan ik nog begrijpen en dan nog.alsof ik nu plots helemaal veranderd ben.zou ik met een ander merk afgekomen zijn dan zouden ze wel komen kijken.alsof ik plots de lotto gewonnen heb. Ik koop geen andere auto voor de buren maar voor mezelf.toevallig is het nu een bmw geworden. Ik begrijp dit toch niet goed zulle.

De buren kijken al op van een prefacelift 318 of 320d touring ? Dan zijn ze daar niet veel gewoon zeker

Klopt wel als je een tweedehands BMW koopt van 15k je doorgaans wel meer reactie krijgt dan wanneer je bvb. een nieuwe Citroën van 30k euro zou kopen.

Dit is wel TYPISCH Vlaanderen ;-) Vingerwijs-mentaliteit en als een ander het beter doet dan kan het niet of geven we 't wel effe door aan de belastingen dat er iets niet klopt België

Comment

• Vage plannen om een BMW te kopen?

Benieuwd hoe mijn jaloerse zagende buren gaan reageren
                          BMW X5 45e

Comment

Dat je nu maar een pauper bent met je E46 komende van je E92 335d Of net een baas omdat de 335d daar ook gewoon blijft staan natuurlijk

Comment

Dat gade pas weten als je hem in de garage gaat zetten, is een 330i standaard luid?

Comment

• Kvond dat bij starten toch redelijk ja. Wel wat luider dan de mini.
                                BMW X5 45e

Comment

• Tip van het huis!

Comment

• Vage plannen om een BMW te kopen?

Gulle wilt mij nogal geld doen uitgeven Eerst een jaartje aanzien en genieten, en dan mss zien voor een verlaging ofzo.
                                    BMW X5 45e

Comment

Gulle wilt mij nogal geld doen uitgeven Eerst een jaartje aanzien en genieten, en dan mss zien voor een verlaging ofzo.
                                      - Billstein
                                      - Eisenmann

Meer heb je niet nodig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        - Billstein
                                        - Eisenmann

Meer heb je niet nodig!
                                        -Sportzetels

uit die standaardzetels schuif je letterlijk van de ene naar de andere kant als je gaat ringen

Comment

Working...
                                        X