Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124 kopen maar welke???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Die kilometerstand kan toch niet correct zijn?
    140.000 / 23 = een gemiddelde van iets meer dan 6.000 per jaar ... niet veel, maar niet onrealistisch ... of het correct is, dat kan mss wel aangetoond worden.

Er zijn aardig wat mensen die amper 5.000 km per jaar rijden met hun diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
      Waarom koop je dan geen W124?
      Als je genoeg financien hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
        Die S60 is een vijftraps hoor....
        Dat kan ook, het voelt in ieder geval nog heel klassiek aan.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten

Absurde prijs. Ongewilde kale auto
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Klaas de Poel, altijd mooi materiaal op de website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Absurde prijs. Ongewilde kale auto
              Er zijn mensen die het liefst een pure (en goedkopere) auto willen,
              maar de prijs is idd absurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                140.000 / 23 = een gemiddelde van iets meer dan 6.000 per jaar ... niet veel, maar niet onrealistisch ... of het correct is, dat kan mss wel aangetoond worden.

Er zijn aardig wat mensen die amper 5.000 km per jaar rijden met hun diesel.
                Mijn grootouders hadden eind '96 Een C200 Benzine Automatic gekocht, en in 2011 stonden er 72000 op.
                Was wel niet vooruit te branden op de snelweg haalde 110 max op de snelweg zonder gehoorschade

Comment

• Wintersloefen, snelheidsindex T op een C250 Turbo Diesel ... kom je, in deze periode van het jaar, hier al niet mee door de keuring dacht ik ...

En zo'n Elegance, heeft die normaliter geen wieldeksels met chromé-ringen aan de buitenrand ?

Comment

• Kan zijn, denk tot 96' wel

Comment

• NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS !!! ...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Daar word ik dus enorm slecht gezind van hé van dergelijke filmkes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                Wintersloefen, snelheidsindex T op een C250 Turbo Diesel ... kom je, in deze periode van het jaar, hier al niet mee door de keuring dacht ik ...
                                Hier wat meer info over winterbanden met lagere snelheidsindex

Ooit s met zo'n C220 diesel gereden, was traag maar dat was te verwachten, reed ook hard, saai en stroef, niet echt mijn favo. Merc

Comment

• Ja, wij kochten ooit een bijna nieuwe C-klasse. Was geen leuke auto. Kan daar weinig positiefs over vertellen, behalve dat het in die tijd geen misse wagen was. Vooral de combinatie zwarte kleur met licht grijs lederen interieur was wel knap.

Comment

• ik rij nog steeds met een 202, ik vind dat superauto's

wat harder tov een 124, mijne stonden wel op een sportophanging...maar een pak zachter als een 203 avantgarde en minstens even volwassen aanvoelend als een 124

Comment

• Ik vond een 190 vele beter rijden dan de eerste C klasses. Wat is een 202? Diene 190 was 10 jaar en ging ik dus wegdoen. 250.000km op de teller. Maar wat was dat makkelijk een oude auto rijden. Je moest nergens naar kijken, niet bang zijn dat er blutsjes in kwamen of zo. Als ik ergens naartoe ging waar geen parkeerplaats was, legde ik altijd een groot papier met daarop 'in panne' en mijn GSm nr achter de voorruit. Nooit een boete of probs gehad hiermee.

Comment

• een 202 is de eerste c

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                          Hier wat meer info over winterbanden met lagere snelheidsindex
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...x-winterbanden
                                          Met die sticker kom je er niet hoor, toch niet in juli ... T-bandjes -> V max = 190 km/u, C250 Turbo Diesel -> V max = 203 km/u ... minimum snelheidsindex H dus.

Winterbanden mogen ook in zomerperiode op voorwaarde dat snelheidsindex "groot" genoeg is in functie van V max van de auto en da's hier dus niet het geval ... met sticker kan dit wel, ttz: van 1 oktober tot 30 april.

Comment

Working...
                                          X