Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124 kopen maar welke???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen je met een benzautomaat ook niet met een ander merk vergelijken, tis niet omdat een een ouwe autobak van een benz traag reageert dat die dom is
Ik ben grote fan van de 4bak automaat trouwens, machtig spel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenQuote van de dag
Ik ben grote fan van de 4bak automaat trouwens, machtig spel.
Comment
-
speling op cardan of differentieel?
een automaat moet bij het schakelen duidelijk voelbaar zijn. een te zachte automaat slipt teveel door.
als je in D staat, dan zet de motor al kracht op je wielen. als je dan naar R schakeld, dan kan die automaat ff doordraaien op de speling vooralleer alles stopt. mijn dodge heeft hier VEEL last van. als ik daarmee in achteruit schakel hoor ik een hele BONK. cardan zie je op zicht zelf een beetje draaien (speling tussenbak, speling kruisjes cardan, speling differentieel en speling op de remmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenLol
Je zegt het hier zelf dat je er nog niet sneller mee gereden hebt dan 50.
Trouwens, op de ardennerit kon je WV niet volgens met jou IS, dan kan je die 250d ook missen hoor.
Ik heb wel meegereden toen hij moest hernemen op de autostrade!
En met mijn IS kon ik simpelweg niet voluit gaan omdat die verlaagd is en het carter te dicht bij de grond hangt om zot te doen op onbekend terrein.
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenMijn automaatbak bonkt een beetje, vooral als ik in achteruitstand zet of van stand verander, tekenen van slijtage?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenBeetje veel geld voor een w124
En 81.500 km is toch echt wel niks voor een 250D, kan nog tientallen jaren mee
Comment
-
En deze?
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-benz/een-zeer-goed-onderhouden-en-gekeurde-lijkwagen---86346945.htmDe grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Een lijkwagen is ook niet direct mijn voorkeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJammer dat het een lijkwagen is he. Zo te zien staat die nog perfekt. Misschien al die chrome eraf halen en doen alsof het een speciale break is
Comment
-
En wellicht is hij nog ingeschreven als lichte vracht... spotgoedkoop en comfortabel rijden! Moest ik terug een jaar of 20 zijn, ik zou nie twijfelen. Al ne keer aan gedacht dat daar gordijntjes in hangen, dat je achteraan languit kan liggen...? Elk weekend een ander vriendinneke van achter in de koffer, The Mercedes of Love....
Comment
Comment