Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Linker voorvleugel Opel Corsa C kleurcode Z397

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Linker voorvleugel Opel Corsa C kleurcode Z397

Gezocht voor de kleine zus, een linker voorvleugel van een Opel Corsa C drie deurs van 2005.

Kleurcode: Z397
    Gebruikt maar liefst zonder schade.

Deze heb ik gevonden in Duitsland, weet niet of die wil verzenden naar België maar zoek eerst verder naar 1 zonder schade.

Enkele gevonden in Engeland van Vauxhall maar deze verzenden niet naar België.

Eventueel ook een bumper in dezelfde kleur voor een correcte prijs.

Dank bij voorbaat.
    Last edited by AocAoc; 05/08/2014, 10:41.

Bel eens naar OPART in Schelle
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

www.herbruik.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Bel eens naar OPART in Schelle
        Daar ben ik idd ook al eens geweest voor zo'n rubberke voor mijn hoedeplank omhoog te houden, één van de 2 ontbrak bij aankoop van de Corsa.
        Wel oppassen, het zijn (mijns inziens) goei mannen, maar ze rekenen door.

Comment

We hebben bij OPART idd een voorvleugel gevonden maar in een andere kleur. Zou dit zelf te spuiten zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
            Zou dit zelf te spuiten zijn?
            Lijkt me sterk dat je dat zelf (goed) gaat doen als je geen 2K-lak kan spuiten......ik zou een paar carrosiers aflopen( bellen ) om te vragen of zij iets "tussendoor" kunnen pakken .....
            Grondlaag ( 1 of 2 keer ? ) , kleur + vernislaag ......of ze nu voor 1 paneel verf moeten mengen of voor meerdere , voor 1 stuk kan de kostprijs al bijna idem zijn als voor 2 van zulke stukken.

Je zou door het te laten spuiten op een ander de kosten van de vernis kunnen uitsparen omdat ze meestal meer maken dan nodig is........al moet die vernis dan nog binnen een bepaalde termijn op je kleur gespoten worden dacht ik.

Alles is zelf te doen , er bestaan 2K-lakken in spuitbussen ( en vernis ook ) , maar ik denk dat je dan goedkoper uitkomt door 1 stuk te laten spuiten.....

Laat iig weten wat het is geworden .

Succes !

........die grondlaag hoeft al niet meer lees ik net...........= andere kleur dus die staat er al op.
            Last edited by ; 07/08/2014, 19:08. Reden: ......grondlaag skippen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
              Daar ben ik idd ook al eens geweest voor zo'n rubberke voor mijn hoedeplank omhoog te houden, één van de 2 ontbrak bij aankoop van de Corsa.
              Wel oppassen, het zijn (mijns inziens) goei mannen, maar ze rekenen door.
              Ze hebben enkel maar goede onderdelen en geen rommel. Alles ligt mooi gestockeerd en ze leveren de mogelijkheid tot montage. Op zich logisch dat ze dan duurder zijn hé. Bel eens naar Verholen of naar Dejongh autoparts in deurne (Bisschoppenhoflaan)?

Een vleugel zelf spuiten komt niet goed als je dit nooit eerder gedaan hebt. Maar OPART kan deze mss voor je in de juiste kleur spuiten? Op hun site vind je de nodige info wel.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Ze hebben enkel maar goede onderdelen en geen rommel. Alles ligt mooi gestockeerd en ze leveren de mogelijkheid tot montage. Op zich logisch dat ze dan duurder zijn hé. Bel eens naar Verholen of naar Dejongh autoparts in deurne (Bisschoppenhoflaan)?

Een vleugel zelf spuiten komt niet goed als je dit nooit eerder gedaan hebt. Maar OPART kan deze mss voor je in de juiste kleur spuiten? Op hun site vind je de nodige info wel.
                Toen ik er geweest ben was het anders wel een grote rommel, maar ik heb dan ook het magazijn niet gezien he, enkel een stukje waar wat wrakken gestockeerd stonden.
                Maar ik ben snel geholpen geweest, dus van mij geen klachten. En het spreekt voor zich dat je betaald voor service, alleen hebben ze bij mij niet echt de kans gekregen om die service goed te laten zien omdat ik juist maar daar was voor een rubberke en stond er daar nu niet NET TOEVALLIG een Corsa C tussen hun wrakken . Ik had m'n stuk binnen 5 minuten

Comment

Working...
                X