Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124 kopen maar welke???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Waar een w203 iets totaal anders is naar mijn gevoel.
    Anders maar zeker ook niet slecht. Reageert veel scherper voor dagelijks verkeer vind ik, je kan er sportiever mee rijden. Maar ik rijd met allebei graag.

Comment

• die scherpte brengt de 203 bijdetijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        en je met een benzautomaat ook niet met een ander merk vergelijken, tis niet omdat een een ouwe autobak van een benz traag reageert dat die dom is
        Quote van de dag

Ik ben grote fan van de 4bak automaat trouwens, machtig spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
          Quote van de dag

Ik ben grote fan van de 4bak automaat trouwens, machtig spel.
          Mijn automaatbak bonkt een beetje, vooral als ik in achteruitstand zet of van stand verander, tekenen van slijtage?

Comment

• speling op cardan of differentieel?
            een automaat moet bij het schakelen duidelijk voelbaar zijn. een te zachte automaat slipt teveel door.
            als je in D staat, dan zet de motor al kracht op je wielen. als je dan naar R schakeld, dan kan die automaat ff doordraaien op de speling vooralleer alles stopt. mijn dodge heeft hier VEEL last van. als ik daarmee in achteruit schakel hoor ik een hele BONK. cardan zie je op zicht zelf een beetje draaien (speling tussenbak, speling kruisjes cardan, speling differentieel en speling op de remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Lol
              Je zegt het hier zelf dat je er nog niet sneller mee gereden hebt dan 50.
              Trouwens, op de ardennerit kon je WV niet volgens met jou IS, dan kan je die 250d ook missen hoor.

Ik heb wel meegereden toen hij moest hernemen op de autostrade!

En met mijn IS kon ik simpelweg niet voluit gaan omdat die verlaagd is en het carter te dicht bij de grond hangt om zot te doen op onbekend terrein.

Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
              Zwaaaaar overpriced. Wel een prachtige kleur.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wie eens een oude automaat wil horen versmijten moet je maar eens naast men Heck diesel van 66 zitten haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                  Mijn automaatbak bonkt een beetje, vooral als ik in achteruitstand zet of van stand verander, tekenen van slijtage?
                  die bonken sowieso in Vitesse, was anno 80 zalig om zien als een s-klasse (of de kleinere) zich in Vitesse zetten voor het rood licht...kont opeens paar cm naar beneden

Comment

• Ja, maar bonken deden die niet hoor. Wel de kont omlaag zoals je zegt. Meestal is dat speling op het diff. Tenzij je hem in D zet en het duurt eventjes voordat hij inschakelt. Dan kan de olie spoelen ook wel eens helpen.

Comment

• bwa bonken is misschien veel gezegd, eerder zo een zich zetten op zijn tijd, maar het is niet echt storend ofzo. Zoals gezegd, misschien wat speling op het dif.

Comment

• Heeft hij al erg veel kilometers gereden? Die van mijn vader destijds had het op 330k nog niet. Maar ze krijgen er uiteraard allemaal ooit wel eens wat last van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Beetje veel geld voor een w124
                          Ga hem deze week is grondig gaan bekijke, dan zien wel wel of hij zn prijs waard is

En 81.500 km is toch echt wel niks voor een 250D, kan nog tientallen jaren mee

Comment

• En deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Nee zoek een sedan.
                              Een lijkwagen is ook niet direct mijn voorkeur

Comment

• Jammer dat het een lijkwagen is he. Zo te zien staat die nog perfekt. Misschien al die chrome eraf halen en doen alsof het een speciale break is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Jammer dat het een lijkwagen is he. Zo te zien staat die nog perfekt. Misschien al die chrome eraf halen en doen alsof het een speciale break is
                                  Hahaha stel je voor

Comment

• En wellicht is hij nog ingeschreven als lichte vracht... spotgoedkoop en comfortabel rijden! Moest ik terug een jaar of 20 zijn, ik zou nie twijfelen. Al ne keer aan gedacht dat daar gordijntjes in hangen, dat je achteraan languit kan liggen...? Elk weekend een ander vriendinneke van achter in de koffer, The Mercedes of Love....

Comment

• Een lijkauto is ingeschreven als ... lijkauto ... niet als lichte vracht.

Comment

• En onder welke voorwaarden valt dat? is dat ook goedkoper? Ben aan twijfelen, misschien koop ik hem wel en begin iets in bijberoep....

Comment

• 29 jaar oud ... sowieso oldtimertarief.

Comment

Working...
                                          X