Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 1.8 TFSI/2.0 TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Audi A5 1.8 TFSI/2.0 TDI

We zijn op zoek naar een in ongevalvrije audi A5 coupe waarbij de volledige onderhoudshistoriek beschikbaar is:
    Liefst zwart en met een manuele transmissie.

Noodzakelijke opties zijn:
    FARBDisplay.
    Xenon.
    Sportzetels.

S-Line pakket zou super zijn, maar is geen must.
    Km-stand liefst onder de 100000

Ons budget is 21000 max.
    Voor de TDI wordt dit moeilijk, maar de 1.8 TFSI moet mogelijk zijn voor dit bedrag. De 2.0 TFSI willen we vermijden omdat vooral de bouwjaren 2009-2010 bekend staan voor problemen met olieverbruik (waarvoor trouwens ook een actie van audi is geweest - Audi AKTION 15d6 )

Mocht iemand iets interessants weten staan, laat gerust weten, dat wordt zeer hard geapprecieerd.
    Last edited by ma:; 11/04/2014, 16:16.

10 000 of 100 000?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

Moest uiteraard 10000 zijn. Post aangepast.

Comment

Over de grens zal je wel wat kunnen vinden
        Hier in Belgie vind ik niet erg veel buiten deze 2 liter TFSI:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Waarom geen 2.7 tdi . Kosten minder dan de 2.0 tdi en rijd fijner + met het bedrag dat je uitspaard is u taks terug verdient.

Comment

Misschien is deze iets?

Wel wat boven U budget maar de prijs is bespreekbaar. Nuja voor 21k zal die wel niet weg gaan, maar mss dat er op U budget nog wat marge zit? Want op het eerste zicht is dit wel een pracht exemplaar.
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

foutje

Comment

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Comment

Laatste had ik ook gevonden, maar op een andere advertentie... stond bij verkocht...
                      Andere die je laat zien zijn 2Liters waar bij TS bezwaren tegen heeft...

Vind ook niet veel die aan TS zijn voorwaarden doen..

Comment

Bedankt alvast voor de vele hulp. Ik weet dat mijn vereisten niet makkelijk zijn, vandaar dat ik ook wat hulp in geroepen heb. De eerste link had ik nog niet gezien, maar ben ik niet zo voor te vinden wegens de automaat.
                        De tweede zijn we vorig weekend gaan bekijken en gaan testrijden en is een prachtig exemplaar (zwart exterieur met cognac interieur is onze eerste keuze) en de prijs is meer dan ok. Ook een zeer vriendelijke verkoper in wiens oprechtheid ik alle vertrouwen heb. De auto reed ook super en is meer als vlot genoeg. Maar als ik naar het olieverbruik vroeg bleek hij (net als vele andere 2.0 TFSIs) toch 1L olie/2500km te verbruiken en dat vind ik toch niet zo een goed teken. Vanaf MJ 2012 zijn de pistons verstevigd waardoor ook het olieverbruik serieus is teruggedrongen, maar die vallen spijtig genoeg door hun recente leeftijd buiten budget. Audi zegt wel dat dat olieverbruik voor die motor normaal is, maar ik vind dat toch aan de hoge kant. Ook het feit dat sommige er last van hebben en andere niet wekt geen vertrouwen. Ook zijn de R8 velgen replica's waarvan ik niet zo'n fan ben. De voorbumper en sideskirts zijn S-line, maar de diffuser is standaard. Maar verder super mooie wagen waar we toch nog steeds ergens over twijfelen.
                        De laatste staat op alle sites nog als te koop maar is al meer dan een maand verkocht. Ben ook eens gepasseerd bij die garage (is hier dicht in de buurt) toen ik dat nog niet wist maar die verkoper was niet vriendelijk en daar heb ik totaal geen vertrouwen in. Hij zou deze dagen een witte 1.8 TFSI te koop aanbieden, maar die kelk ga ik (ook na het lezen van wat online recensies) aan me laten voorbij gaan.

In Duitsland een 1.8 TFSI gevonden met 90000 km, zwart, sportzetels, manueel, MMI, navigatie, 19" Y-design aan 18000 EUR, maar die heeft geen Xenon's en geen LEDs wat toch de auto maakt.
                        Er is ook de mogelijkheid van een A5 2.0 TDI met Xenon, milano leder, manueel, s-line exterieur, navigatie, MMI, winter+zomervelg en 108000 km, maar de kleur is zilvergrijs en auto heeft vaak korte afstanden gedaan en ik ben nogal moeilijk misschien

Ze zijn te vinden, maar het is niet makkelijk...

Comment

Working...
                        X