Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare auto max 4000 euro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Betrouwbare auto max 4000 euro

Hello,

Nu de E30 naar alle waarschijnlijkheid verkocht is (moet enkel nog worden afgehaald).

Ga ik op zoek naar een andere wagen.

Voorwaarden:
    Max 4000 euro
    Benzine
    Betrouwbaar
    Geen roest (of toch zo goed als geen).

Mag zeker ook minder kosten.
    Ik heb al zitten kijken naar Audi 80 ofzo wegens lage taks.
    Bedoeling is gewoon goedkope daily te hebben die toch wel wat comfort biedt...

Alstu

Donderdag komen er nieuwe koplampen in en nieuwe dempers vooraan.
    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      Hello,

Nu de E30 naar alle waarschijnlijkheid verkocht is (moet enkel nog worden afgehaald).

Ga ik op zoek naar een andere wagen.

Voorwaarden:
      Max 4000 euro
      Benzine
      Betrouwbaar
      Geen roest (of toch zo goed als geen).

Mag zeker ook minder kosten.
      Ik heb al zitten kijken naar Audi 80 ofzo wegens lage taks.
      Bedoeling is gewoon goedkope daily te hebben die toch wel wat comfort biedt...
      Een Toyota Corolla?

Voor 4.000 euro heb je al mooie exemplaren. Weinig taks, betrouwbaar en geen zuiptoestanden.

Comment

Saab 9-3, veel wagen voor je geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Alstu

Donderdag komen er nieuwe koplampen in en nieuwe dempers vooraan.

Comment

Gewoon op autoscout of zo per merk eens snel de modellenlijst doorlopen en dan kom je modellen tegen die je anders over het hoofd zou zien (zeker bij bv. de Japanse modellen).
            Dan kom je bv. op mitsu carisma, nissan primera, ...

no nonsense wagens die voldoende ruimte, comfort, ... bieden tegen lage prijzen. En vaak niet als 5-de hands wagen bij je terecht komen. Persoonlijk zou ik liever wagens vermijden met teveel vorige eigenaars.

Comment

Golfke 4 mss?

Krijgt ge een jaar later met weinig verlies terug verkocht.
              BMW X5 45e

Comment

Ik wil niet moeilijk doen maar een golf 4 zou ik liever niet mee rijden
                Naar Saab toe, meestal hebben die al wat pk's onder de kap en naar betrouwbaarheid nu ook niet de beste.
                De auto moet echt niet snel zijn, kheb een moto daarvoor.

Evt e36 318i touring, maar moeilijk een onverprutste te vinden. Of mss e46 maar vind niet veel

Comment

heb nog een Lexus is200 te koop staan. zie Te koop gedeelte in het forum

Comment

Collega verkoopt een Golf 4 1.6 16v Cabriolet van bwj.2000, vraagprijs 3300€ is reeds blanco gekeurd.

Intresse pm maar
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                        Hij zoekt een betrouwbare wagen. Een BMW met 167.000 km (als die km-stand al juist is) is niet meer betrouwbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Hij zoekt een betrouwbare wagen. Een BMW met 167.000 km (als die km-stand al juist is) is niet meer betrouwbaar.
                          ???
                          Waarom niet?
                          De mijne heeft er 228k, 4-cilinder, nog steeds betrouwbaar en zou er zo mee vertrekken voor een tocht van 1000 km aan een stuk.

Dat is een 6-cilinder.
                          Had ook al zitten kijken naar deze wagen maar is zonder keuring wat me wat zorgen baart waarom hij hem niet wil keuren.

Comment

Mazda 3 en 6, toyota corolla, oudere honda accord. Dat zijn volgens mij de meest betrouwbare metgezellen voor dat budget. Een bmw voor 4k gaan kopen is vragen om problemen al zijn er altijd uitzonderingen.

Comment

Veel uitzonderingen volgens mij dan. Vriend van mij heeft E36 gekocht voor 1100 euro. Nooit iets aan, ik ook, ... en zo zijn er nog maar goed.

Volvo V40? (vorige generatie) zijn dat betrouwbare bakken. Kosten niet veel op internet en vrij veel wagen voor je geld vind ik.

Comment

Veel uitzonderingen volgens mij dan. Vriend van mij heeft E36 gekocht voor 1100 euro. Nooit iets aan, ik ook, ... en zo zijn er nog maar goed.

Volvo V40? (vorige generatie) zijn dat betrouwbare bakken. Kosten niet veel op internet en vrij veel wagen voor je geld vind ik.
                                zitte idd mooie tussen als je een tijdje zoekt en berijd bent een automaat en sedan te nemen. De breaks hebben allemaal al heel veel kms en zien er ook meestal niet meer uit.
                                Last edited by J_o_n_a_s_; 09/07/2015, 15:10.
                                RIP Den borre!

Comment

Die lexus die te koop staat op het forum lijkt wel een leuke auto
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

De statistieken van de afgelopen decennia liegen er niet om clio16v. Ik weet het, je bent een fan van BMW (ik ook trouwens). Maar de waarheid moet je onder ogen durven zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                      Mazda 3 en 6, toyota corolla, oudere honda accord. Dat zijn volgens mij de meest betrouwbare metgezellen voor dat budget. Een bmw voor 4k gaan kopen is vragen om problemen al zijn er altijd uitzonderingen.
                                      Volledig mee eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        De statistieken van de afgelopen decennia liegen er niet om clio16v. Ik weet het, je bent een fan van BMW (ik ook trouwens). Maar de waarheid moet je onder ogen durven zien.
                                        Inderdaad... Elk jaar een beetje investeren zal nodig zijn...
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                        X