Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderdelen Audi 80 cabrio 2.3 1992 gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Onderdelen Audi 80 cabrio 2.3 1992 gezocht.

Ik heb sinds kort een audi 80 cabrio. De wagen is in zeer goede staat alleen heeft de bumper een beetje schade opgelopen.
    Ik zou deze dus willen vervangen en ben eigenlijk opzoek naar deze look voor mijn wagen.

Audi Cabriolet (1).jpg

Ik ben dus op zoek naar een bumper gelijk deze en de xenon koplampen.
    Kan iemand me wat meer info geven over vanaf wanneer of in welke versie de cabrio er zo uitzag? Zijn volledig rode achterlichten ook standaard geworden of is dit steeds aftermarket?

Volledig rode achterlichten wil ik ook aan schaffen dus laat meer weten als je ze liggen hebt.

Moest iemand weten waar ik veel info/onderdelen van audi 80 cabrio kan vinden had ik dat graag vernomen.

alvast bedankt

Peter
    Last edited by ; 22/02/2015, 18:14.

Hallo,
    ik heb zelf ook nog zo'n 80 cabriolet gehad.
    De voorbumper die je zoekt is die van de V6 uitvoering en de koplampen zijn de lens koplampen die in de latere versies ook standaard zaten. Men noemt deze ook wel eens de S2 koplampen. Maar let op, deze kosten origineel bij Audi iets over de 500€/unit. En zijn van het 'erk Hella. Ik heb deze bij carrosserie Jennes besteld rechstreeks bij Hella en kwam op een 500€ voor de 2 en dit zijn exact dezelfde.
    Wat de voorbumper betreft, weet ik niet of je die in nam'ak gaat vinden, want eigenlijk zijn alle onderdelen hiervan heel duur. Vergis je niet met de achterlichten, complete set kost rond de 400€. Zelfs op Ebay wordt er flink op geboden. Ik had bij mijne toen het vakje van de achteruitrijlichten zelf rood gespoten met zo'n spuitbusje om achterlichten rood te kleuren.

Mvg
    Geert

Comment

Enig idee of deze lens koplampen gewoon in mijn cabrio passen of zijn hier bepaalde aanpassingen voor nodig?

Ik zoek ook nog een lederen poolknop. De mijne is nogal versleten.

Comment

Voor zover ik weet zijn de koplampen zelf plug-and-play.
        Voor een pookknop of verdere onderdelen zou ik sowieso ebay.de bekijken.
        Pook = schaltknauf: bijvoorbeeld

Misschien ook eens registreren op audiforum, daar is een leuk topic voor upgrades. (pics zijn wel offline, thanks imageshack)
        Last edited by Bwlian; 22/02/2015, 19:55.
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Ik heb hier en daar kleine schade aan de auto zoals aan de motorkap. Nu heb ik evt. een motorkap van een gewone audi 80 gevonden. Zou dit passen op mijn cabrio?
          Hoe zit het met bumpers? Zijn die inwisselbaar.

Comment

Ik zoek dus ook een nieuwe voorbumper, liefst v6 model, maar mag ook een andere zijn. Wel in goede staat graag. Kleurcode LY9Z.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KoendersPeter Bekijk Berichten
              Ik zoek dus ook een nieuwe voorbumper, liefst v6 model, maar mag ook een andere zijn. Wel in goede staat graag. Kleurcode LY9Z.
              Ik kan volgende week dinsdag wel eens kijken wat ik kan vinden in nederland.

S2 koplampen, v6/ s2 voorbumper moet wel lukken denk ik. Pook eventueel ook moet het van een cabrio zijn of is een andere ook goed?

Motorkap is niet gelijk van alle modellen!
              Polo 6n 1.4

Comment

Dat zou geweldig zijn. laat maar iets weten moest je iets vinden. Bumper is op de moment belangrijker dan de lichten. Vooral graag een bumper in zeer goede staat en de juiste kleur zou gemakkelijk zijn. Pook heb ik al besteld ondertussen. Waar ga je naartoe in nederland?

Zie maar wat je vind.

Alvast bedankt.
                Last edited by ; 28/02/2015, 19:47.

Comment

Past de motorkap van een gewone audi 80 sedan van 1992 op mijn audi 80 cabrio van 1992?
                  Iemand enig idee of zo'n motorkap vervangen veel/moeilijk werk is? tips?

Comment

Working...
                  X