Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bavaria heeft er eentje staan, maar val niet achterover van de prijs he.
reeds gezien. Ik denk niet dat hij de bedoeling heeft om te verkopen....
ik zoek een eerlijke auto met geschiedennis, niet zo een pas herspoten gladde wagen met beweerde geschiedennis en zo....
op mobile stond een rode ongevalswagen te koop voor 23 000 euro, binnen het uur weg en binnenkort misschien wel bij een van onze mooie showroomgarages met historiek en uiteraard ongevalsvrij.....voor een prijs om U tegen te zeggen
t Is nu echt de moment niet meer om nog een 993 te kopen
Had je 5j. geleden moeten doen (en liefst nog vroeger)
Prijzen zijn nu belachelijk hoog
Tenzij je heel diepe zakken hebt natuurlijk...
t Is nu echt de moment niet meer om nog een 993 te kopen
Had je 5j. geleden moeten doen (en liefst nog vroeger)
Prijzen zijn nu belachelijk hoog
Tenzij je heel diepe zakken hebt natuurlijk...
is niet de bedoeling om te verdienen aan de wagen. Is de bedoeling om ermee te rijden.
als je moet kiezen tussen een nieuwe wagen voor hetzelfde budget is de keuze toch snel gemaakt, vind ik.
dat ze redelijk waardevast zijn is uiteraard mooi meegenomen
ik ken je geschiedenis als Porsche (mee)rijder of eigenaar niet, maar het is niet zo dat een 993 spectaculair goed rijdt. Een door iedereen uitgespuwde 996 bijvoorbeeld rijdt een pak beter.
Het is vooral de (door eigenaars en verkopers zorgvuldig in stand gehouden mythe) van laatste luchtgekoelde en het relatief lage productie-aantal (993 is in feite niet meer dan een 964-facelift) dat de prijzen zo hoog houdt.
Maar goed, je hebt duidelijk je zinnen gezet op een 993 en dat is goed, alleen is je timing niet echt gelukkig, budgettair gezien dan
993...ga ervoor, zien we binnenkort eindelijk nog s mooie prentjes op autoforum
zou wel handig zijn als je al weet 2WD/4WD, Targa/open dak?, 4S? enz.
vroeger vond ik de Targa het leukst, destijds was dat echt uniek, en nog altijd eigenlijk, maar eigenlijk is de Carrera 2 het puurst en het knapst qua lijnen...
btw, 15 jaar geleden (als student), was mijn e-mailadres voornaam+naam+993 at yahoo.co.uk
in frankrijk werd afgelopen vrijdag een zwarte targa manueel aangeboden, serieus underpriced als je het mij vraagt. Koper heeft advertentie ingetrokken en geInteresseerden aangeschreven om bod te doen. Is een manueel met ongeveer 150 000 km en reeds sinds 2005 in zijn bezit. Heb een bod gedaan maar wil het voertuig wel zien uiteraard.
ik vermoed dat mijn bod wel niet het hoogste zal zijn, we zien wel.
4s en 2s zijn knap, maar buiten mijn voorzien budget.
Bij zo een auto moet je inderdaad u wel 100% goedvoelen, het is namelijk ook een leuke weekendkar.
Op zich is herspoten geen nadeel (als het goed gedaan is en niet gedaan is om minpunten te verbergen), maar ik snap je punt wel.
Comment