Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carbon wrap, wie doet dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Carbon wrap, wie doet dit?

Hallo,

Binnenkort wil ik mijn diffuser wrappen met carbonfolie.
    De vraag is, wie doet dit en waar ligt dat bedrijf gevestigd?

Bedankt alvast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Thanks!

Comment

Niet vragen voor een geschatte kostprijs via mail. Dat doen ze niet ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
          Niet vragen voor een geschatte kostprijs via mail. Dat doen ze niet ;-)
          Klopt, best gewoon langs gaan. Nadeel als ge ver woont en als het te duur blijkt, maar ze kennen hun stiel.

Comment

Wel stom maja, zolang het maar tegoei gedaan wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Wel stom maja, zolang het maar tegoei gedaan wordt.
              Goh stom, zo hebt ge direct een correcte offerte en advies natuurlijk.

Comment

Uiteraard, maar ik heb hun gevraagd en wilde noch hun, noch mijn tijd verdoen indien ze me sowieso al een te hoge schatting zouden geven. Maar dat kon dus niet. Dan maar een coating
                Last edited by arbe; 14/10/2014, 13:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                  Uiteraard, maar ik heb hun gevraagd en wilden noch hun, noch mijn tijd verdoen indien ze me sowieso al een te hoge schatting zouden geven. Maar dat kon dus niet. Dan maar een coating
                  Spijtig dat hier niks is rond sint-truiden - hasselt. Een boerengat precies hier

Comment

De verkoper van BMW Van Osch had vroeger een firma en zou die binnenkort terug overnemen (van zijn vroegere overnemers).
                    Ik heb daar een offerte aan gevraagd maar vond't eigenlijk teveel.

Comment

Of je laat het gewoon met echt carbon overtrekken: www.henpo.be

Ik heb 60 EUR betaald om mijn grille van een Seat Leon te laten overtrekken.
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                        Of je laat het gewoon met echt carbon overtrekken: www.henpo.be

Ik heb 60 EUR betaald om mijn grille van een Seat Leon te laten overtrekken.
                        Wat een foorbak op die pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Wat een foorbak op die pagina
                          Ik zie een foorbak eerder als een wagen met ongespoten bumpers en AUTO5 tuning. Deze wagen wint al jaren prijzen in binnen- en buitenland bij shows, dus ik zou dit geen foorbak noemen. Eigenaar en zaakvoerder heeft gouden handen als het op polyester, carbon of metaalbewerking aankomt...
                          sigpic

Comment

Ik zie een foorbak eerder als een wagen met ongespoten bumpers en AUTO5 tuning. Deze wagen wint al jaren prijzen in binnen- en buitenland bij shows, dus ik zou dit geen foorbak noemen. Eigenaar en zaakvoerder heeft gouden handen als het op polyester, carbon of metaalbewerking aankomt...
                            Ik zeg niet dat hij z'n job niet kan hé
                            Maar in mijn ogen is dat een foorbak. Meningen...

Comment

Henpo is wel iemand met talent, die wagen is verre van mijne stijl maar hij weet wat hij doet.
                              Zo lopen er nog een paar in België
                              JEM bevoorbeeld om er eentje te noemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Henpo is wel iemand met talent, die wagen is verre van mijne stijl maar hij weet wat hij doet.
                                Zo lopen er nog een paar in België
                                JEM bevoorbeeld om er eentje te noemen.
                                Idd, JEM kan er ook wat van!
                                sigpic

Comment

Idd, JEM kan er ook wat van!
                                  Waar is den tijd dat jij nog meetings organiseerde, Avondmarkt in Tielt was zo een gezellige meeting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Waar is den tijd dat jij nog meetings organiseerde, Avondmarkt in Tielt was zo een gezellige meeting.
                                    De meeste van mijn meetings gaan nog door hoor, maar door anderen georganiseerd.
                                    sigpic

Comment

Ik heb niks meer met tuning te maken, maar de appreciatie is er wel.
                                      Soms kriebelt het wel nog eens maar dan komt het verstand boven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                        Spijtig dat hier niks is rond sint-truiden - hasselt. Een boerengat precies hier

Deze is ook heel goed en gelegen in een boerengat

Comment

Working...
                                        X