Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tweedhandswagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] welke tweedhandswagen?

Hallo,

wij zijn op zoek naar een tweedehands autootje voor mijn vrouw. het budget ligt rond de 5000 euro.

hebben jullie een idee naar wat we op zoek kunnen gaan?

mijn vrouw is niet zo fan van de typische polo, golf en ook niet van franse wagens...

Het moet een 5 deurs zijn omwille van onze 2 kindjes.

thx voor feedback!!

Dan ga je toch iets meer info moeten geven hé. Benzine - diesel, bepaalde merken waar je wel fan van bent? In welk concept zoeken jullie iets? liever een oudere wagen met iets meer kms of een jongere wagen met minder kms? Bepaalde opties die belangrijk zijn? Zoek je een auto met zeer veel ruimte dan?
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Automaat / handgeschakeld ?

Geen VW en geen Franse: dan kan je de Roemenen en de Tsjechen ook al van je lijstje schrappen, dus Jappen en Koreanen dan maar ?

Comment

Zoiets bv.
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Automaat / handgeschakeld ?

Geen VW en geen Franse: dan kan je de Roemenen en de Tsjechen ook al van je lijstje schrappen, dus Jappen en Koreanen dan maar ?
          vraag me dat nu af, welke kleinere budget tweedehands heeft wel een echt prima goeie automaat?
          dus niet eentje die het verbruikt serieus laat stijgen, 4 versnellingen heeft, schokt etc. :-) je begrijp me wel. DSG;s en EDC;s etc zijn nog altijd in hogere budgetklasses tweedehands.

vraag me dat al eventjes af en vind niet echt iets.

Comment

Dan denk ik aan een Yaris of een Corolla ?

Comment

Dan denk ik aan een Yaris of een Corolla ?
              ivm automaat bedoel je? goeie automaten daarin?

Comment

Kwalitatief OK en door het feit dat deze modellen populair zijn bij de oudere garde vind je deze regelmatig al eens met verrassend lage kilometerstanden ... helaas niet altijd blus- en krasvrij ...

Comment

Kwalitatief OK en door het feit dat deze modellen populair zijn bij de oudere garde vind je deze regelmatig al eens met verrassend lage kilometerstanden ... helaas niet altijd blus- en krasvrij ...
                  blutsen en krassen zijn spijtig maar niet elementair, eerder een goeie tweedehands die wel al ouder mag zijn, maar nog altijd betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk is, en graag dus met automaat, maar in die goedkopere klasse.
                  zag laats een honda logo met automaat... bleek dat ding 3 (!!!) versnellingen te hebben.. tja, ik zoek geen ligier eh :-)
                  ook al aan civic hybirde gedacht, ene oude kost niet zoveel meer

Comment

Paar linkjes: Corolla 1996, Corolla 2004.

Comment

Paar linkjes: Corolla 1996, Corolla 2004.
                      bedankt!
                      nog wel aardig aan de prijs die oude corolla.
                      zit er tip top uit, maar 20.000 keer een rit van 2/3 km lijkt me ook niet erg gezond voor een wagen, ondanks het feit dat hij japans is en lage kilometerstand heeft
                      soit mijn excuses aan topic opener, heb hier iets teveel van het origineel topic afgeweken!

Comment

Zo een yaris 1.4 d4d rijd wel fijn moet ik zeggen!
                        Corolla 1.4 d4d is ook prima.
                        Zelfs de benzine versies rijden heel goed moet ik zeggen :o
                        Veel waar voor weinig geld, occasioneel gezien bedoel ik dan he.
                        en die vind ge zeker rond de 5000€.
                        2004 VOLKSWAGEN CADDY people 2.0SDI
                        2011 VOLKSWAGEN GOLF 6 variant highline 1.6TDI bluemotion
                        1983 VOLKSWAGEN KEVER 1200
                        (o\_!_/o)

Comment

Working...
                        X