Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar gewone koplampen Golf 5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Op zoek naar gewone koplampen Golf 5

Aangezien ik vorig jaar ben afgekeurd voor mijn koplampen en deze enkel door te laten polieren succesvol heb kunnen laten herkeuren zou ik langs deze weg willen informeren of er iemand 2dehands koplampen heeft of weet waar ik deze zou kunnen verkrijgen?

Een tweede vraag: weet iemand een plaats waar ikzelf mijn rechtervleugel zou kunnen vervangen? Ik kan dit laten doen bij een garage in de buurt voor +100euro en moet wachten tot volgende dinsdag. Aangezien mijn Golf nog onderhoud moet krijgen en naar de keuring moet is wachten tot volgende dinsdag een beetje tijdverlies...

Golf 5 FSI 1.4 /2004
    Last edited by ; 19/08/2015, 19:09.

Tweedehands of nieuwe Verlichting of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Dat spatbord is een 2e hands exemplaar in juiste kleur dan? Dan is 100euro nog een redelijke prijs.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Bedankt voor de links.
      Ik had een goeie week geleden op 2dehands gekeken en toen niets gevonden, nu staan er plots 2 aanbiedingen...
      Je moet soms wat geluk hebben Ondertussen heb ik via het web 2 koplampen besteld wat met levering samen ook op 150 euro komt met 2 jaar garantie.

De vleugel had ik ook op het web besteld en laten spuiten en met levering kwam dit op 190euro.
      De 100+ euro is voor de plaatsing alleen van de vleugel en het is dit wat ik zou kunnen uitsparen door het zelf te doen.

Comment

Oh ja dan is dat wel duur als dat voor plaatsing was, dacht dat het een 2ehands vleugel incl plaatsing was. Vleugel kunt al voor een 60a70 euro vinden als ge geluk hebt dat ze eentje in de juiste kleur hebben liggen. Het zelf plaatsen is niet zo moeilijk, voorbumper eraf, plastieken binnenkuip eraf en spiegel+houder eraf dan kunt ge vleugel eruit vijzen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik ben naar een doe het zel garage geweerst in Nederland waar je een brug kunt huren voor 15euro/uur!
          Daar heb ik de vleugel vervangen, koplampen gestoken, olie en oliefilter vernieuwd met gebruik van gereedschap kwam dit op 85euro

Weet je soms iets van de afregeling van de koplampen voor Golf 5?
          Ik ga naar Midas en vertelt mij dat ze deze niet kunnen afregelen omdat er geen lijn inzit of zoiets.
          Als ik naar de verkoper bel zeggen ze mij dat deze lampen elektronisch via stekker en laptop moeten afgsteld worden.
          is dit zo en wie kan dit dan doen aangezien Midas dit niet kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gotan Bekijk Berichten
            Ik ben naar een doe het zel garage geweerst in Nederland waar je een brug kunt huren voor 15euro/uur!
            Daar heb ik de vleugel vervangen, koplampen gestoken, olie en oliefilter vernieuwd met gebruik van gereedschap kwam dit op 85euro

Weet je soms iets van de afregeling van de koplampen voor Golf 5?
            Ik ga naar Midas en vertelt mij dat ze deze niet kunnen afregelen omdat er geen lijn inzit of zoiets.
            Als ik naar de verkoper bel zeggen ze mij dat deze lampen elektronisch via stekker en laptop moeten afgsteld worden.
            is dit zo en wie kan dit dan doen aangezien Midas dit niet kan.
            VW dealer?

Comment

Working...
            X