Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vage plannen om een BMW te kopen?
Collapse
X
-
Is het trouwens een Belgische wagen? Ben je iets te weten gekomen over zijn geschiedenis?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
ik ga eerst zoeken voor een aux-kabel aan te sluiten.
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIs het trouwens een Belgische wagen? Ben je iets te weten gekomen over zijn geschiedenis?
er is net ook 1.800€ kosten aan gedaan.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs een Duitse wagen, en is in 2006 geimporteerd naar belgie met +- 10.000 km. Sindsdien bij dezelfde eigenaar gebleven in Belgie.
er is net ook 1.800€ kosten aan gedaan.
Comment
-
Wat mij wel opvalt ik rij nu met een bmw en de mensen kijken plots heel anders naar u. Raar toch gebuur is stikjaloers.is toch een wagen als een andere.was hzt een nieuwe geweest kan ik nog begrijpen en dan nog.alsof ik nu plots helemaal veranderd ben.zou ik met een ander merk afgekomen zijn dan zouden ze wel komen kijken.alsof ik plots de lotto gewonnen heb. Ik koop geen andere auto voor de buren maar voor mezelf.toevallig is het nu een bmw geworden. Ik begrijp dit toch niet goed zulle.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk BerichtenWat mij wel opvalt ik rij nu met een bmw en de mensen kijken plots heel anders naar u. Raar toch gebuur is stikjaloers.is toch een wagen als een andere.was hzt een nieuwe geweest kan ik nog begrijpen en dan nog.alsof ik nu plots helemaal veranderd ben.zou ik met een ander merk afgekomen zijn dan zouden ze wel komen kijken.alsof ik plots de lotto gewonnen heb. Ik koop geen andere auto voor de buren maar voor mezelf.toevallig is het nu een bmw geworden. Ik begrijp dit toch niet goed zulle.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
De buren kijken al op van een prefacelift 318 of 320d touring ? Dan zijn ze daar niet veel gewoon zeker
Klopt wel als je een tweedehands BMW koopt van 15k je doorgaans wel meer reactie krijgt dan wanneer je bvb. een nieuwe Citroën van 30k euro zou kopen.
Dit is wel TYPISCH Vlaanderen ;-) Vingerwijs-mentaliteit en als een ander het beter doet dan kan het niet of geven we 't wel effe door aan de belastingen dat er iets niet klopt België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBenieuwd hoe mijn jaloerse zagende buren gaan reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBenieuwd hoe mijn jaloerse zagende buren gaan reageren
Dat gade pas weten als je hem in de garage gaat zetten, is een 330i standaard luid?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGulle wilt mij nogal geld doen uitgeven Eerst een jaartje aanzien en genieten, en dan mss zien voor een verlaging ofzo.
- Eisenmann
Meer heb je niet nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten- Billstein
- Eisenmann
Meer heb je niet nodig!
uit die standaardzetels schuif je letterlijk van de ene naar de andere kant als je gaat ringen
Comment
Comment