Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagprijs VOLVO V70 (2006) 2.4D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] Vraagprijs VOLVO V70 (2006) 2.4D

Wat zouden jullie nog geven voor een Volvo V70 2.4D (126 pk)?

Gegevens:
    Km-stand : 258.000 km
    Blanco gekeurd, nieuwe banden, koppeling (incl. vliegwiel) onlangs vernieuwd...
    Geen schade aan de buitenkant. Interieur: proper voor de kilometers.

Mijne v50 2.0 van 2006 met 210.000km is de deur uit gegaan voor export.

3800€ gekregen.
    4 versleten banden
    Versleten wiellagers
    Lekkende remklauw
    ...

Was bijna full option.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

Da's ook genoeg!
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Voor die V70: 6000-6500
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

5000 euro?

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Voor die V70: 6000-6500
            Dat is veel te veel.
            Ik gok op rond de 5000.
            Die kmstand wilt bijna geen enkele Belg.

Comment

Die van 5k gaan geen nieuwe koppeling en vliegwiel hebben...
              En liever een 5-cylinder met 258000 dan een 4 cilinder met 158000
              Maar ik denk waarschijnlijk niet zoals de standaard-Belg

Dat het de 126pk is zet wel een beetje een domper en zou ik persoonlijk op afhaken. Niet zozeer voor de pk's want dat valt makkelijk op te lossen bij deze motor maar wel voor die 5-bak
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Die auto's staan te koop van 4 tot €6000. Vernieuwde koppeling en dergelijke geven weinig tot geen meerwaarde bij auto's met die km stand. Feit dat het een 126pk is is ook geen voordeel want die zijn niet gewenst voor export.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Vernieuwde koppeling en dergelijke geven weinig tot geen meerwaarde bij auto's met die km stand.
                  Ik vind net van wel.
                  Dat is een vrij hoge kost en indien die nog niet gedaan is weet je dat je binnenkort aan de beurt bent. Een V70 diesel van 2006 gaat altijd vrij hoge km standen hebben, indien niet is er gefoefeld met de teller (zoals bij zovele die in het buitenland te koop staan)
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Voor export naar Roemenië gaat de kmteller altijd 1/200 000 naar beneden
                    Polo 6n 1.4

Comment

Ik vind net van wel.
                      Dat is een vrij hoge kost en indien die nog niet gedaan is weet je dat je binnenkort aan de beurt bent. Een V70 diesel van 2006 gaat altijd vrij hoge km standen hebben, indien niet is er gefoefeld met de teller (zoals bij zovele die in het buitenland te koop staan)
                      Het gaat misschien wat vlotter verkopen, maar in de prijs moet je daar niet veel van verwachten.
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hij heeft veel te veel km's dus de kans is groot dat het export gaat worden. Ik zou niet meer als 4k hopen.

Comment

als ze al 3,8k geven voor een versleten v50 van hetzelfde bouwjaar dan moet er voor deze v70 toch iets meer inzitten denk ik
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Hij heeft veel te veel km's dus de kans is groot dat het export gaat worden. Ik zou niet meer als 4k hopen.
                            Een Volvo is geen BMW, v70 met die kilometers is nog een markt voor.
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Moesten mijn kinderen 10 jaar ouder zijn, kocht ik hem. Lijkt me de ideale startersauto!

Comment

Ik heb er al een paar gehad, V70's, telkens tot ong 300 000 km. Steeds voor 5 a 7500 eur van de hand gedaan.
                                Eén maal zelfs naar een particulier, die wist dat deze motoren echt wel een pak km's aankunnen. 2x export.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

als ze al 3,8k geven voor een versleten v50 van hetzelfde bouwjaar dan moet er voor deze v70 toch iets meer inzitten denk ik
                                  Correctie: innerlijk versleten.
                                  Uiterlijk en interieur in onberispelijke staat.

Comment

Ik vind net van wel.

Zo'n auto's worden meestal voor export opgekocht. Die gasten die dat kopen die kijken enkel of zo'n auto nog rijdt en of de airco het nog doet en dan nog, ik heb nog gezien dat ze dat zelfs niet deden. Dan mag je nog opsommen wat er vernieuwd is, het maakt hen niet uit.

Comment

Dat zal rond de 4000 euro liggen verwacht ik.
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Die van 5k gaan geen nieuwe koppeling en vliegwiel hebben...
                                        En liever een 5-cylinder met 258000 dan een 4 cilinder met 158000
                                        Maar ik denk waarschijnlijk niet zoals de standaard-Belg

Dat het de 126pk is zet wel een beetje een domper en zou ik persoonlijk op afhaken. Niet zozeer voor de pk's want dat valt makkelijk op te lossen bij deze motor maar wel voor die 5-bak
                                        Wat is het probleem met die 5-bak?

Comment

Working...
                                        X