Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Garfield Bekijk Berichten
    Ik weet niet waar jullie een E36 zoeken maar er is er pas op een veiling eentje NIET verkocht

ik had deze van mijn kameraad doorgespeeld gekregen.
    Als je hier een ander interieur in plaatst wat trouwens voor een E36 heel vlot te vinden is dan zou dat een hele nette auto geweest zijn.
    Zeker voor dat geld want hij heeft nog de nette opties ook en is helemaal OEM.
    Grtn,

Tejo
    Die auto wil je echt niet, staat al jaren te koop daar.

Die autoverkoper heeft al zijn grootste wrakken geveild nu.

Die 996 staat daar ook al jaren, ik kan me amper een minder betrouwbare auto voorstellen. Zou hem niet graag gekocht hebben.
    Die Boxter cabrio is groen vanbinnen van de algen en staat daar ook al jaren. Onbegrijpelijk dat die auto's nog zoveel opgebracht hebben.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Carmaxx

Comment

• Ik ben op zoek naar een E85 Z4 20i of 25i. Liefst een facelift met minder dan 100.000km (idealiter 50.000km) van 1e of 2e eigenaar.

Qua opties zou het fijn zijn moesten er parkeersensoren, automatische airco, xenons en sportzetels. Maar er kunnen altijd uitzonderingen gemaakt worden als de auto echt de moeite is.

Als er iemand iets weet staan mag je mij altijd iets laten weten.

Comment

• Wat 20i, waar 20i, hoe 20i? Een 6cyl is fantastisch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
            Wat 20i, waar 20i, hoe 20i? Een 6cyl is fantastisch!

Ik twijfel nog. De 25i is sowieso de leukste. Ik heb nu al met 2 mensen gesproken die een 25i hadden en ze waren er beide zeer lovend over. Ik zal het zelf eens moeten ervaren denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Garfield Bekijk Berichten
              Voor die prijs dat die auto moest kosten mag dat een automaat zijn.
              want dat rijd heel fijn.
              Mijn dochter heeft zo een E36 318is Coupe gehad met een automaat en eigenlijk nooit problemen mee gehad en toch een 290.000 Km mee gereden.
              De uitleg dat een 320i veel meer fun geeft om mee te rijden is een beetje uit de lucht gegrepen.
              Want die is van 0 - 100 maar 0.1 sec sneller dan een 318is
              Geen hond die dat gaat voelen.
              En een 318is hangt veel levendiger aan het gas dan een 320i.
              Plus het koppel van een 318is komt er al bij een lager toerental dan bij een 320i.
              Ik weet niet dat je met beide al gereden hebt om te vergelijken maar een 320i is eigenlijk een vrij luie E36.
              Je mag je niet blind staren op die 6 cilinder die in een 320i zit.

Tejo
              Hier ben ik het eigenlijk niet met eens. Je maakt een verkeerde vergelijking. Voor wat die auto mag kosten mag het een automaat zijn... Nee, je moet kopen wat je graag wil. In een E36 past gewoonweg geen automaat naar mijn mening.

De 318is motor is erg lawaaierig op de snelweg vind ik. Bij gewoon optrekken was de sound best wel sportief maar bij constant 50km/u rijden vond ik die eerder storend. Mijn 318is was compleet origineel. Ik geef geen z*k om prestaties dus het maakt mij niet uit dat een 318is amper trager is dan een 320i. Alleen al de sound van de 320i maakt alles goed. De combinatie van een 318is of een 320i met een automaat maakt de hele auto kapot in mijn ogen... De automaat past er helemaal niet in. Om een idee te geven de 318is coupe automaat heeft nog een "oude" 4 bak. Waarbij een manuele 318is coupe gemiddeld 9,5 tot 10 liter in realiteit verbruikt mag je er voor de automaat nog 1 tot 1,5 liter bijtellen. Een automaat schakelt ook niet wanneer je het wil en daar draait het net om bij zo een rijdersauto. Een automaat verliest 1sec voor een spurtje tov een manuele voor diegenen die erom geven. Een manuele 320i verbruikt meer dan een manuele 318is. Reken toch op 1 liter meer en hij is duurder qua onderhoud maar de smile elke keer je aan de lichten vertrekt. Een 2 liter had 10 of 14pk meer dan de 318is en het koppel lag een 10Nm hoger. Het max koppel kwam ook 100 toeren sneller dan bij de 1.8. Mij kan je niet overtuigen van de 318is geeft mij zonder enige twijfel maar een 320i coupe. Ik heb in de tijd de verkeerde gekocht...
              Last edited by BEEMER; 21/06/2015, 22:34.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                Ik weet dat in een E46 ( en waarschijnlijk ook in de e36) dat de 318 de betere keus is dan de 320. Sneller, vinniger En lichter...
                Uitkijken met deze uitspraak want bij de E46 heb je op zeker moment de upgrade gehad waarbij de 320i van een 2 liter naar een 2.2 liter ging. En de 1.8 werd een 2 liter op zeker moment. Maar niet in elke modelvariant. De oude 318i met 118pk is eigenlijk wat nipt qua motorisatie. Sneller is de 318 zeker niet en qua gewicht zal er amper 100kg verschil op zitten.

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                  @Beemer die 7 series die jij post hebben wel een hoge km stand als ik vergelijk met de max van +-100k die de vorige mocht hebben.
                  ja dat klopt wel. Maar ik heb in het verleden nog al wagens gekocht met hogere kmstanden hoor. In die prijsklasse zit je altijd wel met relatief hoge kmstanden.

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    ja dat klopt wel. Maar ik heb in het verleden nog al wagens gekocht met hogere kmstanden hoor. In die prijsklasse zit je altijd wel met relatief hoge kmstanden.
                    Was enkel een opmerking omdat het ineens op enkele maanden tijd veranderde.
                    RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      een zesser is hier heilig garfield

ik herinner me ook de dubbeltest 318is vs 320i, de 318 scoorde op alle vlakken ongeveer even goed (in hernemingen zelfs beter) en was cheaper en zuiniger, alleen geen zesser

Kuuuhh Kuuuh . De 2liter 6cilinder in de e36 is zowat beste motor wat BMW OOIT heeft gemaakt .
                      Ik snap eigenlijk niet waarom mensen hun uitspraken op testen basseren. Rij ééns met beiden en je zult wel merken dat de 6 pitter zaliger is om mee te rijden . Zo een 18i of 18is klinkt ook lelijk.
                      Ideaal is natuurlijk een 325i of 328i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Kuuuhh Kuuuh . De 2liter 6cilinder in de e36 is zowat beste motor wat BMW OOIT heeft gemaakt .
                        Ik snap eigenlijk niet waarom mensen hun uitspraken op testen basseren. Rij ééns met beiden en je zult wel merken dat de 6 pitter zaliger is om mee te rijden . Zo een 18i of 18is klinkt ook lelijk.
                        Ideaal is natuurlijk een 325i of 328i
                        Zegt ie misschien dat het een slechte motor is?? Of dat een 6 cilinder niet zaliger is als die 4 cilinder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                          Waar is de "i" naartoe achteraan de cijfers 320? Klinkt wel debiel enkel 320, dat deden ze in de jaren 80 dacht ik (E21-E30) om het verschil tussen een carbu en de injectie aan te geven ...
                          Last edited by ; 22/06/2015, 18:01.

Comment

• Leuk

Op zoek naar een tweedehands BMW 328? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

• 28i + oranje pinkers + kleine wielekes...nice

Comment

• Idd, hoe meer ik dat moois zie, hoe meer ik een OEM wordt.
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Dacht een leuke 328i te zijn tegengekomen, roest, roest,roest
                                  Interieur was héél mooi, maar buitenkant was echt niet verzorgt. De kleine krasjes enzo kon ik nog met leven maar dit:

Was er wat over..
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Perevurt noem ik dat
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Bon de zoektocht kan beginnen,Audi verkocht,we gaan op zoek naar een E90/91 325d,2008-09-10,xenon,Navi,leder,parkeersensoren v/a,zijn de voornaamste opties,kleur alles maar geen grijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        Bon de zoektocht kan beginnen,Audi verkocht,we gaan op zoek naar een E90/91 325d,2008-09-10,xenon,Navi,leder,parkeersensoren v/a,zijn de voornaamste opties,kleur alles maar geen grijs
                                        WAAAT? Audi? Gij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                          Dacht een leuke 328i te zijn tegengekomen, roest, roest,roest
                                          Interieur was héél mooi, maar buitenkant was echt niet verzorgt. De kleine krasjes enzo kon ik nog met leven maar dit:

Was er wat over..

Ben die daarstraks op FB tegen gekomen.

zag er leuk uit, tot aan de roestplekken
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X