Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands gezocht. Budget 8 a 9000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Post eens een links naar een Jaguar die binnen het budget zit en geschikt zou zijn voor een 21 jarige?

Comment

Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

een beer van een motor en 6 in lijn met 155 pk in uitstekende staat en niet zo een dagdagelijkse BMW voor een spotprijs.
        Veel geld over voor benzine en uw taksen en verzekering.

Kortweg: ideaal voor zowel korte en lange afstanden en meevallende verbruik als je het rustig aan doet.

Lexus IS ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
        ik ben geen twijfelaar
        allez ik denk dat toch

Comment

263.000km erop.

mijn voorkeur blijft toch bij een bmw 318 E90.
          Een maat van mij had zo één gekocht in een tweedehandsgarage in Geel. Voor 8500€ met 100k km erop.
          Dus het moet wel te doen zijn voor 9.000€?
          Opties hebben geen belang, die heb ik in mn corsa ook niet en ik mis ze dus ook niet.

Sommige mensen vertellen me dat ik zo'n bmw in duitsland moet zoeken en importeren? Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Of een mooie e46 facelift?
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Post eens een links naar een Jaguar die binnen het budget zit en geschikt zou zijn voor een 21 jarige?
              Een getransformeerde Mondeo met de looks van een opa-kar ...

Volgens de verkoper de ideale wagen, perfect in orde en gegarandeerd nog jaren rijplezier ... en die verkoopt hij dan amper 7 maanden nadat hij hem heeft ingeschreven ? ...

Comment

toevallig ;-)................is die toch wel van mij,zeker. En ik zal u de oplossing geven waarom deze weg mag. Lexus staat in mijn vennootschap(met de daarbij horende kost en ik betaal daar VAA op privé). Door recente en noodzakelijke inkrimping van mijn vennootschap en zo minder te werken voor vadertje staat moet mijn kostenplaatje zowel privé als zakelijk verminderen.

Dus speculeer maar verder ..maar soms moet je dingen veranderen gewild of niet!!!
                ik ben geen twijfelaar
                allez ik denk dat toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zweetkonijn Bekijk Berichten
                  Een maat van mij had zo één gekocht in een tweedehandsgarage in Geel. Voor 8500€ met 100k km erop.
                  Dus het moet wel te doen zijn voor 9.000€?
                  Is zeker te doen, aanbod genoeg op de diverse sites.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    oooooh jaaweeeel
                    Het gaat hier over het budget voor de wagen hé, niet voor een onderhoudje

Comment

Zo'n is 200 rijdt wel goed hoor.
                      Heb een is 300 gehad de sport heeft een limited slip diff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Zo'n is 200 rijdt wel goed hoor.
                        Heb een is 300 gehad de sport heeft een limited slip diff
                        LSD! wow, mijn respect voor de IS300 Sport is ferm gestegen

by the way, zo'n Jaguar X-type zal wel fijn rijden lijkt me, zowat een comfy 3er, moet natuurlijk met het design kunnen leven

Comment

Dit voor een 21jarige? Als je een BMW zoekt dan is dit echt geen waardig alternatief naar mijn mening. Dan nog liever die Lexus al vind ik dat model nu ook niet bepaald mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                            Jaguar X-type zal wel fijn rijden lijkt me
                            Ooit al eens met een oudere Mondeo gereden ? ... wel, zo'n X-type rijdt net even "fijn" ...

Comment

wel die Mondeo's staan net bekend als één van de beste FWD-ers, vriend van mij had zo een diesel met chip, reed vree vlot, zeker ook in de bochten

dus Mondeo geen slechte basis lijkt me...

Comment

Ik rij nu met z'on mondeo rijd wel goef maar niet meer dan dat.en als het een benzine is moet je rekening houden met een grote dorst. De mijne is een 1.8 met 115 pk en verbruikt toch ong 10l zonder zot te doen. Maar het is wel een heel ruime wagen. Probleem boj ford zijn de sloten ze springen te pas en te onpas open en toe. Een x type had mijn nonkel en vind ik toch minder ruim.

Comment

ja die Mondeo van vriend was ong. 150 pk diesel met chip (dus nog pak meer pk), en sportophanging wellicht en vree goeie banden, dat zal er ook wel toe bijgedragen hebben

en een oude auto kan niet dezelfde wegligging hebben als nieuw, idealiter vervang je schokdempers na 100k km

Comment

Een koppeling waarmee je zowat over elk kruispunt kan springen, een motor (diesel) die je hoort nagelen tot aan de andere kant van 't dorp, haperende / stotterende motoren ... dan heb ik het nog niet over de deuren die rotten aan de naden ...

't Is maar hoe je het bekijkt ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                      Het gaat hier over het budget voor de wagen hé, niet voor een onderhoudje
                                      Dat zijn details voor later
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Iemand die een afla romeo heeft (gehad)?
                                        ik heb een mooie alfa 159 op het oog.
                                        Maar ik ken niemand die zo'n wagen heeft.
                                        Wat zijn de bekendste plus en minpunten?

Comment

Motoren zijn goed maar t is de rest wat er rondhangt die misserie geven.

Comment

Working...
                                          X