Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeersensoren naplaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Parkeersensoren naplaatsen

Hallo, weet iemand een adres waar je voor een eerlijke prijs parkeersensoren kunt laten naplaatsen?

Offerte van de stealer is 467€ (enkel achteraan) en dit vind ik veel te veel.
    Regio bij voorkeur Oost- of West-Vlaanderen

Een onafhankelijke he. Vandenabeele bijvoorbeeld, is bij Roeselare.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
      Hallo, weet iemand een adres waar je voor een eerlijke prijs parkeersensoren kunt laten naplaatsen?

is wel veel werk. reken toch op min 300euro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten

Da's niet zo veel eigenlijk. Die sensoren enkel kosten al superveel geld.
        Je kan de prijs evt drukken door zelf de sensoren (in het juiste kleur -> kan je niet overspuiten) 2dehands te zoeken.

Comment

Kan toch een stuk goedkoper hoor. Het zijn net de sensoren die geen hol kosten maar de rest (blijkbaar) wel

Is wel in NL maar moet zeker ook hier een dergelijke firma te vinden zijn.

Kost als nieuwe optie tegenwoordig maar 200-300 euro meer
          2.0 JTDm

Comment

't Kan nog veel goedkoper als je ze zelf installeert. Vanaf €25 ben je 't mannetje: http://www.conrad.be/ce/nl/overview/...omSuggest=true

Comment

Working...
            X