Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Ringtank steken hé! Kan je wel iets minder tanken, maar blijf je nog altijd uw schuur van een koffer vrijhouden.
    Ook al over zitten denken maar wat bij een lekke band... Als ik zie hoeveel ik er de afgelopen 10 jaar heb mogen vervangen
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Eventueel Mobility kit kopen? Geraakt ge toch naar de dichtstbijzijnde bandencentrale?
      Ik heb op 5 jaar tijd nog nooit een lekke band gehad.

Comment

• Houden zo! Nu is het ook weer een jaartje geleden denk ik

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Eventueel Mobility kit kopen? Geraakt ge toch naar de dichtstbijzijnde bandencentrale?
          Ik heb op 5 jaar tijd nog nooit een lekke band gehad.
          Ik op 4 jaar 2 keer... waarvan de laatste keer den band voor de vuilbak is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Persoonlijk zou ik er geen turbo opzetten. Net zoals de oranje pinkers moet je de motor OEM houden . Kies dan eerder een 325i boven een 320i. Ik zou bijkomend geen chroom lijsten op de 318is plaatsen. Die auto zal alleen maar in waarde stijgen als hij OEM blijft en eigenlijk passen die chroom lijsten niet op uw auto met zijn sportieve looks.
            Eigenlijk heb je een beetje hetzelfde probleem als ik. Maar ik vrees dat je spijt gaat krijgen als de 318is weg is wanneer blijkt dat de PFL E30 niet volledig uw ding is. Ik heb er ook spijt van dat ik mijn 520d heb weggedaan. Ik heb nochtans lang getwijfeld om hem gewoon op de oprit te laten staan. Maar ja, daar staat die uiteindelijk ook maar flink in de weg...

Als ik van u was zou ik de 318is verder op punt stellen en hem bijhouden. En op het gemakje uitkijken tot er een PFL vrijkomt. Hopen op een oudere man die er nog eentje heeft staan en waarbij je profijt kan halen uit een overlijden. Ofwel toch voor een E28 gaan... Maar waar ga je nog een goede vinden...
            M42 (van de E30, niet van de E36) is een zeer goede basis om een turbo op te zetten. Echter kost het redelijk wat kluiten (en al zeker als je het niet zelf kunt doen), dus zal het bij mij wel bij dromen blijven.

Maar, zo awesome

En idd, heb een beetje hetzelfde probleem als jij, de hele tijd twijfelen etc..

Over dat chroom...

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Ik op 4 jaar 2 keer... waarvan de laatste keer den band voor de vuilbak is.
              Gij nu, wie rijdt er nu ook door een pakske spijkers

Comment

• Jij hebt veel te veel respect voor je auto zoals ik (vermoed ik). Laat die turboplannen maar waarvoor ze zijn. Twijfelen is een slechte raadgever maar je kan de centjes maar 1 keer uitgeven

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Turbo op een E30... Koopt u dan een Jap hé!

Comment

• Imola rood is toch zalig op een 3.
                    De persoon die dit koopt koopt maar beter de mannen van de keuring om . De supercharger is niet gehomologeerd voor belgie.

Comment

• Ik wil dat ook op de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Jij hebt veel te veel respect voor je auto zoals ik (vermoed ik). Laat die turboplannen maar waarvoor ze zijn. Twijfelen is een slechte raadgever maar je kan de centjes maar 1 keer uitgeven
                        Goh, 't is niet omdat je een turbo steekt, dat je geen respect hebt voor je auto toch? 't Is niet dat ik dat ding dan zou aftrappen op circuit of zo, en voor de 'mintheid' van de mijne moet ik het ook niet laten, gezien de 300k km's bijna in zicht zijn. Maar zoals ik al zei: kans is klein. En zo'n turbo is een veel coolere mod dan een brulpijp of zo. Dat *psssshht* geluid.. Kelkjes zijn ook vet.

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Turbo op een E30... Koopt u dan een Jap hé!
                        Zit er geen turbo op meer dan de helft van de rondrijdende BMW's? Oke, diesels, maar da's een detail.

In de USA doen ze niets anders tegenwoordig.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dat gaat alleen als je een oldtimer hebt .Jammer dat het allemaal niet mag voor de keuring. Persoonlijk vind ik dat ook vet zo een turbo of supercharger .
                          Diene 330ci met supercharger langs een m3 gaan staan en die gast gaat denken WTF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Goh, 't is niet omdat je een turbo steekt, dat je geen respect hebt voor je auto toch? 't Is niet dat ik dat ding dan zou aftrappen op circuit of zo, en voor de 'mintheid' van de mijne moet ik het ook niet laten, gezien de 300k km's bijna in zicht zijn. Maar zoals ik al zei: kans is klein. En zo'n turbo is een veel coolere mod dan een brulpijp of zo. Dat *psssshht* geluid.. Kelkjes zijn ook vet.

Zit er geen turbo op meer dan de helft van de rondrijdende BMW's? Oke, diesels, maar da's een detail.

In de USA doen ze niets anders tegenwoordig.
                            Als ge 'pssssht' wilt koopt ge u een Scooby.
                            Nieuwe BMW naften OK, tegenwoordig kunt ge niet meer zonder. Maar oudere, echt niet.

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Dat gaat alleen als je een oldtimer hebt .Jammer dat het allemaal niet mag voor de keuring. Persoonlijk vind ik dat ook vet zo een turbo of supercharger .
                            Diene 330ci met supercharger langs een m3 gaan staan en die gast gaat denken WTF.
                            SC kan ik nog mee leven, behoudt het lineaire karakter wat. Turbo op een 3.0 I6 op oudere BMW's (E46 en ouder) vind ik persoonlijk not done.

Comment

• Ik ga dit eens beginnen volgen
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Als ge 'pssssht' wilt koopt ge u een Scooby.
                                Nieuwe BMW naften OK, tegenwoordig kunt ge niet meer zonder. Maar oudere, echt niet.
                                Deze vergeten?

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ja, 1627 van gemaakt, is niet de massaproductie hé, zo hebt ge altijd wel speciale edities

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                    Ik ga dit eens beginnen volgen
                                    Pak een stoel neem iets te drinken en zet u erbij

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Ja, 1627 van gemaakt, is niet de massaproductie hé, zo hebt ge altijd wel speciale edities
                                      Wel, daarom dat een 318is Turbo nice zou zijn, redelijk zeldzaam (in Europa toch).

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Wel, daarom dat een 318is Turbo nice zou zijn, redelijk zeldzaam (in Europa toch).
                                        Zet hem eerst maar al in orde

Comment

Ja, 1627 van gemaakt, is niet de massaproductie hé, zo hebt ge altijd wel speciale edities
                                          This one?

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Working...
                                          X