Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snijdraad voor autoruit gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] snijdraad voor autoruit gezocht

hoi,
    ik zou zondag een voorruit van een auto willen lossnijden. Is er iemand die weet waar ik , liefst in de buurt van Gent dergelijke draad kan kopen ?

bedankt

er zullen wel winkels zijn waar je spullen kan kopen voor carrosserieherstel

die zullen dat wel verkopen

en anders on-line, maar dat ga je tegen zondag niet meer hebben natuurlijk
    www.peugeotforum.be

Comment

gevonden bij ...beter hier geen reklame maken zeker ? :-)

Comment

dag mag wel hoor, dit ruikt niet naar platte reclame
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Lo auto?
          In Destelbergen heb je ook zoiets.

Sent from here
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ik heb dat gewoon met vislijn gedaan.

Comment

ze hebben het idd bij Lo-auto en ook bij Brezan . thx !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                ik heb dat gewoon met vislijn gedaan.
                vislijn ??? :-) gewoon nylon? rekt dat niet teveel ? of bedoel je iets gevlochten ? kan niet op de naam komen, dralon of zoiets ? dyneema ?

Comment

idd gewoon nylondraad. is niet ideaal en durft breken, maar het gaat wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    idd gewoon nylondraad. is niet ideaal en durft breken, maar het gaat wel.
                    toeme, had ik dat geweten :-)
                    20 meter snijdraad bij Brezan was 21 euro, valt dus mee.. (tenzij je het omrekent naar BF is 800 wel veel voor 20meter draad :-)

Comment

als ge een dikke laag ruitenkit moet doorsnijden wil ik het wel eens zien met nylondraad
                      wij hebben zelfs op de avondschool verschillende keren de speciale snijdraad kapotgetrokken (ok we waren nog onervaren en wat zottekes, maar kom)
                      rustige zaagbeweging maken en vooral niet trekken van de ruit weg of ze barst kapot
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        als ge een dikke laag ruitenkit moet doorsnijden wil ik het wel eens zien met nylondraad
                        wij hebben zelfs op de avondschool verschillende keren de speciale snijdraad kapotgetrokken (ok we waren nog onervaren en wat zottekes, maar kom)
                        rustige zaagbeweging maken en vooral niet trekken van de ruit weg of ze barst kapot
                        dus best zoveel mogelijk naar de carosserie toe trekken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                          dus best zoveel mogelijk naar de carosserie toe trekken ?
                          Best, ga je achteraf ook het minste opkuis werk hebben aan je A-stijlen.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

ik moet 2 vensters lossnijden, bij mijn auto waar de ruit stuk is en bij een donorwagen met een goede ruit. Zou ik bij de donorcar dan naar het glas moeten toesnijden en bij mijn auto naar de carosserie toe , om opkuiswerk te beperken ? Of snij je altijd weg van het glas ?

Comment

bij mij was het bij een golf 3. geen idee of daar echt veel kit gebruikt werd, want kan niet vergelijken.
                              wij hebben ook veel draad kapot getrokken hoor, maar het is wel gelukt.

Comment

is gelukt, ruit is eruit ...man wat een prutswerk :-) Goe voor ne keer, maar ja, moest da persé eens proberen :-)

Comment

Working...
                                X