Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onderdeeltje versleten ruitenwissers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] onderdeeltje versleten ruitenwissers

Voor een projectje heb ik strookjes veerkrachtig staal nodig. Die zitten op de rubberen strip van een ruitenwisser. Moest iemand uit Gent of Ieper mij er enkele kunnen bezorgen, of eventueel zelfs een tiental, dan kom ik er graag om
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

k moet er thuis wel enkele hebben liggen, is RVS.

ik gebruik die om picking tools mee te maken. met name de linkse 2 deeltjes. de rest maak ik uit ijzerzaagblad

Comment

Inderdaad, daar moet het voor dienen.
      Moest je interesse hebben, in Gent zijn we een clubje aan het opstarten. Om de 2 weken is er de woensdag een meeting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        Inderdaad, daar moet het voor dienen.
        Moest je interesse hebben, in Gent zijn we een clubje aan het opstarten. Om de 2 weken is er de woensdag een meeting.
        More info plz!
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Stuur me een PM of mail lockpicking@0x20.be als je wilt komen, evenement is niet publiek. Kwestie dat we het louche volk kunnen weren.

Comment

ik geloof dat het bezit van dergelijke tools strafbaar is als je geen vergunning van slotenmaker hebt. in ieder geval heb je de vergunning nodig om ze te kunnen aankopen. dat was ook mijn reden om er geen op de zwarte markt te kopen maar enkel de nodige 5stuks zelf te maken/slijpen

bij interesse om te weten hoe je de andere maakt, stuur je maar een pm. dat post ik niet public.
            btw het vergt veeeeeeeeeeeeeeeeell training voor het goed vlot. ik moet ergens sloten hebben waarbij de cilinders een danige volgorde hebben dat een beginneling met die sloten na 10min op weg is met de methode.

andere makkelijke leermethode is een paar molsloten halen en 2 cilindertjes eruit boren. dan moet je er maar 2 meer hebben om het slot open te krijgen. leert een pak makkelijker.\

PS: ik heb het zuiver legaal moeten toepassen voor men job (mensen die de sleutels van de sloten van hun desktop kwijtspelen. natuurlijk een probleem als ze jaartje later een ram update kregen. en dan mocht ik langskomen. cumulfunctie van een ITer)

Comment

Ik weet wel wat er mag en niet mag. In holland en duitsland zijn er verenigingen en daar is alles perfect legaal. Vergunningen zijn onzin. In die discussie heb ik nu geen zin.
              Wie interesse heeft in de vereniging, of mij deze stukjes kan bezorgen, mag mij altijd contacteren.

Comment

ben pas terug in belgie nu, en heb eens gekeken.
                2 ruitenwissers met de strips nog in, 2 ruitenwissers waar de RVS al uit gesloopt is en geen spoor van men andere ruitenwissers. k ga je niet direct kunnen helpen ermee. waar men rvs latjes liggen die al gestript waren, weet ik ook niet meer (iig niet in de rvs bak). misschien eens bij een autozaak passeren, auto 5 ofzo? zeg dat je die nodig hebt om de veerkracht te meten voor de avondschool ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                  https://www.facebook.com/events/767278136652047/?ref=5

Stuur me een PM of mail lockpicking@0x20.be als je wilt komen, evenement is niet publiek. Kwestie dat we het louche volk kunnen weren.
                  ik heb wel intresse, louter professioneel natuurlijk, wel slot (in een gebouw) is veilig en welke niet (minder)
                  als ik cilinder meebreng kunnen jullie dan testen?

verschil MP75, MP83 en Dom diamond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                    ik heb wel intresse, louter professioneel natuurlijk, wel slot (in een gebouw) is veilig en welke niet (minder)
                    als ik cilinder meebreng kunnen jullie dan testen?
                    ja, wij kunnen enig advies geven omtrent sloten en inbraakbeveiliging. bij mijn workshops doe ik dat ook, zodat mensen beseffen dat lockpicking een bijzonder slechte manier is om in te breken.
                    een slotenmaker kan ook advies geven, maar bij hem moet de kassa vooral rinkelen.

Comment

Working...
                    X