Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vage plannen om een BMW te kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    E36 M3 velgen zijn toch knap?? Als je niet weet wat er qua carrosseriewerk moet gebeuren kan je u hierover moeilijk uitspreken hé. Ik neem aan dat die rondom gekrast en gedeukt is?? Alleen al die voorbumper... Als hij herspoten moet worden ben je voor 2300 - 4500 euro vertrokken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit een deftig onderhouden wagen is
    Ik denk ook dat hij nooit deftig onderhouden is... Ook als je op de details let in het interieur valt dit op.
    Plan was M pakket er af te halen en gewone 17" style 32 er onder of zo.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Koop u van de eerste keer beter een goede. Eentje die deftig onderhouden is. Die gaat je in verhouding een pak minder geld kosten dan een goedkoop wrak te moeten oplappen.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Koop u van de eerste keer beter een goede. Eentje die deftig onderhouden is. Die gaat je in verhouding een pak minder geld kosten dan een goedkoop wrak te moeten oplappen.
        true.. Je vindt ze gewoon héél weinig in BE. Maar als de Nova weg is ga ik eens zien in D.
        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Hij staat op 2500 euro nu .....................
          dan heb je nog veel zakgeld over om de rest te repareren.....
          Iemand van in de buurt daar die eens kan gaan kijken ?

BTW, zit die linkse duur nu er niet goed in? Hij is onderaan precies meer naar buiten dan bovenaan ?
          Interieur, is dat nu duc tape aan de raamrubber (rechts)?
          Aan de voeten van de passagier ligt er precies ook iets los aan draden ..
          Last edited by CaliforniaDream; 14/07/2015, 18:10.
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Dit is een leuke:

Deze ook, maar van E46 heb ik liever een 330ci dan, en heb liever een E36:

-edit: aangepast -
            Last edited by CaliforniaDream; 14/07/2015, 18:56.
            Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• We kunnen niets zien ze zitten bij je opgeslagen zoekertje en moeten dan kunnen aan melden met jou account.
              RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                Hij staat op 2500 euro nu .....................
                dan heb je nog veel zakgeld over om de rest te repareren.....
                Iemand van in de buurt daar die eens kan gaan kijken ?

BTW, zit die linkse duur nu er niet goed in? Hij is onderaan precies meer naar buiten dan bovenaan ?
                Interieur, is dat nu duc tape aan de raamrubber (rechts)?
                Aan de voeten van de passagier ligt er precies ook iets los aan draden ..
                kijk ook eens naar aansluiting achterbumper met spatbord.
                En die tape is waarschijnlijk om vocht buiten te houden omdat rubbers niet 100% meer aansluiten
                Last edited by ; 14/07/2015, 18:56.

Comment

• Beide wel in spanje, maar wel mooi en zonder m-pakket en andere rommel Jammer dat ze geen klapdakje hebben wel ..
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Gewoon een beetje afwachten tot je de juiste tegenkomt.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• prachtige bmw 525d 163pk 128000km met car pass en keuring € 10.700,00
                      Staat op tweedehands, wat is jullie idee hierover?
                      Is wel getuned tot 230pk, swiftcurls verwijderd,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesp Bekijk Berichten
                        prachtige bmw 525d 163pk 128000km met car pass en keuring € 10.700,00
                        Staat op tweedehands, wat is jullie idee hierover?
                        Is wel getuned tot 230pk, swiftcurls verwijderd,...
                        Ik vind het veel geld voor een wagen van 10j oud, het feit dat die getuned is geeft me ook geen goed gevoel. Lelijke velgen ook in de advertentie.
                        BMW 5 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• E39 520i

BMW 5 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                            Ik vind het veel geld voor een wagen van 10j oud, het feit dat die getuned is geeft me ook geen goed gevoel. Lelijke velgen ook in de advertentie.
                            http://www.2dehands.be/autos/bmw/5-s...245548430.html
                            Wat een ongelooflijk marginale bak. Kleur, velgen, uitlaat, gedopeerd,... het trekt allemaal op geen zak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Wat een ongelooflijk marginale bak. Kleur, velgen, uitlaat, gedopeerd,... het trekt allemaal op geen zak.
                              lijkt als een plan om een vage bmw te kopen
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Bol jij nog met die 330d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                  Bol jij nog met die 330d?
                                  nee, die is weg, verpatst bij bijna 240k km... nu rij ik E90 325i
                                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                    Mooie auto, maar ik stel mij wel de vraag of deze hier nog verkocht geraakt. Een paar jaar geleden heb ik mijn 2001 520i touring eens te koop gezet en daar waren geen kopers voor te vinden, enkel export en aan belachelijke prijzen. Er zijn niet veel kandidaat-kopers die geld willen geven aan een 16 jaar oude kar met een platte benzineslurpende motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                      Er zijn niet veel kandidaat-kopers die geld willen geven aan een 16 jaar oude kar met een platte benzineslurpende motor.
                                      Dat is inderdaad het grootste probleem.

Comment

afblijven dus

Comment

Dat is inderdaad het grootste probleem.
                                          Gewoon als 2de auto om korte afstanden in het dorp te doen is het wel een perfecte wagen voor zo'n prijs

Al blijft het wel een oudere auto, waar er kosten aan kunnen komen...

Comment

Working...
                                          X