Ik ben op zoek naar een Skoda Superb Combi, minder dan 80.000 km op de teller. Liefst een 1.9, maar de 1.6 mag ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skoda Superb Combi
Collapse
X
-
Best even op de zoekertjes sites gaan kijken of op de Skoda 2 de hands site.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Rare mensen die een ander hun werk willen laten doen en daarna niks meer laten horen.
Is het laksheid, ik weet het niet maar er komen er zo steeds meer.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenRare mensen die een ander hun werk willen laten doen en daarna niks meer laten horen.
Is het laksheid, ik weet het niet maar er komen er zo steeds meer.
Idd, terwijl dit net een leuke zoektocht kan zijn.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIdd, terwijl dit net een leuke zoektocht kan zijn.
Alle sites afschuimen en dan er een paar ter plaatse gaan bekijken.
Als je dan gekocht hebt val je in een zwart gat.
Mijn schoonbroer gaat bij zijn dealer binnen waar hij vertrouwd is en komt een uur later buiten met een aankoopbon van een showroommodel. No fun met andere woorden.den borre
Int3x0r
Comment
-
lol, komt me bekend voor . Ik bekijk ook dagelijks zoekertjes om te kijken of ik me al dan niet kan verbeteren.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Heeft er al iemand een lijstje kunnen vinden van de CO2 van de combi? Van de berline staat op de site, maar meestal is dat voor de combi niet hetzelfde. Heb vrijdag bespreking ivm de nieuwe wagen en als ik wist hoeveel CO2 de 2.0DSG7 gaat hebben, dan kan ik eventueel daar nog op aan sturen . Maar ik vrees ervoor. De berline heeft al 115gr en vrees ervoor dat de combi naar de 116 of zelfs 117gr gaat gaan en die 115gr is de fiscale grens tussen 75% en 80% aftrekbaarheid.
Comment
Comment