Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPS Inbouwen (ebay)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] GPS Inbouwen (ebay)

Hallo iedereen,

Mijn vriendin krijgt binnenkort een Polo tot haar beschikking, deze is van 2004. Helaas is dit een auto zonder opties en geen goede boxen. Bij deze zou ik hier een GPS willen inbouwen. Er zit een 1 din (random) radio in, deze zou ik vervangen met een 2din. Hebben jullie ervaring met Ebay?
    Met wat aanpassing past alles

Heeft er iemand ervaring of deze lagen prijzen zullen werken zoals bv:

Of toch maar kijken voor iets dat uit de echte winkel komt?

Alvast bedankt
    Nold

ps: zo ziet de polo er vanbinnen uit:

Die zijn opvallend goedkoop. Heb ervaring met radio's 5x zo duur die nog waardeloos kunnen zijn.

eBay is prima maar met bestellingen uit China kun je lang wachten + naheffing betalen.
    Let wel dat de €1-200 2-Din radio's die op eBay staan ook bij auto5 te koop zijn maar natuurlijk aan een hogere prijs. Die heb je echter wel meteen in handen.
    De tijd ontbreekt me momenteel om wat verder te zoeken voor je.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

zo te zien heb je nu maar een 1-din plaats, dus best zien voor een 2-din console in je wagen hé...

Comment

Toch maar uitkijken. Transportkosten kunnen hoog zijn en wellicht nog eens kosten aan de douane....
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Doe dat AUB niet, ik spreek uit ervaring. Er zijn genoeg winkels in Duitsland/Nederland met alternatieven.

Ik heb zo eens een systeem in China besteld voor in mijn gti... was maar liefst 2 maand te laat, nog s ferm mogen betalen bij de douane. Toen ik het systeem in mijn wagen had ingebouwd ging er vanalles fout met de wagen (automatische lichten die begonnen te flippen, platte batterij (nochtans correct aangesloten), foutmeldingen,..) en het systeem bleek ook nog eens onoverzichtelijk te zijn en bovendien enorm traag. Dat grapje heeft me meer dan 600 euro gekost en uiteindelijk ligt die radio hier ergens in een doos. Om een lang verhaal kort te maken: nooit koop ik nog van dat goedkoop Chinees gedoe... het is bijna een schande om zoiets in je wagen te steken.

P.S. Aan de foto te zien kan je perfect een 2-din toestel steken aangezien onderaan gewoon een opbergvakje zit (is bij mij ook zo).
          Last edited by ; 08/03/2015, 19:52.

Comment

Ik zou het je niet aanraden , heb er ook eentje besteld via ebay ,een jaar of 3 terug en heeft mss 4 maand gewerkt.
            Maw 't is rommel.
            Beter een gewone radio steken of betalen voor een deftig systeem.
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
              Doe dat AUB niet, ik spreek uit ervaring. Er zijn genoeg winkels in Duitsland/Nederland met alternatieven.

Ik heb zo eens een systeem in China besteld voor in mijn gti... was maar liefst 2 maand te laat, nog s ferm mogen betalen bij de douane. Toen ik het systeem in mijn wagen had ingebouwd ging er vanalles fout met de wagen (automatische lichten die begonnen te flippen, platte batterij (nochtans correct aangesloten), foutmeldingen,..) en het systeem bleek ook nog eens onoverzichtelijk te zijn en bovendien enorm traag. Dat grapje heeft me meer dan 600 euro gekost en uiteindelijk ligt die radio hier ergens in een doos. Om een lang verhaal kort te maken: nooit koop ik nog van dat goedkoop Chinees gedoe... het is bijna een schande om zoiets in je wagen te steken.
              Lol ik was mijnen 2de
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                Lol ik was mijnen 2de
                Oef, ik ben dus niet de enige die me heeft laten vangen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                  Oef, ik ben dus niet de enige die me heeft laten vangen...

Comment

ik heb anders nog een enkel DIN met uitklapbaar scherm van 7" dacht ik tekoop, een pioneer..

Comment

Bedankt Aephyon voor de tips! Had nog niet over de overige elektronica nagedacht.
                      Brechen, hoeveel wil je er voor hebben? Een 1din is ook een optie natuurlijk.

Verder zal ik idd eens kijken bij onze buren wat hun te aan te bieden hebben. Qua Android systemen, heb liever niet het originele waar je je blauw aan betaald ^^

Als er nog verdere tips zijn voor het inbouwen van gps, camera's(zit normaal in de gps), Alarm-systemen - winkels, 2dehands, of een goede site hoor ik het graag.
                      (uiteraard ben ik een doe het zelver) ^^

Greetz
                      Nold
                      Last edited by ; 08/03/2015, 20:18.

Comment

gaat over dit model: http://tweakers.net/pricewatch/32724...h-x7500bt.html heb er zelf 400 voor betaald 1.5 jaar geleden ofzo, bij redcoon, zou er graag nog 225 voor hebben. zit momenteel nog gemonteerd wegens nog geen zin gehad om mijn oude terug te monteren :p gaat weg omdat ik wat dingen bijgeplaatst heb in mijn wagen waardoor het scherm niet meer zou kunnen open klappen.

Comment

Dat het een deftige is ontken ik zeker niet, maar voor wat het uiteindelijk gaat dienen, is het misschien wat teveel.
                          Het blijft een auto die wss enkel dient om te gaan werken, ik rij liever met mijn eigen auto (die ook minder zuipt en groter is)
                          Ik maak er nu een knutsel auto van.. Mss om dan later zelfs nog aan een deftige prijs te kunnen verkopen.

Comment

Working...
                          X