Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND BE trailer gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Lol, ben jij van zwijndrecht
    Dan wonen wij amper op 10 minuten van elkaar.
    Nee sint-niklaas, maar de auto gaat naar de garage (veraco) in zwijndrecht

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Mss Dutry eens contacteren, is zelf een handelaar met trailer.
    Aight !
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Wat was probleem met Dockx? Ook nog gedaan, koste me 50 euro en was prima gerief.

Is al bij al nog goed afgelopen, daar niet van. Maar ik wil graag eens op het gemak kunnen gaan. Geen idee of ze mij nog eentje willen verhuren omdat ze niet zo blij waren met dat topic
      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

aja, juist, had dat inderdaad gelezen.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik hou Dutry R effe in m'n achterhoofd, eerst proberen iemand te zoeken die wat dichter is. Deerlijk is nl. een serieus eind van Zwijndrecht
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Edith zegt dat er bij verder clicken geen verhuurprijs is voor een autotrailer

http://www.vio.be/verhuur

Last edited by Philken; 22/06/2015, 21:31.
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              Edith zegt dat er bij verder clicken geen verhuurprijs is voor een autotrailer

http://www.vio.be/verhuur

Ik zie daar zelf gene autotrailer staan tussen de aanhangwagens ?
              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

40€ voor nen dag. Super sympathieke kerel!
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Maar dat is de verkeerde kant van Antwerpen zeker?

mss deze Zitten ook in Sint-Niklaas
                  Bij Euro Rent kan je terecht voor een ruime keuze aan aanhangwagens geschikt om elke klus te klaren. Bekijk ons uitgebreide aanbod en huur online.
                  Last edited by J_o_n_a_s_; 23/06/2015, 13:15.
                  RIP Den borre!

Comment

Eens horen Liefst natuurlijk een particulier die deze wilt uitlenen, dan weet ik tenminste dat hij zéker goed is (alhoewel..).
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                      Eens horen Liefst natuurlijk een particulier die deze wilt uitlenen, dan weet ik tenminste dat hij zéker goed is (alhoewel..).

Denk niet dat je beter kan zitten dan bij een aanhangerboer om iets te lenen hoor. Voor hem is dat pure reclame. Een particulier is het slechtste idee dat je maar kan hebben. Als die dat verhuurt is het illegaal en is het omdat het ding er anders toch maar staat. Daar kan je je veel sneller aan slechte staat verwachten. En als het met een particuliere mis gaat, dan zijde sowieso volledig de pineut. God weet wat zijn verzekering wel en niet dekt, of alle papieren echt wel in orde zijn en vooral, wat hij allemaal op jou gaat verhalen.

Particulier is echt een héél slecht idee.
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Denk niet dat je beter kan zitten dan bij een aanhangerboer om iets te lenen hoor. Voor hem is dat pure reclame. Een particulier is het slechtste idee dat je maar kan hebben. Als die dat verhuurt is het illegaal en is het omdat het ding er anders toch maar staat. Daar kan je je veel sneller aan slechte staat verwachten. En als het met een particuliere mis gaat, dan zijde sowieso volledig de pineut. God weet wat zijn verzekering wel en niet dekt, of alle papieren echt wel in orde zijn en vooral, wat hij allemaal op jou gaat verhalen.

Particulier is echt een héél slecht idee.
                        particulier zijn verzekering dekt juist nikske, het is de verzekering van 't trekkende voertuig dat de remorque moet verzekeren.
                        ik heb voor alle 2 mijn trekkende auto"s een groene kaart voor de remorque, mijne maat(die ook mijn remorque trekt) heeft ook een groene kaart voor de remorque(met vermelding van nr plaat of chassisnr).
                        daarom ook dat ik mijn remorque niet uitleen omdat iemand die ze maar 1x gebruikt geen groene kaart ervoor heeft.
                        een verhuurder kan wel een verzekering nemen voor de remorque zelf(al moet je nog steeds je autoverzekering verwittigen), indertijd voor ik een eigen remorque had, had ik groene kaarten voor de 2 remorques die ik ging huren.
                        de 'hoofdverzekering' geldt enkel indien de remorque niet aan een auto vasthangt(bvb op een parkeerplaats en ze bolt weg)eenmaal aan een auto is het de verzekering van de auto die schade, veroorzaakt door de remorque dekt (daarom groene kaart voor remorque voor ieder trekker)
                        mijn autootjes:

Comment

Verzekering trekkend voertuig is maar tot 750 kilo. Indien meer dient de aanhanger eigen verzekering, keuring en nummerplaat te hebben.
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Verzekering trekkend voertuig is maar tot 750 kilo. Indien meer dient de aanhanger eigen verzekering, keuring en nummerplaat te hebben.
                            ja maar groene kaart remorque en auto moet van dezelfde verzekeringsmaatschappij zijn...> iedere trekker moet nog een bijkomende groene kaart hebben die de ook remorque dekt
                            mijn autootjes:

Comment

auto is al ingeklaard (lossen en inklaren in 2,5 werkdagen !)

kga er eentje halen bijn dockx terug, we zullen dan wel zien.
                              Ondertussen heeft m'n chauffeur wel afgebeld... Duss op zoek naar iemand met BE rijbewijs die in de week vrij is
                              Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                ja maar groene kaart remorque en auto moet van dezelfde verzekeringsmaatschappij zijn...> iedere trekker moet nog een bijkomende groene kaart hebben die de ook remorque dekt
                                Is dat zo? Mijn schoonbroer en ik hebben een grote aanhangwagen met eigen nr. plaat. Onze auto's zijn verschillend verzekerd van maatschappij, waar trailer zit weet ik zelfs niet. Maakt dus dat we beiden niet verzekerd zijn als we hiermee rijden.
                                Net hetzelfde als de caravan van mijn ouders, als ik hiermee weg ben zou ik ook niet verzekerd zijn? Want ik zit bij AXA voor mijn auto, zij zitten bij KBC voor auto en caravan zit bij Ethias.

Volgens mij hebben aanhangwagens en caravans die zelf een nummerplaat hebben (en dus ook naar de keuring gaan zoals auto's) hun eigen verzekering en mag iedereen er toch mee rijden die het juiste rijbewijs heeft en correct trekkend voertuig?
                                Is enkel aanhangwagen <750kg die meeverzekerd moet worden met het trekkend voertuig? Want er zijn er ook waar op hun keuring vermeld staat dat trekhaak enkel voor fietsdrager dient, en dan toch met lichte aanhangwagens gaan rijden.

Comment

Ondertussen heeft m'n chauffeur wel afgebeld... Duss op zoek naar iemand met BE rijbewijs die in de week vrij is
                                  Ik heb trailer + trekkend voertuig.. alleen woon ik in kortrijk, gaat wa duur zijn in KM's hé

Comment

Mss niet voor nu maar als je zoveel met remorque rijd niet interesant voor zelf een B+E te gaan halen? Ben zelf ook aan het twijfelen van het te doen.
                                    RIP Den borre!

Comment

Het is nog gelukt, uiteindelijk kon een goede vriend nog Snel een aanhangwagen bij dockx gehaald (dit keer vrij van problemen ) en de auto opgepikt.

Eens thuis batterij aangekoppeld en hij startte direct, wat een geluid !! Daar moet nog iets aan gebeuren voor hij naar de keuring kan ..
                                      Maar hij is echt prachtig, zeer mooie lak (quasi geen lakfouten en mooie flake), dik blok,...
                                      Aanzie :

Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Nice!

Comment

Wouw das knap en dat zeg ik niet vaak van een amerikaan.
                                          RIP Den borre!

Comment

Working...
                                          X