Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een auto voor max € 600 gekeurd voor verkoop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Op zoek naar een auto voor max € 600 gekeurd voor verkoop.

Na de verkoop van mijn Insignia en de bestelling van een nieuwe auto die pas geleverd word midden oktober ben ik opzoek naar een voorlopig autoke rond de prijs van €600 die min. 3,5 maand moet meegaan en die daarna doorverkocht kan worden (particulier of aan een handelaar) aan ongeveer dezelfde prijs. Liefst omgeving limburg, vlaams brabant of antwerpen.

Die moet dan wel dringend weg als ik mijn nieuwe heb wegens plaatsgebrek dus vermoed dat het dan een handelaar gaat worden. Is dit realistisch en gaat een handelaar dit voor desnoods €200 minder overnemen?

Gekeurd voor verkoop is een vereiste. En liefst niet te veel BIV, verkeersbelasting krijg je gedeeltelijk terug als je hem minder dan een jaar houd dacht ik? Maar BIV niet, ofwel?

Leeftijd en km's maken niet uit, Benzine of diesel ook niet zolang deze zeker nog min 3,5 maand mee kan zonder kosten. Gekeurd voor verkoop omdat ik hem moet kunnen inschrijven en dan toch een beetje zekerheid heb dat hij toch die 3,5 maand kan meegaan.

Heb al wat op kapaza en 2dehands staan neuzen maar rond die prijs is dat bijna allemaal voor export, dus wat vinden jullie is dit een realistische prijs om er toch 1tje te vinden voor ff verder te kunnen?

Voorlopig heb ik nog een 'moto'ke' voor opt werk te geraken maar zou graag ook nog boodschappen kunnen gaan doen en heb geen ruimte onder mijn zadel.
    Last edited by glennix; 05/07/2014, 21:25.

Wat vinden jullie van deze?

en

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Voor 800 euro vind je wel een poloke 6n gekeud. ± 100euro biv denk ik.
      Polo 6n 1.4

Comment

Allé als ik het goed begrijp mag het dus geen hol kosten wil je er niets aan verliezen en waarschijnlijk liefst nog met winst aan een particulier doorverkopen
        2.0 JTDm

Comment

Waarom maar 600 Euro? Zoek wat rond, dat lukt makkelijker met een duurdere auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
            Allé als ik het goed begrijp mag het dus geen hol kosten wil je er niets aan verliezen en waarschijnlijk liefst nog met winst aan een particulier doorverkopen
            Zo heb ik het ook begrepen.

Dit is natuurlijk wel mogelijk maar weet dat er in België heel veel mensen op zoek zijn naar zo'n auto's en dat je er gewoonweg heel snel moet bij zijn. De meeste particulieren kunnen dit gewoonweg niet.

Comment

Neen, wil er gerust wat verlies op maken maar niet te veel voor maar 3,5 maand mee te rijden. En na die 3,5 maand wil ik die zo snel mogelijk weer kwijt dus wil die dan aan een handelaar verder verkopen, als ik deze bv. voor €500 heb gekocht maar gaat een handelaar dit dan overnemen voor min. € 300?

Heb interesse in deze: http://www.kapaza.be/nl/vi/85831597.htm

Winst maken is dus niet de bedoeling! Wil gewoon voorlopig verder kunnen met desnoods een 'wrak' zolang het gekeurd is en ik legaal op de baan kan zijn. Zonder na 100 km stil te vallen met kosten!

Comment

Niet te veel emmeren voor 500€. Ga die Corsa gewoon halen, maar eis wel gekeurd voor verkoop.
                Niemand kan U garanderen dat die het langer uit houdt.

Misschien kan je wel iets huren bij een handelaar als je niks vindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Niet te veel emmeren voor 500€. Ga die Corsa gewoon halen, maar eis wel gekeurd voor verkoop.
                  Niemand kan U garanderen dat die het langer uit houdt.

Misschien kan je wel iets huren bij een handelaar als je niks vindt.
                  Ben net gaan kijken naar die Corsa, er waren wel wat mankementen: werd warm als je in de file stond volgens hem, veel roest, krassen, opzich niet zo erg voor 3,5 maand mee verder te rijden, hij ging hem keuren voor verkoop, was geen enkel probleem aan de telefoon ook, keuring was op zijn kosten, totdat puntje bij paaltje kwam, er moesten nieuwe banden op, hier een lampje, daar iets, ... Dus met keuren erbij ging het nog héél wat meer kosten, heb dan voorgesteld voor €600, dat was niet genoeg, dan maar niet...

Ik denk dat die €600 voor een auto gekeurd voor verkoop iets te optimistisch was van mij. Heb geen zin om een auto voor €1500 of meer te kopen en 4 maand later hem weg te doen voor een appel en een ei omdat die dan dringend de deur uit moet. Dus ga voorlopig verder rijden met mijn 125 cc'ke.

Comment

En een Nissan Almera?

Goedkoop, en normaal zeer betrouwbaar;
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Of het doorverkopen erna vlot zal gaan is een andere vraag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                      En een Nissan Almera?

Goedkoop, en normaal zeer betrouwbaar;
                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Of het doorverkopen erna vlot zal gaan is een andere vraag...
                      Tja, denk als ik deze doorverkoop dat ik een pak verlies ga maken als ik hem dringend weg wil dus das geen optie.

de auto die ik besteld had was volgens de garage leverbaar in de 2de week van september dus had ik de Insignia al te koop gezet en hij was sneller weg dan ik verwachtte.

Maar dan bleek de leverdatum pas de 2de week van oktober te zijn...

Swat, kga gewoon verder met mijn 125cc'ke voor die 3,5 maanden en indien het regent gewoon mijn waterdicht textielmotorpak aandoen. Doe meestal gewoon een zomermotorjas en jeans broek aan indien mooi weer.

Comment

Zo snel kan een mens zich bedenken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Zo snel kan een mens zich bedenken.
                          Tja, wat kan ik zeggen, ben een impulsief iemand.

Comment

Tja, niet slim he, je auto al verkopen nog voordat de nieuwe d'r is.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

op gemakske rondkijken.
                              toen ik van werk veranderde moest ik elke week van kortrijk naar sint truiden in men dodge (5.2V8 ). die ZOOP 128liter lpg voor 1 rit heen en terug. koste een fortuin aan brandstof. ik zocht dus heeeeeeeel snel een goedkope daily. 2maand later en golfke diesel gevonden voor 200€ met keuring bij een vw garage.

rijd er nu na 4jaar en 80 000km nog mee. verlies ga ik er niet aan doen. het grote probleem is: garages en handelaars moeten garantie geven en dat kunnen ze niet voor zo een goedkope auto. misschien dat je ergens een oud mormel kan oppikken zo als je de garage kan overtuigen zonder garantie te willen verkopen.
                              de garage waar ik de mijne vond kent mij, en weet dat ik alles zelf repareer. dus konden ze goedkoop verkopen aan mij. is ook zonder papieren op te maken verkocht geweest. zij keurden, ik betaalde 200€, nr platen erop en naar huis. zodoende kon ik later ook met de verkoopsoveréénkomst geen garantie afdwingen
                              Last edited by ; 06/07/2014, 18:18.

Comment

Ik zou ook alles met mijn scooterke doen. Als straf omdat ik mijn auto zo snel verkocht en om de volle luxe te ervaren wanneer ik terug een auto heb. Elk nadeel heb z'n voordeel hahaha.

Comment

Kan de garage waar je uw nieuwe wagen gekocht hebt geen geste doen en een vervangwagen aanbieden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                                    Kan de garage waar je uw nieuwe wagen gekocht hebt geen geste doen en een vervangwagen aanbieden?
                                    Zouden ze dat doen denkt ge? Ik kan het natuurlijk altijd eens gaan vragen.

Comment

Dit is een alternatief misschien, goedkoop bollen ...

Comment

Kheb ondertussen wel een camionette ter beschikking gekregen van familie die ze voorlopig konden missen dus kan voorlopig wel verder. Maar ga misschien toch eens aan de garage vragen voor een vervangwagen is makkelijker parkeren midden int stad.

Comment

Working...
                                        X