Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F10 20" Styling 312 velgen Ferric Grey

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] BMW F10 20" Styling 312 velgen Ferric Grey

Hello

145520022573365.jpg

Zoek dus deze velgen (liefst met banden) voor een menselijke prijs, geen 3000 euro dus

Moet Ferric Grey zijn en liefst 20", maar 21" mag ook.

Grts
    Last edited by ; 13/06/2015, 23:52.

Zijn naar mijn mening de mooiste BMW velgen voor een F10/F11. Spotgoedkoop zal je deze echter niet vinden, in het beste geval zal je ze heel misschien voor €1500 vinden maar als je ze al vind zal het eerder richting de €2000 zijn.

Dit is trouwens het goedkoopste setje op ebay.de: http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-F10-F...item2352677bb1

Comment

Spijtig van de kleur, ik heb het niet voor donkere of zwarte velgen. Wel een mooi model.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Zijn naar mijn mening de mooiste BMW velgen voor een F10/F11. Spotgoedkoop zal je deze echter niet vinden, in het beste geval zal je ze heel misschien voor €1500 vinden maar als je ze al vind zal het eerder richting de €2000 zijn.

Dit is trouwens het goedkoopste setje op ebay.de: http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-F10-F...item2352677bb1
        Inderdaad, die had ik ook gevonden. Prijs is wel OK al bij al, maar zou ook eerder richting de 2000 willen gaan. Heb enkele verwijderde zoekertjes gevonden op Kapaza via Google en die gingen richting 1800 à 2000.

Comment

Ik heb zelf net OEM alu velgen gekocht via een handelaar in Polen. Splinternieuw voor een fractie van de nieuwprijs in België. Als je wil stuur ik je zijn emailadres door.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb nog 'n set liggen met borduurschade en 1 velg met een behoorlijke kap in (naar 't schijnt wel nog herstelbaar).
            Prijs kunnen we over praten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
              Ik heb nog 'n set liggen met borduurschade en 1 velg met een behoorlijke kap in (naar 't schijnt wel nog herstelbaar).
              Foto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                Ik heb zelf net OEM alu velgen gekocht via een handelaar in Polen. Splinternieuw voor een fractie van de nieuwprijs in België. Als je wil stuur ik je zijn emailadres door.
                Mogelijks staat er nu ergens in Europa een splinternieuwe bmw op 4 houten blokken , Maar oké ,dat zijn uw zorgen niet

Comment

Daar heb ik ook al aan gedacht

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                    Foto's?
                    Daar moet ik even tijd voor vinden... Keep u posted.

Comment

Met RFT scheuren die wel heel makkelijk... Schoonvader ging voor ander banden en 3 van de 4 hadden scheuren :s

Comment

Misschien toch eens vermelden: ik ben langsgeweest om deze set te bekijken: twee velgen zijn enkel nog goed voor oud ijzer, de twee banden op de kapotte velgen zijn ook enkel nog goed om te laten recycleren. De twee velgen die 'nog goed' zijn hebben borduurschade. Uiteraard wil mijnheer hier nog de hoofdprijs voor vangen. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Comment

Een gewaarschuwd man heeft 8 velgen nodig.
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
                            Misschien toch eens vermelden: ik ben langsgeweest om deze set te bekijken: twee velgen zijn enkel nog goed voor oud ijzer, de twee banden op de kapotte velgen zijn ook enkel nog goed om te laten recycleren. De twee velgen die 'nog goed' zijn hebben borduurschade. Uiteraard wil mijnheer hier nog de hoofdprijs voor vangen. Een gewaarschuwd man is er twee waard.
                            Aangename kennismaking.

Best dat 'mijnheer' een (hoofd)vraagprijs heeft genoemd...
                            Het klopt daarentegen wel dat jouw bod mij niet heeft overtuigd.

Een beetje gereserveerde beleefdheid mag anders wel, in de plaats van mij hier bij voorbaat af te schilderen als een aspirant-oplichter.

Veel succes in de zoektocht nog.

Comment

Nu ben ik wel benieuwd naar de vraagprijs

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Aangename kennismaking.

Best dat 'mijnheer' een (hoofd)vraagprijs heeft genoemd...
                                Het klopt daarentegen wel dat jouw bod mij niet heeft overtuigd.

Een beetje gereserveerde beleefdheid mag anders wel, in de plaats van mij hier bij voorbaat af te schilderen als een aspirant-oplichter.

Veel succes in de zoektocht nog.
                                Klopt het wat ik hier neerzet of niet? Een beetje de verongelukte spelen kan iedereen maar ga gewoon eens in op de feiten. Aan de telefoon een hoop praatjes maken over deze velgen, zeggen dat er slechts één kapotte velg is die zeker nog te herstellen is terwijl het gewoonweg niet zo is. Een mens zou voor minder denken dat iemand een oplichter is. Jammer voor jou maar ik ken wel iets van velgen en zoals ik je ook gezegd heb: twee van die velgen en tevens de banden die op betreffende velgen liggen, een voorste velg en een achterste want het is een breedset, zijn enkel nog goed voor de vuilnisbak. Ik vond het ook wel grappig: ik had net de velg bekeken waar gewoonweg een groot stuk uit de buitenste rand was gebroken en jij zegt 'maar voor de rest zijn die velgen niet gebarsten hoor' en ik ontdek op dat moment een barst in een andere velg.

Ik wil hier heel open over zijn maar ik krijg toch sterk de indruk dat jij dat niet wil.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Nu ben ik wel benieuwd naar de vraagprijs
                                Mijnheer wilde geen vraagprijs noemen. Per PM had hij het over een 'marktconforme prijs'. Toen ik de velgen had bekeken en alle gebreken had vastgesteld vroeg ik hem nog eens om een prijs te noemen. Blijkbaar lukte dat nog steeds niet en ik heb toen €500 geboden, wat ik een zeer treffelijk bod vond gezien het feit dat twee wielen compleet kapotgereden zijn. Hij was zeker dat hij er makkelijk meer voor zou kunnen krijgen...

Comment

Kijk, ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken.

De essentie: je vertelt inderdaad geen leugens, heb ik ergens het tegendeel beweerd?
                                  Ver daarvan, ik ben van in het begin zelf transparant geweest over de conditie van deze set velgen:

Mij gaat het dan ook niet over de staat van de velgen en of dit al dan niet mag geweten zijn, had jij erin geslaagd om op een objectieve manier te informeren wat je hebt vastgesteld, had ik dit enkel beaamd. Maar klaarblijkelijk vond je het nodig om daarbij nog e.e.a. te insinueren over mijn persoon.

Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
                                  Klopt het wat ik hier neerzet of niet? Een beetje de verongelukte spelen kan iedereen maar ga gewoon eens in op de feiten. Aan de telefoon een hoop praatjes maken over deze velgen, zeggen dat er slechts één kapotte velg is die zeker nog te herstellen is terwijl het gewoonweg niet zo is. Een mens zou voor minder denken dat iemand een oplichter is. Jammer voor jou maar ik ken wel iets van velgen en zoals ik je ook gezegd heb: twee van die velgen en tevens de banden die op betreffende velgen liggen, een voorste velg en een achterste want het is een breedset, zijn enkel nog goed voor de vuilnisbak. Ik vond het ook wel grappig: ik had net de velg bekeken waar gewoonweg een groot stuk uit de buitenste rand was gebroken en jij zegt 'maar voor de rest zijn die velgen niet gebarsten hoor' en ik ontdek op dat moment een barst in een andere velg.

Ik wil hier heel open over zijn maar ik krijg toch sterk de indruk dat jij dat niet wil.

Mijnheer wilde geen vraagprijs noemen. Per PM had hij het over een 'marktconforme prijs'. Toen ik de velgen had bekeken en alle gebreken had vastgesteld vroeg ik hem nog eens om een prijs te noemen. Blijkbaar lukte dat nog steeds niet en ik heb toen €500 geboden, wat ik een zeer treffelijk bod vond gezien het feit dat twee wielen compleet kapotgereden zijn. Hij was zeker dat hij er makkelijk meer voor zou kunnen krijgen...
                                  Ik zal me even beperken tot de feiten:

1. Jij contacteert me omtrent deze velgen per PM
                                  2. We wisselen telefoonnummers uit waarna jij me een sms stuurt. Ik antwoord nogmaals expliciet dat er borduurschade aan de set is + 1 velg met een 'kap' in.
                                  3. Je belt me op (enfin, ik bel je terug) waarbij ik expliciet zeg dat die ene velg met de kap volgens ik heb gehoord nog te repareren valt maar dat ik je dat niet kan garanderen (!). Hierna stel ik je nog voor om eventueel eerst foto's te nemen zodat je op basis daarvan al kan oordelen vooraleer je ze komt bekijken. Echt wel 'een hoop praatjes maken' dus...
                                  4. Daags hierna bel je terug op om ze meteen te komen bekijken (ik had nog geen foto's doorgestuurd).

Ik heb je op een correcte manier ontvangen, beleefd te woord gestaan en je hebt in alle rust de volledige set kunnen bekijken. Samen met jou stel ik vast dat ook de laatste velg een barst vertoont.
                                  Persoonlijk ken ik weinig van velgen, jij stelt hierboven dat je er wel wat van kent, goed voor jou maar voor zover ik kan oordelen maak jij hier misschien wel 'een hoop praatjes'.
                                  Je doet me een bod dat ik niet wens in overweging te nemen en dat is voor mij dan ook gewoon het eindpunt van een zakelijke transactie, even goede vrienden.

Het feit dat jij het klaarblijkelijk nodig vond om je informatie omtrent deze set velgen te doorspekken met subjectieve insinuaties, stoot mij voor de borst en dan krijg je de wind van voren.
                                  Nu kan ik ook op het internet breed uitsmeren wat mijn persoonlijk gedacht over u is, maar laat ik dat nu net niet doen aangezien 'respect' voor mij geen hol begrip is.
                                  De bijdragen die je op dit forum reeds hebt geleverd, spreken verder boekdelen.

Tot slot: aangezien uitvoerige expertise hierboven duidelijk maakt dat deze set velgen nog een reële marktwaarde heeft van slechts €500,00, maak ik er wel een (set) salontafel(s) van voor persoonlijk gebruik.

Comment

Working...
                                  X