Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik wil ne 6-pitter Vandaag een 6 cil E30 horen draaien, draait zo zacht in combinatie met die lichte brom van de (oem) uitlaat. Zou meer iets voor mij zijn denk ik dan zo'n agressievere (nuja, 'nerveuzer' is mss een beter woord) 4-cil 16klepper, maarja...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
voila, testrit gedaan....
t geluid viel nog wel mee, geen zescilinder, maar mooi voor een viercilinder.
optrekken was natuurlijk heel snel (maar dat doe ik echt letterlijk nooit)
het verbruik was na een uur rijden (waarvan een groot deel autostrade tegen 120) bijna 10 liter...ok, hij was splinternieuw maar da was er echt wel over voor de manier dat ik ermee reed.
voor de rest qua koppel ok maar bon, had meer verwacht
in ieder geval, op geen enkel moment een smile op mijn gezicht gekregen, wat ondanks rationele argumenten de enige voor mij belangrijke indicator is.
en mijne laguna geeft mij dat, raar maar waar, nog wel,dus hij zal nog effe blijven
Er zijn wel meer ontgoochelde 2.8i rijders van de nieuwe generatie. Slechte zet van BMW
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
ik wil ne 6-pitter Vandaag een 6 cil E30 horen draaien, draait zo zacht in combinatie met die lichte brom van de (oem) uitlaat. Zou meer iets voor mij zijn denk ik dan zo'n agressievere (nuja, 'nerveuzer' is mss een beter woord) 4-cil 16klepper, maarja...
Zo een 320i klinkt hemels hé. Maar ik denk dat de 318is in realiteit de snellere en zuinigere auto is.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Wat ik hier lees is precies een verhaal dat wal nog kant raakt.
3 auto's en geen enkele juiste
Moeilijk te verklaren bij mij.
Waarom die auto's dan ooit gekocht zijn begrijp ik ook niet.
Bij ons noemen ze dat dan "knettergek of nieuwsgezind"
In uw situatie kan ik maar 1 raad geven.
Doe gewoon alles weg en koop U nu in 1 keer wat je wil hebben.
En blijf daar een paar jaar mee rijden.
E39 naar uw zin is niet bijna meer te vinden.
We hebben een hele week in Duitsland auto's gaan kopen/bekijken en hebben juist geteld 1 E39 530D Touring meegebracht ongeveer zoals uw wensen.
Wel een automaat en met stoffen zetels want de Duitsers zijn niet gek op leder.
En nog te betalen.
Wat ook opgevallen is dat is dat de benzineuitvoeringen met weinig kilometers en in Touring ook hoge prijzen aan het scheren zijn.
Dus daar is het soep ook af als je die voor een kleine prijs wil meepakken.
Ik denk dat je nu beter een nette E61 koopt handgeschakeld want die vind je in België nog genoeg.
Daar rijden ze nog met die auto's.
En bij kopen een Dealer of gekende handelaar.
Kom je met een 12.000€ rond voor eentje rond de 120.000 Km en meestal hebben ze al wel een Panodak dat al hersteld is
Dan koop je een 2e hobby/dagelijkse auto en je gaat veel geld sparen.
Maar als dat dan weer een benzineauto is dan ga je U waarschijnlijk weer ergeren aan het verbruik.
E46 is nu ook niet echt een hobbyauto of rijdersauto.
Dan zit je met een 130i veel beter.
Stuurt en rijd als een echte BMW en is pakken beter als een MINI.
Er zijn nog genoeg fijne auto's die veel hobby en rijgenot geven.
Ik ken uw rijgedrag en wensen niet want daar hangt ook veel vanaf.
Sportief of eerder cruisegedrag speelt een grote rol.
Het is wel van zulke mensen als jij dat wij kunnen blijven leven en de handelaars auto's verkopen.
Ik denk dat je eerder naar een hele praktische en tegelijk prettige auto moet gaan.
En hoeft dat een BMW te zijn?
Onze "baksteen" Volvo V70 heeft deze week weer netjes zijn 3000Km in Duitsland afgemaald zonder rug of andere klachten en met veel rijplezier
Mijn 520d E39 heb ik 8 jaar bijgehouden, mijn 525d touring E39 heb ik 5 jaar gehad, mijn 635csi heb ik 7 jaar. Zo snel wissel ik echt niet hoor . Toeval wil dat ik een 525da op de kop kon tikken met weinig kms als vervanging voor de 525d touring die 250.000kms gebold had. Achteraf bekeken reed ik liever met de oude touring dan met de nieuwe ook al is de nieuwe in betere staat en heeft hij minder kms. Mijn vrouwke daarentegen is wel fan van de automatische bak. Enigste grote minpunt is het open dak maar dat is oa een medische reden zonder dat ik er veel over wil uitwijden.
Mijn 520d was een perfecte auto... Die had ik werkelijk nooit mogen verkopen. Echt zonde dat ik dit gedaan heb. De 728i heb ik gekocht omdat het werkelijk nu of nooit was. Een goede E38 met weinig kms, 1ste eigenaar, dealeronderhouden is niet makkelijk meer te vinden. Enigste gigantische nadeel is het abnormaal hoge verbruik. Als ik zie wat bimmer verbruikt bij erg sportieve rijstijl dan zit ik momenteel met mijn bomparijstijl een pak hoger. En dat is eigenlijk niet meer van deze tijd. Voor de rest is die E38 hemels. Wat een auto... Luxe, comfort, grote koffer, geen klein mannen die met hun voeten tegen de voorstoelen kunnen duwen, motor die weinig lawaai maakt, open dakje... Kortom de ideale auto. Reden van het klagen is uiteraard ook dat ik op jaarbasis ruim 30.000kms bol. Dan is het duur met een benzine versie die momenteel op 13,5 liter gemiddeld staat bij rustig rijden. Tegenwoordig wel te veel korte ritjes wat het verbruik geen goed doet. Ik zou er terug langere ritten met moeten maken zodat het terug omlaag gaat. Omwille van het ongeval met de 525d heeft de Siebener flink wat meer kms moeten afmalen dan gepland. En dat is gewoonweg te duur... Alternatief was een 730d maar die wilde ik niet omwille van de beduidend hogere runningcosts.
530D met automaat in de E39 is absoluut te mijden. Net zoals bij de E38 draaien de automaten makkelijk in de soep. Om te zwijgen van de injectoren, turbo's die op 200.000kms vaak hun zucht geven. Stoffen stoelen zijn oa omwille van medische redenen geen optie voor mij. Een 530d moet ik absoluut niet hebben. Ik zie de meerwaarde boven een 525d ook niet die al ruim snel genoeg is. Een E39 begint stilaan inderdaad in waarde te stijgen. De prijzen van exemplaren met weinig kilometers zitten serieus in de lift en zijn populairder dan E61 zelfs. Prijzen van 9000 en 10000 euro zijn al niet vreemd... Een nadeel om te kopen, ideaal om te verkopen... En dat kan dus nog een voordeel worden...
Maar wat zou ik in de plaats nemen?? Een E61 vind ik afschuwelijk lelijk... Zowel qua front (koplampen, nieren, bumpers), zijaanzicht (geen stootlijsten), interieur (stuur, cheap onderdelen...). In een E61 zou ik wellicht terug voor een 525 gaan en niet voor een 520. Maar dan hoor je weer dat de 2500cc eerder te mijden is boven de latergebouwde 3000cc 525d. Een rammelend pano dak interesseert me niet. Daar ga ik me mateloos aan ergeren. Een open dak is eigenlijk een must.
Qua funauto kan ik niks doen met een E46 of een 130i. Dat zijn "gewone" auto's. Ik heb nu een 635csi en als ik die wegdoe dan wil ik iets wat voor mij persoonlijk minimum dezelfde fun geeft. Dan denk ik aan een 840CI (bodemloze geldput en momenteel niet betaalbaar om in het verkeer te brengen), een 630i,... Was de 635csi een verkeerde aankoop? Nee absoluut niet want het is mijn absolute droomauto... Maar het blijft een feit dat ik er eigenlijk te weinig mee rijd en dat het een vrij dure auto is als je zoals ik freaky bent. Alles wat kapot gaat, wordt met nieuwe OEM onderdelen vervangen. En dan mag je de emotionele kant ook wel eens afwegen met de rationele kant ook al zijn we autoliefhebbers.
Qua rijgedrag? Rustig cruisen en als het nodig is/als ik zin heb eens versnellen. Ik heb absoluut geen nood aan een auto die op circuit zijn mannetje staat of aan een auto die erin slaagt om bochten te nemen als geen ander. Tov mijn E39 en E38 is een E46 wel ettelijke keren sportiever. Het verschil tussen de E39 en E38 is al gigantisch.
Een Volvo is een grote nee voor mij... Geen enkel model komt in aanmerking op oudere modellen na (240, 760, P1800, C70,...).
Zoals ik al zei, laat me maar wat sudderen. Ik hou de markt in de gaten en voor hetzelfde geld duurt het maanden/jaren/... voor ik switch en met wat geluk/toeval staat er morgen iets anders voor de deur. Van zodra ik een auto gekocht heb, begin ik trouwens altijd op het gemakje uit te kijken naar de opvolger. En de bedoeling is uiteraard om telkens te verbeteren
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Via Google en Wikipedia vind je deze zelfde info ook
Garfield
Heel uitgebreid heb ik niet gezocht maar op wikipedia ben ik het al ni tegen gekomen. Wat hier erder stond welke motor welk vermogen heefd dat had ik zelf al gevonden. Maar het verschil van inspuitingen enzo dat had ik niet gevonden.
En hoeft dat een BMW te zijn?
Onze "baksteen" Volvo V70 heeft deze week weer netjes zijn 3000Km in Duitsland afgemaald zonder rug of andere klachten en met veel rijplezier
Garfield
Beemer heeft hier toch al genoeg gezecht dat volvo's hem niet intereseren. Waarom blijf je er dan mee afkomen.
Zo een 320i klinkt hemels hé. Maar ik denk dat de 318is in realiteit de snellere en zuinigere auto is.
Idd, maar een hedendaags eco krel is ook sneller en zuiniger. En 'sneller', goh op circuit mss wel, maar zo'n 320i gaat ook al redelijk vooruit als je het gaspedaal al eens wat verder induwt.
Maar heb nu net weer wat geld tegen de IS gegooid (nieuwe schijven en blokken vooraan) en moet er nog meer tegengooien binnenkort (nieuwe draagarmen, nieuwe banden, nieuwe middendemper...) dus zal hem nog maar wat moeten bijhouden. :')
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het is geen straf om met een 318is te moeten blijven rijden . Maar als je ooit nog met een sixpack wil rijden moet je niet meer te lang wachten.
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Tijd om u verstand te gebruiken en de 7reeks van een fatsoenlijke LPI installatie te voorzien . En ja bespaar mij dat gas is om te koken praatjes en diesel voor tractors. Je bent niet de éérste die gas op een 7 rijd tegen minder geld dan een diesel.
Dan kun je 30K per jaar afmaaien met een 7 en met een zware voet.
Het is geen straf om met een 318is te moeten blijven rijden . Maar als je ooit nog met een sixpack wil rijden moet je niet meer te lang wachten.
Idd op het eerste (de 'droom' zou zijn om er dan een turbo op te zetten, maar dan wordt het blok best eerst gereviseerd, wat ook weer een hoop kluiten kost ). En idd op het 2de, de prijzen voor een nette 6-cilinder schieten de hoogte in (of zijn al de hoogte in geschoten). Liefst zou ik eentje willen zoals m'n eerste E30 (geen te hoge km-stand (minder dan 200k), zo weinig mogelijk 'vorige eigenaars' en liefst nog onverprutst (niet in bezit geweest door een jonge gast die er al mee heeft zitten driften of dingen verprutst heeft etc.), pre-facelift + 4 deurs en in bronzit of gelijkaardig leuk retro kleurtje (geen grijs, zilver of donkere kleuren)). Maar dat is tegenwoordig niet meer evident om te vinden. Dan kan je zoeken in de buurlanden, maar dan heb je weer de taalbarrière, en de kans dat je 100den km's ver rijdt voor een teleurstelling bij aankomst.
Telkens als ik een VFL zie, heb ik heimwee. Nu zit ik ook constant te kijken om m'n shadowline te vervangen door chroom, terwijl een 318is nooit geleverd werd met chroom, maar ik mis gewoon die oldskool uitstraling die een VFL heeft.
Idealiter zou ik er eentje moeten kunnen kopen zonder eerst de 318is te moeten verkopen. Dan kan ik nog beslissen of ik ze al dan niet beiden hou, en hoef ik ook niet 'snel snel' te verkopen.
Over de E38, mij lijkt het ook geen schande om daar LPI op te zetten. Tenzij die niet goed zouden draaien op LPI. Kijk naar de E34 535i van Philippe6, rijdt ook op LPI. Dat is als je er echt mee wil rijden tenminste. Als je het bekijkt als investering om later door te verkopen met winst, kan je hem beter niet op LPI zetten.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Tijd om u verstand te gebruiken en de 7reeks van een fatsoenlijke LPI installatie te voorzien . En ja bespaar mij dat gas is om te koken praatjes en diesel voor tractors. Je bent niet de éérste die gas op een 7 rijd tegen minder geld dan een diesel.
Dan kun je 30K per jaar afmaaien met een 7 en met een zware voet.
7 op gas mag nog, is toch geen rijdersauto. Maar zijt ge toch ook rap €2000 voor kwijt.
Ik lees hier dat een E38 geen collecterauto gaat worden.
Neen inderdaad nu nog niet.
Ze gaan weer wachten tot het een oldtimer word en dan gaan ze er weer geld voor vragen en neertellen net zoals met de goede E23 en E32.
Wij zitten nu ongeveer een 30 jaar in de Youngtimers en zien deze dingen graag.
Wij hebben klanten die al een paar mooie E38 750iL staan hebben die ze nu voor een habbekrats gekocht hebben.
Volgens mij heeft BEEMER zijn autopark een beetje verkeerd ingeschat.
E38 mooi en tof om te hebben
Maar verbruikt te veel.
Dat weet iedereen die er eentje koopt.
Dus blijkbaar slecht geinformeerd vooraleer hij er eentje gekocht heeft of die in een opwelling gekocht.
Dat hij geen Volvo wil is zijn keuze.
Ik haal maar aan wat goedkoop rijd en te betalen is als alternatief voor een E39 want die hebben we zelf ook een paar gehad.
Een E38 zet je niet op LPI of je moet hem al echt niet meer kunnen betalen.
Voor de installatie rijd je al een hoop benzine op.
Een funauto is voor hem geen auto om de bochten mee door te scheuren als ik dat zo lees.
Dus de 130i valt al af.
Want dat is een wel funauto als je die gaat vergelijken met een E46.
ik hoor en lees de verhalen van de E46 rijders graag maar als je die in een 130i steekt dan zullen ze pas zien wat een verschil er in zit.
Met een standaard 130i rijd je een standaard E46 330i het snot uit zijn neus daar ben ik gerust van want als ik zie wat we daar ooit al mee gedaan hebben.
Dat doe je niet met een E46.
Ik denk dat BEEMER misschien zijn keuze een beetje gaat moeten aanpassen aan het budget dat er vrij is om al die dingen te doen.
Want ik zie hier dingen zoals een 630i en een 840i passeren en die dingen kosten geld.
In België nog te betalen maar in Nederland betaal je elke 3 maanden minstens 350€ rijbelasting voor een 630i.
Terwijl dat in België een 750€ per jaar is.
Ik denk dat het BEEMER verhaal van de zoektocht naar een auto nog vele leuke posten gaat opleveren.
Dat is altijd leuk.
7 op gas mag nog, is toch geen rijdersauto. Maar zijt ge toch ook rap €2000 voor kwijt.
Als hij de e39 wegdoet heeft hij genoeg geld voor een lpi installatie . Die e39 geeft toch niet de plezier van een e 38 dus heeft het ook geen nut om hem te houden . Vroeg of laat verkoopt iedereen zo een zuipschot . Als hij hem op gas legt kan ie er nog van genieten + ie heeft een opendak.
Ik weet het niet of een E38 een collector's item zal worden. Je mag de markt in Nederland niet vergelijken met de Belgische markt. Een E23 of E32 is in België "2 keer niks" waard. De prijzen van een E21 en E30 gaan wel serieus de hoogte in. De piste van Blackhorse om een LPI installatie te monteren is zeker geen verkeerde. Dat neemt het enigste nadeel van een E38 weg. En die 2000 euro verdien je makkelijk terug. Ik zie geen enkele reden waarom LPI synoniem is voor een auto niet te kunnen betalen. Grootste minpunt is het verlies aan kofferruimte bij de montage. Ik moet alleen voor mezelf uitmaken hoelang ik met de E38 ga rijden. Een E38 750i geven ze in belgië gratis weg. Niemand wil er nog eentje hebben. Idem voor een E32 750i. Op de autokerkhoven staan ze weg te rotten.
Ik vrees ook dat jij mij totaal niet kent. Mijn auto's worden enkel maar met OEM onderdelen onderhouden in officiële garage. Ik heb ook geen probleem om taksen te betalen als het voor een auto is die ik écht wel. De 728i is nu ook niet direct één van de goedkoopste auto's... De 525d eigenlijk ook niet... en toen ik de 635CSI net had was hij ook geen oldtimer en heb ik voor een 3500cc ook de volle pot betaald. Die 6 serie staat trouwens nog steeds in het verkeer met een gewone inschrijving. Het is niet omdat ik oudere BMW's koop dat ik er geen betalen of kan onderhouden. Ik ben gewoon fan van de BMW's van de jaren 90 - 2000 zoals de meeste forummers wel weten. En ik heb geen zin om een nieuwe BMW te kopen omdat het ten eerste mijn ding niet is, ten 2de omdat ik geen lening wil hebben voor een auto en ten 3de omdat ik vind dat auto's te hard in waarde dalen de eerste jaren. Ik heb mijn wagenpark helemaal niet verkeerd ingeschat. Ik wilde persé een E38 hebben en ik heb gekocht wat ik graag wilde hebben. en dan nog eentje in heel goede staat, dus ik mag zeker niet klagen. Maar ik vind dat ik het recht heb om te zeggen dat die eigenlijk te veel verbruikt bij cruisen. Wist ik op voorhand dat hij veel zou verbruiken? JA. Heeft het mij tegengehouden? Ik heb er 2 jaar over nagedacht of het wel verstandig was om mijn 520d ervoor in te ruilen... Heb ik spijt van de aankoop? Goh, eigenlijk niet... Het is de beste auto zonder enige twijfel die ik ooit gehad heb. Door het ongeval met de 525d heb ik de auto op daily basis moeten gebruiken wat vooraf niet de intentie was. En ja, dan klaag je over de benzinerekening wat mij vrij logisch lijkt.
Geen enkele E39 die ik gekocht heb, was trouwens een goedkoop autoke met als doel "een BMW willen maar niet kunnen betalen". Dan denk ik dat je andere eisen hebt voor je eentje koopt. Als ik de waarde van mijn actuele 525d bekijk dan kan ik die gerust inruilen op een E61 die minder geliefd is bij de BMW rijders. Maar ik heb geen klik met dat model... Ook al is de kans bestaande dat ik ooit zal switchen in afwachting van een F11 die ik wil graag wil hebben.
Bochten nemen met een auto interesseert mij 0,0. Ik kan bijgevolg ook niks doen met een 130i. Rijplezier is voor mij iets heel anders. Ik heb een BMW 635CSI en ik heb die wagen nog geen enkele keer laten uitbreken. Dat een 130i sneller is dan een E46 is een feit. Maar dat wil niet zeggen dat de funfactor even groot is. Met het budget dat Bimmer ter beschikking had, heeft hij met zijn 330i een auto gekocht die voor hem véél fun geeft. En dat was bij zijn keuze doorslaggevend. Bimmer had een perfecte 118d van officieel dealer gekocht, vele opties,... En toch was het zijn ding niet.
Ik ga ook niet blijven herhalen dat je over dat budget moet ophouden... Dat een 630i geld kost, I know... Wil ik eentje, JA. Ben ik bereid mijn 635CSI daarvoor op te offeren? Ik ben er nog niet uit... De keuzes van auto's die ik maak zijn keuzes die ik kan betalen. Anders zou ik die niet op mijn lijstje zetten... Waarom een 630i dan eerder wel boven een 840i? Omdat een 8 serie een bodemloze geldput is... En daar heb ik geen zin in. Het is niet omdat je een bepaald budget hebt, dat je daarom geld wil weggooien.
En dat ik geen Volvo wil is inderdaad mijn keuze. Een keuze waar ik nog geen seconde spijt van gehad heb. Een kameraad van me is Volvoliefhebber en we zijn beiden autoliefhebbers met alle 2 compleet verschillende smaken. Wat niet wegneemt dat ik zijn keuze (Volvo V60 D5, Volvo C70 T5, Volvo Amazon, (op het verlanglijstje een P1800) weet te respecteren.
Doe me een plezier. Ofwel ben je een meerwaarde op het forum en kijk je mee uit naar een andere auto en discussieer je op een deftige manier zonder uw mening op te dringen ofwel mag je aan andere topics deelnemen maar verkies ik het om uw bemerkingen niet meer te lezen. Want voor mij is het autoforum ontspanning en amusement en een beetje bijpraten met autoliefhebbers en ik heb geen zin in dergelijke nonsens.
Net zoals vele andere forummers en liefhebbers lijkt het mij logisch dat we geregeld uitkijken naar hoe we ons kunnen verbeteren qua auto's. En van zodra ik een auto gekocht heb, begin ik inderdaad al een volgend exemplaar te zoeken.
Misschien is het tijd dat je eens iets meer vertelt over de persoon die achter Garfield zit. Sinds september op het forum en eigenlijk weten we nog niks van je. Het is de gewoonte op dit forum om uzelf en jouw wagen(s) voor te stellen in de daarvoor bedoelde rubrieken. Dat is altijd leuk.
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Persoonlijk zou ik er geen turbo opzetten. Net zoals de oranje pinkers moet je de motor OEM houden . Kies dan eerder een 325i boven een 320i. Ik zou bijkomend geen chroom lijsten op de 318is plaatsen. Die auto zal alleen maar in waarde stijgen als hij OEM blijft en eigenlijk passen die chroom lijsten niet op uw auto met zijn sportieve looks.
Eigenlijk heb je een beetje hetzelfde probleem als ik. Maar ik vrees dat je spijt gaat krijgen als de 318is weg is wanneer blijkt dat de PFL E30 niet volledig uw ding is. Ik heb er ook spijt van dat ik mijn 520d heb weggedaan. Ik heb nochtans lang getwijfeld om hem gewoon op de oprit te laten staan. Maar ja, daar staat die uiteindelijk ook maar flink in de weg...
Als ik van u was zou ik de 318is verder op punt stellen en hem bijhouden. En op het gemakje uitkijken tot er een PFL vrijkomt. Hopen op een oudere man die er nog eentje heeft staan en waarbij je profijt kan halen uit een overlijden. Ofwel toch voor een E28 gaan... Maar waar ga je nog een goede vinden...
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment