Ik zou het niet moeten hebben, 1x een 520i gereden en vond dat maar niks, dan reed de 520d veel beter door het hogere koppel. Als je wat vooruit wilt moet je wel wat toeren maken, wat niet echt past bij zo een auto vind ik. Vanaf een 523i begint het deftig te gaan voor zo'n sloep, al zou ik pas beginnen bij een 525i/d
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vage plannen om een BMW te kopen?
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou het niet moeten hebben, 1x een 520i gereden en vond dat maar niks, dan reed de 520d veel beter door het hogere koppel. Als je wat vooruit wilt moet je wel wat toeren maken, wat niet echt past bij zo een auto vind ik. Vanaf een 523i begint het deftig te gaan voor zo'n sloep, al zou ik pas beginnen bij een 525i/d
Comment
-
520i is écht wel te plat imho2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten520i is écht wel te plat imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenBompakar hé.
Ik vind mijn 325i al wa plattekes2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenIk zou dat net wel daarom kopen, om gezapig mee te cruisen. Ideaal als 2e wagen me dunkt.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenIk vind het veel geld voor een wagen van 10j oud, het feit dat die getuned is geeft me ook geen goed gevoel. Lelijke velgen ook in de advertentie.
http://www.2dehands.be/autos/bmw/5-s...245548430.html
Snap dus écht niet dat er mensen zijn die dat oprecht mooi vinden, zo'n velgen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenDaar voor bestaat Mercedes. Binnenkort oldtimers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenVoor snelheid koop ik me wel wel een E36 M3. Binnenkort oldtimers.
Comment
-
Ze beginnen nu al in prijs te stijgen precies, brrr
ik zal nooit fan zijn van het E36 model, heeft er reeds sinds de E46 oud uit gezien, in tegenstelling tot het tijdloze E46 model.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een ongelooflijk marginale bak. Kleur, velgen, uitlaat, gedopeerd,... het trekt allemaal op geen zak.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZe beginnen nu al in prijs te stijgen precies, brrr
ik zal nooit fan zijn van het E36 model, heeft er reeds sinds de E46 oud uit gezien, in tegenstelling tot het tijdloze E46 model.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
De E90 (LCI) en E36 (pre-facelift) vind ik ongeveer gelijk qua 'schoonheid'.Vroeger had ik zeker de E90 mooier gevonden. Maar een propere E36 is eigenlijk echt knap, en het feit dat de meerderheid de E36 de lelijkste 3-reeks vindt, doet ze mij alleen nog leuker vinden.
Heb wel nog geen rijervaring met een E36.
De F30 vind ik minder mooi, puur omwille van die plots aflopende/stompe neus/motorkap. Al is een F31 dan weer mooier dan een E36 Touring.
Comment
-
E36 coupé blijft m'n favoriete 3 aller tijden. Zal wel veel te maken hebben met 't feit dat ik een jonkie was toen ie op de markt kwam. Een zilvergrijze 320i coupé met sportpakje was toen m'n 'bereikbare' natte droom. Echter andere prioriteiten gehad zodat 't er nooit van gekomen is.
Comment
-
Nu of nooit jakkel, nu of nooit...
Zij zijn de volgende die gaan beginnen stijgen van prijs, en de mooiere al zeker.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenNu of nooit jakkel, nu of nooit...
Zij zijn de volgende die gaan beginnen stijgen van prijs, en de mooiere al zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zou het niet moeten hebben, 1x een 520i gereden en vond dat maar niks, dan reed de 520d veel beter door het hogere koppel. Als je wat vooruit wilt moet je wel wat toeren maken, wat niet echt past bij zo een auto vind ik. Vanaf een 523i begint het deftig te gaan voor zo'n sloep, al zou ik pas beginnen bij een 525i/d
In préfacelift zou ik ook de 523i verkiezen boven de 520i.
Comment
Comment