Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanilla Performance BRC importeren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Vanilla Performance BRC importeren?

Hallo,

Ik ben namelijk opzoek naar een setje Vanilla Performance BRC velgen.
    Nu zijn deze in EU niet te koop en zouden ze geïmporteerd moeten worden.

Enig idee wie dat kan (wil) doen?
    Enigste setje velgen wat ik zou willen hebben.
    Kom niet af met replica versies ervan.

Bedankt alvast!

Ik zou het niet weten maar waarom deze?
    Er zijn toch veel (top)merken met iets gelijkaardig.

Vertel.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Ik zou het niet weten maar waarom deze?
      Er zijn toch veel (top)merken met iets gelijkaardig.

Vertel.
      Deze velgen zijn speciaal ontwikkeld voor Volvo modellen met de steek 5x108.
      Ook de breedte (8,5j) en ET waarden kloppen voor het perfecte uitzicht.
      En aangezien het een performance velg is weegt deze ook minder dan de meeste velgen.

Geen enkel model zoals dit komt in de buurt voor de C30
      3SDM komt wel in de buurt, maar niet leverbaar in steek 5x108.

Voor de rest mij al rot gezocht naar gelijkaardige maten.

OZ ultraleggera was ook een kanshebber, maar deze ET waarde verschilt te groot..

Nu blijft er nog de BBS SR gepolijst in 19 inch over. Maar ik wil kosten wat het kost die Vanilla's.

Comment

Mailt die mannen gewoon en vraagt ze om te verschepen.
        Die zullen dat wel doen ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
          Deze velgen zijn speciaal ontwikkeld voor Volvo modellen met de steek 5x108.
          Ook de breedte (8,5j) en ET waarden kloppen voor het perfecte uitzicht.
          En aangezien het een performance velg is weegt deze ook minder dan de meeste velgen.
          speciaal ontwikkeld voor Volvo en toch niet verkrijgbaar in EU? is strange...

positief dat ze een pak minder wegen...

heb recent ook lang moeten zoeken naar OEM 17" 7J velgen, slechts op 2 plaatsen 2de hands gevonden in Eur., waarvan één op een half uur van hier, da was chance hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Mailt die mannen gewoon en vraagt ze om te verschepen.
            Die zullen dat wel doen ze
            Daarvoor schiet ik heel wat engels te kort voor...
            Nederlands is al moeilijk genoeg voor mij

Comment

Daarvoor schiet ik heel wat engels te kort voor...
              Nederlands is al moeilijk genoeg voor mij

Stuur mij in Pm wat je wilt vragen en ik vertaal wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                speciaal ontwikkeld voor Volvo en toch niet verkrijgbaar in EU? is strange...

positief dat ze een pak minder wegen...

heb recent ook lang moeten zoeken naar OEM 17" 7J velgen, slechts op 2 plaatsen 2de hands gevonden in Eur., waarvan één op een half uur van hier, da was chance hebben
                Indeed, zeer spijtige zaak..
                BBS'en blijven DIK, maar wegen echt veel te veel..het verschil in optrekken met 18 of 19 inch is voor mij toch voelbaar..
                18 toont te klein voor de C30, spijtig genoeg..dus ben ik toch genoodzaakt voor bij 19 inch te blijven.

Comment

Stuur mij in Pm wat je wilt vragen en ik vertaal wel.
                  Laten we dat beschouwen als optie 2. Ik hou het in me achterhoofd, alvast bedankt!
                  Maar er moet toch een bandenboer of ander bedrijf zijn die deze velgen tot België kunnen krijgen?

Comment

Laten we dat beschouwen als optie 2. Ik hou het in me achterhoofd, alvast bedankt!
                    Maar er moet toch een bandenboer of ander bedrijf zijn die deze velgen tot België kunnen krijgen?
                    Probeer hier eens, die zijn van u kanten. Doen normaal enkel Rotiform maar mss dat ze wel willen proberen

Blacksheep Automotive helpt z’n klanten met het personaliseren van hun wagen. (Velgen, verlaging, ..) Bij ons draait alles om passie en kwaliteit. We verdiepen ons in de markt en producten zodat we steeds een hoge kwaliteit en service kunnen bieden volgens de laatste nieuwe trends en ontwikkelingen in onze sector. Dit is niet enkel onze mission statement maar wat we ademen, wie we zijn, wat we doen. Maar vooral zullen blijven doen, omdat we het graag doen. BS Automotive 2024 - Since 2010.

Maar mijn ervaring is dat je beter af zijt met rechtstreeks te bestellen bij de leverancier, anders blijft er te veel geld plakken bij tussenstops.
                    Dus optie 2 lijkt zo slecht nog niet.

Comment

Probeer hier eens, die zijn van u kanten. Doen normaal enkel Rotiform maar mss dat ze wel willen proberen

Blacksheep Automotive helpt z’n klanten met het personaliseren van hun wagen. (Velgen, verlaging, ..) Bij ons draait alles om passie en kwaliteit. We verdiepen ons in de markt en producten zodat we steeds een hoge kwaliteit en service kunnen bieden volgens de laatste nieuwe trends en ontwikkelingen in onze sector. Dit is niet enkel onze mission statement maar wat we ademen, wie we zijn, wat we doen. Maar vooral zullen blijven doen, omdat we het graag doen. BS Automotive 2024 - Since 2010.

Maar mijn ervaring is dat je beter af zijt met rechtstreeks te bestellen bij de leverancier, anders blijft er te veel geld plakken bij tussenstops.
                      Dus optie 2 lijkt zo slecht nog niet.
                      Probleem 1: Ik heb geen VISA kaart of toestanden waarmee ik dus zo'n soort zaken niet kan betalen.
                      Daarom dat ik ze door iemand/bedrijf wil laten importeren.

Kan eens vragen aan Blacksheep Wheels inderdaad. Alleen hadden ze me vorig jaar niet echt denderend geholpen met velgen op te maken.
                      Maarja vragen kan altijd. Toch bedankt!

Comment

Je weet dat importtaksen niet mals zijn?

Comment

Die velgen staan echt goed maar die naam, Vanilla Performance... Hoe komen ze erop

Comment

Working...
                          X