Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mercedes s 250 cdi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij NNC altijd het verleden vragen op papier, daar zitten nogal wat ex-renters tussen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
      Ik denk dan vooral aan de betrouwbaarheid van een 350. Is die in het algemeen niet een stuk betrouwbaarder dan de beruchte 250? Als je daar wat vodden mee hebt is het taks verschil snel terug verdiend, tenzij je natuurlijk 1 met 2j garantie kan kopen.
      mijn buurman heeft een taxi-bedrijf met die motors, de 2 andere taxibedrijven van kapellen rijden ook allemaal om 651 (taxi jef en luchthavenservice dirk ), de helft van mijn familie heeft een 250, de griek zijn madamme haar ml met de 250 zit bijna aan 300k

zijn betrouwbaar

stel nou dat ik er eentje vind en ik krijg vodden met mijn 250, mogen jullie allemaal komen lachen en zeggen van : zie je wel

ik discuteer graag hoor, maar mijn keuze staat redelijk vast over de motor

Comment

ff een vergelijk 21 jaar geleden bij aankoop even basismodel 260se in 94...de w140 was ook 2 jaar uit, ik kocht de 1990 260 voor 11250 euro, nieuwprijs was toen 37500

het waardeverlies anno 2015 lijkt mij nog exact hetzelfde

Comment

het grote verschil was toen dat niemand van mijn kenissen zei : die zesser past eigenlijk niet bij een s, het s gevoel begint pas bij de 420...nee

vandaag heb ik intresse in net dezelfde wagen en 95% van de mensen verklaart me zot dat ik de basis koop
          ik besluit hieruit dat de levensstandaard in be in 21 jaar is gestegen

Comment

Ik denk niet dat je een 'foute' keuze maakt door een 250 te kiezen. Wel integendeel want naar verbruik, taksen en eventuele verkoop in die toekomst is een 250 zeker de beste keuze. Het is jammer dat de grote motoren er uit gaan want ik ben ook liefhebber van krachtige en romige V6 en en V8 motoren maar het is nu eenmaal een evolutie die onvermijdelijk is.

Ik weet niet hoeveel tijd of geduld je hebt maar als je de markt goed in de gaten houdt dan zal je op een gegeven moment zeker iets vinden dat volledig jou ding is.

Comment

Vooral het gevoel hé bobo. Het gaat niet om de mensen hun eigen centen en plots vinden ze dat 'niet kunnen'. Eerst zal men gezegd hebben: "een S met een diesel in, no way". Nu is het "een S met een 4-cylinderdiesel in, now way!"

Idem met Porsche. Herinner je je nog die eerste diesel? Of met Jaguar... of... Soit, je verstaat het wel.

Ik zal je wat zeggen: de dag dat Benz een 220cdi in de S-legt, zal dat NOG verkopen. Idem voor een BMW 312d. Veel mensen (autoliefhebbers) horen het niet graag, maar voor sommigen telt het model/de luxe en niét de wegligging/pk's/snelheid.

Ik vind maar één ding: ieder moet kopen wat hij wil en de keuze van een ander respecteren.

Wat ik dus ook doe: veel succes met je zoektocht (als je hem een tijdje hebt, wil je me eens op de hoogte houden van de courante kosten om een S-klasse op de weg te houden met zo'n 250CDI?)!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                Ik denk niet dat je een 'foute' keuze maakt door een 250 te kiezen. Wel integendeel want naar verbruik, taksen en eventuele verkoop in die toekomst is een 250 zeker de beste keuze. Het is jammer dat de grote motoren er uit gaan want ik ben ook liefhebber van krachtige en romige V6 en en V8 motoren maar het is nu eenmaal een evolutie die onvermijdelijk is.

Ik weet niet hoeveel tijd of geduld je hebt maar als je de markt goed in de gaten houdt dan zal je op een gegeven moment zeker iets vinden dat volledig jou ding is.
                Verbruik tussen 250 & 350 zal verwaarloosbaar zijn.
                Wederverkoop voor een 250 zal indien nog met aanvaardbare km's enkel in België nog interessant zijn, anders ben je beter af met een 350, die komen ze wel halen vanuit het buitenland voor een "vriendenprijsje".

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

het enige waarin een v8 of een v12 toen beter in uitblonken was hun stilte

nu kan het ni luid genoeg zijn

ik hou enorm van de sound van een a 45 amg, en waarom ook, omdat de eigenaar als een bompa rijdt, iedereen kan dat getuigen in ons geburen

i like that

Comment

De S350 kost me 1200 euro excl btw / jaar aan onderhoud.
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

Deze staat blijkbaar nog niet lang te koop:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat..._EXPORT&noec=1
                      diabolic, in feite staat die al lang te koop, kwa uitzicht is dit voor mij nr 1

maar op 800 km enkele rit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Verbruik tussen 250 & 350 zal verwaarloosbaar zijn.
                        Wederverkoop voor een 250 zal indien nog met aanvaardbare km's enkel in België nog interessant zijn, anders ben je beter af met een 350, die komen ze wel halen vanuit het buitenland voor een "vriendenprijsje".

Je zal wel gelijk hebben maar Bobo wil niet veel uitgeven aan taksen en verzekering en geef hem eens ongelijk. Als particulier is dat simpelweg weggesmeten geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Ik zal je wat zeggen: de dag dat Benz een 220cdi in de S-legt, zal dat NOG verkopen. Idem voor een BMW 312d. Veel mensen (autoliefhebbers) horen het niet graag, maar voor sommigen telt het model/de luxe en niét de wegligging/pk's/snelheid.
                          Ik weet niet of dat helemaal klopt wat je zegt. Ik denk eerder dat de S 250 cdi verkoop tegensloeg want momenteel zit er geen 250 meer in het gamma van de S.

Ik persoonlijk vind er niks mis mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            diabolic, in feite staat die al lang te koop, kwa uitzicht is dit voor mij nr 1

maar op 800 km enkele rit

Ow, dat wist ik niet. Er staat bij dat dit een nieuwe advertentie is maar dat is natuurlijk ook een veel gebruikte truc om wagens te verkopen: advertenties opnieuw plaatsen.

En 800km is ver ja maar ik zie dat die auto blijkbaar een pak goedkoper is dan gelijkaardige wagens, stel dat je door deze te kopen pakweg €6000 minder betaalt dan bij NNC hier in België wat is die 1600 of zelfs 3200km dan?

Ik zou voor zo'n wagen toch minstens een lakdiktemeter meenemen als ik ga kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                              Ik weet niet of dat helemaal klopt wat je zegt. Ik denk eerder dat de S 250 cdi verkoop tegensloeg want momenteel zit er geen 250 meer in het gamma van de S.

Ik persoonlijk vind er niks mis mee.
                              j'wel

de 300 hybrid 114 gram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Mijnen baas zijnen twee auto's komen van hier, is daar heel content van de service.
                                En het is in België!

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
                                Mijn favoriet. (Prachtig, het interieur in die kleur!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                                  Mijn favoriet. (Prachtig, het interieur in die kleur!)
                                  janten ook mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    j'wel

de 300 hybrid 114 gram
                                    Dan heb ik niks gezegd. Ik dacht dat de 300 Hybrid ook 6 cyl had.

Comment

Je zal wel gelijk hebben maar Bobo wil niet veel uitgeven aan taksen en verzekering en geef hem eens ongelijk. Als particulier is dat simpelweg weggesmeten geld.
                                      Uiteraard. Bobo heeft dat niet nodig om te gaan werken en eens naar de zee te rijden.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                        De S350 kost me 1200 euro excl btw / jaar aan onderhoud.
                                        Is dat met een contract ofzo dan?

Want dat vind ik 'goedkoop' voor zo'n wagen. Of is dat enkel het 'basis'onderhoud (en komt het veel duurder als er eens remmen/riemen/... moeten vervangen worden)?
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                        X