Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achterbank Ford Thunderbird 1960

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Achterbank Ford Thunderbird 1960

Iemand die toevallig nog een volledige achterbank heeft (of iemand weet die er een heeft)? Ik ben nog op zoek naar een nieuwe!

Thanks.

In de EU ga je problemen hebben deze vinden, in de US ga je deze wel gemakkelijk vinden.
    En de oude opnieuw overtrekken ?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Geen oplossing want de oude is er nie De complete achterbank is weg. In de US heb ik er een gevonden maar is redelijk duur om te laten verzenden, daarom eerst in de buurt aan het zoeken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
        Geen oplossing want de oude is er nie De complete achterbank is weg. In de US heb ik er een gevonden maar is redelijk duur om te laten verzenden, daarom eerst in de buurt aan het zoeken
        Je kan eventueel horen bij speedshop in stekene. Die hebben quasi wekelijks containers die overkomen van hun 'vestiging' daar. Zal wel schelen in prijs.
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

zal geen makkelijke opgave zijn die hier te vinden. misschien moet je eens online zoeken welke achterbanken er eventueel nog kunnen passen? misschien vind je wel een europese ford achterbank die passend te maken is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            Je kan eventueel horen bij speedshop in stekene. Die hebben quasi wekelijks containers die overkomen van hun 'vestiging' daar. Zal wel schelen in prijs.
            Kennen we, gaan daar vaak om onderdelen. Achterbank hebben ze niet :-(

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
            zal geen makkelijke opgave zijn die hier te vinden. misschien moet je eens online zoeken welke achterbanken er eventueel nog kunnen passen? misschien vind je wel een europese ford achterbank die passend te maken is
            Persoonlijk vind ik dat niet echt een goede oplossing, wil het liever origineel houden!

Comment

Autoverwertung Horst Ludolf
              Mittelstraße 2
              56307 Dernbach Rheinland-Pfalz

Telefon: 00492689 1259

Comment

Hebben er ondertussen één gevonden in België, met veel chance! Bedankt iedereen!

Comment

Working...
                X