Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bedankt voor je reaktie. Daar heb ik al gekeken. Ik heb de indruk dat particulieren niet meer de moeite doen om hun auto zelf te adverteren. Je vindt enkel aanbod van autohandelaars.
Maar het lijkt me niet zo eenvoudig voor een particulier zoals ik, die zonder auto zit en alles legaal wil doen (niet stiekem met mijn huidige nummerplaat België mee binnen rijden).
Zijn er hier al moedige particulieren die het al gedaan hebben? Wat was je ervaring?
Maar het lijkt me niet zo eenvoudig voor een particulier zoals ik, die zonder auto zit en alles legaal wil doen (niet stiekem met mijn huidige nummerplaat België mee binnen rijden).
Zijn er hier al moedige particulieren die het al gedaan hebben? Wat was je ervaring?
Vorig jaar Citroën ingevoerd uit Duitsl., is echt simpel, dus na aankoop naar douane-kantoor in de buurt en dan keuring
Nummerplaten: als je bij Duitse auto-handelaar aankoopt kan je gele of rode exportplaten aanvragen geloof k (zijn dan voor beperkte tijd geldig, normaal gezien ook ok voor keuring maar ben niet zeker)
als je bij Duitse particulier aankoopt, don't know
kdenk niet dat als een Belgische auto-dealer garage-platen meegeeft dat die geldig zijn?
als je toch met eigen platen rijdt, doorgeven aan de verzekering, maar naar het schijnt ben je dan eigenlijk ook niet echt verzekerd, maar beter dan niets i guess
Met een Kurzzeitkennzeichen (GEEL strookje) mag je de bondsgrenzen niet over en bovendien wordt deze geweigerd op de keuring ... met een Zollkennzeichen (ROOD strookje) kan en mag dit allemaal wel.
Comment