Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Verborgen' garages rond Maranello - Italië

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] 'Verborgen' garages rond Maranello - Italië

Volgende week vertrekken wij op reis naar Italië met de wagen voor enkele weken. Op de terugreis overnachten we 1 nacht in Maranello Village, een hotel in de buurt van de Ferrari fabriek. 1 dag hebben we de tijd om het één en ander te bezoeken. Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die leuke, autogerelateerde 'plaatsen' weten zijn in de buurt? Nu, iedereen weet ginder ondertussen al wel de Ferrari-, Lamborghini- en Paganifabriek zijn, denk ik, dus die zoek ik niet. Maar misschien zijn er enkelen onder jullie die enkele 'verborgen' garages weten zijn (en waar je binnen mag en kan natuurlijk).

Indien je een adres of GPS coördinaten zou hebben, zou dat natuurlijk extra leuk zijn ...

DeLorean
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Ondertussen al meer dan 140x bekeken, maar niemand die iets weet zijn ,buiten de gevestigde waarden, rond Modena / Maranello?
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Als iedereen ze zou kennen zouden ze niet meer verborgen zijn he.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Als iedereen ze zou kennen zouden ze niet meer verborgen zijn he.
        Das ook waar, goed opgemerkt ...

Nee, ik bedoel garages, parkings, toonzalen ... die niet (of minder) gekend zijn bij het grote publiek, maar waar enkelen onder jullie misschien al eens gepasseerd of gestopt zijn. In de voormiddag zou ik het Lamborghini museum bezoeken met vrouw en kind, maar in de namiddag zoek ik nog enkele 'bezigheden'. Op de terugweg bijvoorbeeld zou ik nog eens stoppen in Campogalliano om te zien wat er van de Bugatti fabriek uit de jaren '90 nog overschiet ...

Comment

Working...
        X