Mededeling

Collapse
No announcement yet.

19 inch (origineel) bmw X3 f25, liefst styling 309

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] 19 inch (origineel) bmw X3 f25, liefst styling 309

Titel zegt het zelf, ik zoek de styling 309 velgen voor een bmw X3 1.8 D, laatste model F25 facelift.
    Staat banden van geen belang maar de velgen zelf niet te veel geschonden aub..
    Als iemand een setje heeft ?
    Een andere styling mag ook eventueel maar sowieso 19 duim breedset...
    dank
    mail me maar...

Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Ge hebt er geen richtprijs bijgezet hé

Nu niet voor het één of het ander, maar 275 breed op een 18d?! Ik vond 245 al op't randje voor m'n 118d.

Comment

had deze al gezien maar deze zijn me te duur, ik wil ze goedkoper scoren, zonder banden weliswaar, verkoper wil ze voor 1300 of zo verkopen zonder banden maar dat geef ik er niet aan

Had er in Nederland gevonden voor 500 euro voor de 4 velgen, ook origineel, zonder banden, maar net voor mijne neus weg, dedoeme

2454519 vooraan en 2754019 achteraan zijn de originele maten die in optie verkrijgbaar zijn op die 18 d, dus dan volg ik de voorschriften van de fabrikant... Ik zie er niet echt een nadeel in, behalve wat meer verbruik en misschien wat trager optrekken (breder contactvlak) maar vind ik niet zo belangrijk..

Comment

Ja die maten zijn inderdaad OEM, maar als je wat wil spelen vind ik ze te breed.
        Maar soit, hij wil niet lager gaan dan €1300?
        Vind het nog meevallen voor een OEM set.
        Ik had indertijd voor een beschadigde set Style 261M €300 betaald, dan laten herstellen (stoeprandschade en lak) voor €400. Dan nieuwe banden €600, dus totaalprijs €1300. Vandaar dat ik het nog te doen vind.
        Maar ja dan heb jij nog geen banden natuurlijk.

Comment

nog steeds geen velgen gevonden en mijn winterbanden moeten er nu echt wel af... Niemand die een setje weet liggen?

Comment

heb hier nog 19" Style 309 liggen met goede winterbanden op die op mijn F25 35d lagen (verkocht)
            245/45/19 rondom
            als nieuw
            VP € 1.500

ik weet dat je zomerbanden wil ... en minder wilt betalen ... maar ik kan maar bieden wat ik heb

Comment

Working...
            X