Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mercedes s 250 cdi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    de auto mankeert het 1 en't ander om - voor mij - de 40k te verantwoorden,
    Zijnde? Welke opties wil je er per se bij?

Mijn pa heeft sinds vorig jaar de S300 Bluetec hybrid met deze motor

Comment

de gekoelde zetels en de langversie

wel goed dat deze een schuifdak heeft

en content van de 4 cylinder ? hoeveel verbruik je ermee ?

Comment

...en dan platen ander voertuig om naar keuring te geraken ?
        Mijn bmw dealer vraagt 100€ om naar de keuring te gaan. Kan ik niet zelf voor gaan als ik de tijd reken en het ongemak, dus bij mercedes zal dat wat gelijklopend zijn.
        Mijn vorige maand gekochte 325 cabrio e30 zo ingevoerd via piceurope en de dealer laten keuren. Geen ongemakken en wagen vlot op de baan gekregen.

Comment

Bobo.. keuring kan ik wel doen als je dat wil.. PM me maar

Comment

thx 4 offer !

Comment

Wij hebben verschillende 250 en 350 motorisaties hier en ik moet zeggen dat de 250s het in de zwaardere auto's toch nog goed doet, het geluid is zeer gedempt en het koppel maakt veel goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                Mijn bmw dealer vraagt 100€ om naar de keuring te gaan. Kan ik niet zelf voor gaan als ik de tijd reken en het ongemak, dus bij mercedes zal dat wat gelijklopend zijn.
                Mijn vorige maand gekochte 325 cabrio e30 zo ingevoerd via piceurope en de dealer laten keuren. Geen ongemakken en wagen vlot op de baan gekregen.
                piceurope regelt ook de douaneformaliteiten neem ik aan ?

Comment

en content van de 4 cylinder ? hoeveel verbruik je ermee ?
                  Zit tussen 6 en 6,5 liter, komt het best tot zijn recht als deze rustig bereden wordt, anders wordt de bak wat schokkerig
                  Met die elektromotor erbij kom je eigenlijk niets van power tekort.

Maar het was in de eerste plaats een fiscale keuze met die 115g co2, hij had ook liever een S500 gekozen maar mocht niet van de boekhouder

Comment

Vind dat de huidige S sowieso nood heeft aan een basisbenzine genre S350/400 met de 3.0L turbobenzinemotor. Dus de S500 Plug-in Hybrid zonder al die hybrid shit.

Keuze 2dehands S250CDI is kleiner dan ik dacht.

Comment

Je kan ook eens op luxauto.lu kijken.

Comment

de gekoelde zetels en de langversie
                        waarom wil je de lang-versie? de gewone zal beter rijden denk k (en iets lichter zijn)

Comment

...voor het visuele in profiel

het hoeft geen lange te zijn, maar als ik bovenkant budget uitgeef, mag het wel een lange zijn

Comment

...voor het visuele in profiel

het hoeft geen lange te zijn, maar als ik bovenkant budget uitgeef, mag het wel een lange zijn
                            en dan heb je de 2 extremen s gehad

Comment

piceurope regelt ook de douaneformaliteiten neem ik aan ?
                              Nee. Piceurope doet enkel het transport. Langsgaan bij de douane stelt niets voor. Je hebt de factuur en het duits inschrijvingsbewijs nodig. Enkele eurocenten en minuten later heb je je inschrijving. Enkel nog keuring en rijden.

Maar zoals gezegd. Op die manier kan je eigenlijk overal in DE gaan kijken (ben zelf op 1 dag gaan kijken naar de 325 die op 720km stond en teruggereden) en hoef je je geen zorgen te maken om hem nog eens te gaan halen. Anders verlies je tijd met de platen en moet je aan de verzekering denken en iemand vinden om samen te rijden. Als de wagen in Keulen staat is het natuurlijk een ander verhaal.
                              Vriend van me heeft zo een E300 hybrid break gekocht zonder hem gezien te hebben: stond bij de MB dealer in Stuttgart. Bedrag overgeschreven en piceurope heeft de wagen voor zijn deur geleverd.
                              Last edited by Sinof; 20/02/2015, 07:08.

Comment

ok, super

mag het kantoor in je eigen gemeente vast zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                  Wij hebben verschillende 250 en 350 motorisaties hier en ik moet zeggen dat de 250s het in de zwaardere auto's toch nog goed doet, het geluid is zeer gedempt en het koppel maakt veel goed.
                                  In mijn C doet de 250 het goed maar nu met 165d km vind ik wel dat het beste ervan af is. Ik spaar hem wel niet maar dat gaat zo een zware kas ook niet doen.
                                  Last edited by ; 19/02/2015, 23:57.

Comment

zeg bh, de griek zijn madamme haar veel zwaardere ml (2150kg of 200 meer als een s) zit aan bijna 300k...hij klaagt dan wel over het dure onderhoud en het falen van de injectors

je hebt zin in iets anders zeker, als ik dat voorheb 'vind' ik altijd ook wel nadelen

Comment

Injectors heb ik op 80d km gehad maarja dat weet je op voorhand dat die rap stuk gaan. Die van mij kletterd veel en is nietmeer zo stil vanaf 3500rpm. Turbo begint ook al te huilen maar valt nog mee..
                                      Hij gaat nog als een speer met powerbox en dat is wat teld.

Comment

ik snap niet dat ik deze nu pas zie, nadat hij verkocht is

binnen budget, meer als dik uitgerust voor mij, 2 jaar garantie en slechts 34000 km

Op zoek naar een tweedehands Mercedes-Benz S 350? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

Bobo, je kan best op Autoscout een account maken en dan een zoekopdracht instellen naar zo'n Merc S, die zoekopdracht opslaan en dan krijg je telkens er zo'n auto's worden aangemeld een mail. Op die manier loop je nooit nog dergelijke wagens mis.

Comment

Working...
                                          X